Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezekről van vélemény-tapasztalat? link
azt mondják a kis csírák zabáljak ilyet mert vén fasz vagyok és nem bírom a súlyokat
mondtam is nekik hogy ha nem 2 mázsákat nyomnátok fekve pofonosztás lenne de hirtelen
ahhoz akkor már boszorkány üldözéses szertartás kell.....egy kis füst kit zavar?
6000-es fordulatszám alá ne engedd és kerüld a lejtőket
Inkább szürkén főkép lejtőn
kéken füstöl?
Továbbra is kérdésem motorféknél mitől füstöl az xl mint az ifa?
remélem jól rakják össze a főtengelyt ,a hajtókar wössnerre gondoltam dugó az JE már megvan.Hogy meddig marad az majd kiderül,bár a motormellet szól,hogy a gyerekek nem tudják elvinni
úgy gondolom a legszarabb is el fog menni 50 ezret ha jól van összepakolva(de leginkább nincs jól összerakva) aztán tökmindegy mit teszel bele
50 ezer meg hobbimotornak vagy 10 év, addig kb senki sem tart meg egy motort
wössner valamivel ólcsóbb nincsen tapasztalatod vele,vgy valakinek?
szereztem új vezérműtengelyt és dugót. akkor már teszek bele egy hajtókart is meg himbákat és örök élet remélem. főleg amennyit használom. gondoltam veszek egy másikat helyette ,de sajnos jót nem hiszem,hogy találok.néztem a hírdetéseket mindenki felújítva árulja a motorokat mindegy ,hogy utcai vagy endúrót. és ebbe már beleszaladtam egyszer.ráadásul ha lecserélem újra fizessem a papírmunkát.
prox hajtókar van vagy 70 ezer az xr be megéri vajon?
szerintetek milyen hajtókart érdemes venni xr 600-ba wössner vagy prox?vagy inkább mást?
Van valakinek xl600r oldalidom(legalább bal) eladó?
És fordulatszám mérő spirálja?
Dehogy volt magas .normális alaphárat csak .torpant hirtelen gázra.
Köszi a tippeket mocis! a levegő csavarral már játszottam de nem frankó a dolog most sem. Szóval ha valakinek van még ötlete, akkor jöhet. Egyébként xl 350r volt előtte azzal soha semmi gubanc nem volt, ezért is zavar a dolog mert tudom hogy milyennek kellene lennie.
Nekem sosem jött ott olaj ha kitekertem a nívót
Járó motornál ha kitekered a nívópálcát akkor jön az olaj ott kifelé? Mert nekem régen sosem jött hanem mindig lassan elfogyott a vázból most meg csak úgy dől kifelé az olaj ha kitekerem a nívót.(előbbi hozzászólásban benne van az oka miért volt szegény a vázban az olaj...)
Szevasztok
Agyfaszt kaptam ettől
A blokkhoz közelebbi végében találtam ezt amikor a barátommal kimostuk belül a vázat a fémpor miatt és csodálkoztunk miért olyan lassan folyik ki...
Na kitaláljátok hogy mi az és miért volt ott?(nem én tettem bele az biztos...)
koszos karbitol volt magas az alapjárat? hát ... az nem semmi
Emelkedőn meg egyenesben szinte semmi .Erő is van benne meg indul is .Na ez mi
Most értem haza egy kissebb túráról .Indult hidegen melegen egy rugásra .Viszont lejtmenetben motorféknl füstölt mint az ifa.
Karbi takarítás megis oldotta a problémát
ini biztosan akad köztük jó is meg szép is ...nem általánosítanék és biztosan ügyes is vagy ... de ha átnézed az egész fórumot átfogóan xl600 r nél mindig csak karbi gondokkal küzdenek .... teljesen jó kis motor de mindig a dupla karbi
akkor egyedül én vagyok olyan kibebaszott ügyes hogy miután beállítottam az xl karbit évekig motorozott az ember vele hibátlanul

ezért most innék is egy sört, ebben a fenenagy másnapossági állapotomba, de sajna este meló
xl 600 duplakarbi nem kiszámítható van hogy jó van hogy torpan van hogy egy rakás szar.... a dúsító csavaron próbálhatsz még állítani de ott is megvan kb mennyinek kell lennie normálisan megy ingadozik az alapjárat gázadás után vagy csak simán magas nézd meg mennyit van betekerve.. hogy tudd a kiíndulási pontot.... nehéz azt a karbit belöni