ez elvi kérdés lehet, egy cég aki csak motorokat gyárt nehogymár szart csináljon, szóval el kell adni mert különben mit mondana az ember van egy szar honda motorom?
mert ugye ha a fuvola meg a zongora közt összetákolnak egy motort is annak megbocsájtható ha épp nem jó
amúgy találtam egy xr4 műanyagot, ami a rugóstagot védi
mit érhet egy ilyen?
használt, de nem lyukas-törött
Igen gyári rajta minden.Szerintem későn vettem észre, hogy el volt repedve az gumi cső, ami a karbi oldalán a gyorsító membránhoz csatlakozik.Elszegényedhetett a keverék.Ebben én voltam a hibás, mert hallottam mintha falsot szívna, de elintéztem annyival, hog megnéztem a szívócsonkot és mivel az jó volt, annyiban hagytam a dolgot.
Most néztem a képeidet a motorodról.Szép gyárias gép,gyári kipufogó rendszerrel.Tehát még az miatt se repedhetett volna el és mégis szétrepedt a hengerfejed.Ráadásul ahogy nézem utcán használod a motort.Az én hengerfejem is így fog kinézni akkor bontásra fog kerülni a motor mert ez egy vicc.
Köszi a választ!Nagyon csúnyán néz ki.Esetleg nyitott kipufogó van fent neked?Mert leginkább a nyitott rendszer és a kevés üzemanyag segíti hozzá a hengerfejet a repedéshez.
Hidegen-melegen indult pöccre, stabil alapjárat.Hidegen hallattszott, hogy "sziszeg".
Aztán egy motormosás után, a gyertyánál maradt víz a berugókart lenyomva bugyborékolt.Akkor már tudtam, hogy baj van....
A szelepülékek sértetlenek, csak az alu repedt át a gyertyanyílásig,
Egyébbként teljesen jól ment, de inkább szétkaptam, hosszabb távon így nem használható.....
Üdv Adam! Érdekelne a motorvédő fenékpáncél!A karbi Xl-600-as két karbis mociról való (ha igen az is érdekelne)?Mi volna az ára,és hol lehet átvenni? Szép napot! Üdv : Attila
Az a baj Ini,hogy ezek a hondák minden tuning nélkül képesek gátasak lenni vagy épp a ki jön a szelepfészek a helyéről.Ilyen egy vízhűtésesnél nem fordul elő.Nem biztos,hogy ez a gondja az enyémnek csak erős a gyanum mivel hidegen nagyon kevés a kompresszióm és füstölni nem füstöl tehát a gyűrűk tömitettsége nem lehet ennyire szar.És az is feltűnt,hogy a nyomatéka nem az igazi.
nekem mindig igazam van
de ha nem, akkor is
masteron itt a motorod: http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
ismerem az embert, elég precíz, régen a dt-t fúrta nekem
Üdv!Érdeklődnék,hogy fék,kuplungkarja van-e?A karbihoz is kellene pár dolog ! Ja és a fenékpáncélról és a kézvédőkről és az olddal idomokról majd el is feledkeztem( ami az űlés alatt van a műanyag) !Szép napot Üdv !
Érdekes ez, mert haverom domija bontatlan blokk, 90 -ezer km, és még megy, benzin kell bele, és jó! Olajat meg rak bele néha 3000-ren ként olajcsere, se füst, semmi....
Gyertyát sem láttam benne 2 éve...
be kellene már ismerned hogy a motort arra kell használni amire tervezték.
nem kell reszelgetni, agyalni, stb és nem lesz baj
pl nekem ott a zongora: nehéz mint egy elefánt, széles-hosszú, kicsit lomha, kicsit szarul fordul meg a tököm tudja mi van még ami "hátrány"
de
ha lecserélném az olajat akkor utána simán elmenne ulánbátorig hiba nélkül, a visszaút előtt azért kellene neki ismét egy olajcsere
ha pörögni forogni akarok akkor meg ott a husky, igazándiból nincs párja, olcsó, megy mint az ökör, mi kell még?
el akartam cserélni egy lc4-re de olyan fos a kínálat hogy egy 600ezres gépre simán rá lehetett volna locsolni 200at az első héten
ha még élek 100évet valószínűleg kelleni fog, de az enyém gép egyenlőre elpusztíthatatlan, az örökélet ígéretével vettem meg
ami érdekelne az a 1vj motorkódú blokk berúgó része+ dekompresszor cuccok
Arra is meg az összes léghűtéses Noé bárkájáról szökött szarkupacra Ha most vennék motort tuti vennék egy SXC 625 öt,de mivel a domit sajnálom eladni,meg nem is kapnék érte annyit mint amennyi nekem tetszene így marad ez egyenlőre.Mert 2 motor meg teljesen felesleges lenne nekem.
mert ugye ha a fuvola meg a zongora közt összetákolnak egy motort is annak megbocsájtható ha épp nem jó
amúgy találtam egy xr4 műanyagot, ami a rugóstagot védi
mit érhet egy ilyen?
használt, de nem lyukas-törött