Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sosem jártam még arra
egyszer voltam kecskeméten földúton, az eltartott majd egy napig
kifogyott az elem a gps-ben aztán nagyon nem tudtuk merre is vagyunk
hondás haver már bajban volt mert alig volt benzin a gépben
Én olyan 155-160 kg közé teszem.Több nem igen lehet mivel a gyári 168 kg és erről már lekerült pár sallang nehezék.
Ha ismered a járást akkor földúton 100 km nem olyan vészes.Bár ha jobban meg gondolom egy olyan gőz meghajtású zongorával beletelhet akár több napba is
azt mázsán mérik már
a boka amit igazán védeni kell
én 2009ben rátettem a 2 mázsást azóta is szar
bár 180fokkal eltekerve állt az eredeti helyzetétől, ha nem vagyok ilyen laza szét is szakad
Na majd a hétvégén ha itthon leszek lemérem mert már én is kíváncsi vagyok,de max 10-12 kg val lehet könnyebb a tied.
többnyire ráérek
most eltépünk erdélybe a hosszú hétvégén, utána meglátjuk
bár nincs egészen mellettem földúton majd 100km
ini egyenlőre szegénység van a régi csizma már szar legközelebbre meg van egy uvexes acélbetétesem könnyű és szellőzik jó idő van megteszi ez is inkább mint ez a lábujjsanyagatós akármi:)
Valamikor hétvégén felmerészkedhetnél Cegléd környékére mert arra verettünk múltkor is és ott megütközhetnénk Az úgy is ott van a közeledbe.
megkockáztatom töki hogy ez feltankolva sem olyan nehéz mint az a zöldség amit mindig úgy kell a kocsiba betuszkolni aztán meg nem birok felegyenesedni.... és az ujjaim is 10 percig görcsben vannak:D

nekem van egy 47es csizma amiben túrázok, az nem szorít
a játszós csizma az 45.5 az olyan passzentos hogy a lábujjaim igazgatom benne 3 percig mire egy sorba tudom rendezni a csapatot
de abban a jeti hátát lerúgom olyan fogós de estére nagyon jólesik levenni
Egy hosszabb túrára vigyél magaddal defibrillátor-t is töki mert lehet újra kell éleszteni úgy elfáradsz
próbáltam sok kicsi szárnyat ragasztani hátha könnyedebben kecsesebben ugrik:)
ini szokni kell a fájdalmat kurva bakancs is szorit:) és azt a tankot ma csak a matricázás miatt tettem fel bár következő kiruccanásra rakta lesz puszta kíváncsiságból egyébként csak hosszabb túrákra ilyen lett a matrica:)
evvel az a baj hogy terpeszben kell menni mindig mert bazi széles
engem nagyon zavart egy út után visszatettem a gyárit utána se került fel többet
de a biharról hazahozott tankolás nélkül.....
van pár dolgom eladó, XR 400-650 gyári kézvédő szép állapotban, és egy saválló Xr 650-re készült sportdobhoz összekötő cső, akit érdekel annak írok árat
meg kell találnom mert ez alapján csináltak qwados kollégák is magunka magasítót és azóta nem volt a látterembe.... alumíniumból készül pontos méretezéssel aszem 2-2.5 cm emel a központi telón a többit az elö feszítéssel tudod állítani a rugónál kereken 7 ezer forintél csinálta esztergályos de ebből alkudhatsz valamennyit ha meglesz
mondj rá valami jó kis árat :)
túratankosítás
ha esetleg szeretnél erre a jó kis xl 600 r re egy gyári fém tankot nekem van egy nagyon olcsón feketére fényezett van már rajta pár karc de nem horpadt sehol:)
nekem van központi telóhoz egy passzdarabom valahol .. aluminiumbol esztergált a rugó és a feszítőanyák közé kell rakni.. ha érdekel elő keresem
Szia. Kézzel fogtam meg csak. Óvatosan forgattam a köszörű előtt. A korong is finom szemcsés volt, így nem vette el. Utána filckorongon is letisztáztam egy kicsit.
Hali hevhell
Most jött meg a membrán amit ajánlottál
Márcsak meg kell munkálni.Hogy fogtad be hogy meg tudd munkálni a végét?
Szia!

Beugrok a héten arra...Hátha látunk valamit...
Sziasztok.

Alkatrészre lenne szükségem XL600r hez.
Vezermű lánc és a hozzá tartozó két műanyag sínhez amiben fut a lánc. Esetleg valami oldalt tudnátok mondani ahol tálalok alkatrészt mert ha nincs más rendelnék újat.
Köszönöm.