Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy egy xl600 nak hogy lehet emelni a hátulján fúrás faragás hegesztés és sufnizás nélkül ugyan is vázat cseréltünk és most túl alacsony lett a motor és nem tudjuk hogy mi miatt lehet ez valakis segítsen!
Sziasztok!
Tud valaki képet/ket felrakni a xl 600 generátor fedelében levő kuplung kiemelőkarról és a kiemelő rudazatról,meg hogy van-e valami a kettő között?"sapka"féleség a rudazat és a kiemelő között?
Kettő alkatrész ezek szerint eltűnt,a kiemelőkar meg ez a bizonyos "sapka" ha van olyan benne.
Akinek a régebbi idomos domija van aminek a kis "kocka" rácsos ülés idomai vannak, és lenne szives lemérni ennek az ülés idomnak az alsó csavaros rögzitőpont és a hátsó bújtató fül távolságát(középpontok távolságát)
Ha ez 260 mm akkor volna esélyem lecserélni az én gyári szép RD08-as idomomat erdőzni egy ilyen régebbire.
Először is köszönöm a válaszokat!
@tumaska - igen evvel is próbáltam már egy digitális kijelzővel ellátott 650C°-ig állítható erősségűvel, ennél e verziónál mintha roppant volna nagyon aprókat a tengely. Rajta vagyok az ügyön nem hagy nyugodni az egyszer biztos!
@vitiboy lehet hétvégén telefonálok a Gerecse motornak, privát eladótol eddig nem láttam hirdetve, vagy mélyebben a zsebembe nyúlok és himba rendszer felújító szettet veszek ha teljesen menthetetlen lenne belülről.
Igen ahogy letudtam mérni 14 mm, viszont a hossza passz le kell mérnem pontosan még, a lecsavarható anyát ugy csavartam ki, hogy 1 menet sem volt rajta...vicc kicsit..mondjuk attól nem kellett tartanom hogy kiesik a tengely.
Dominátorból hogy szedjem ki a gyertyát? Csuklós gyertyakulcsból 17-esem van, a 18-as sima krovával nem lehet, hosszítottban csak 19-es van de nem fér oda. Valakinek valami "trükk"?
Szia!
A bontott tengely jó hozzá,jobb mint amit csináltatnál.
Csapágy már nem biztos. Néha lehet venni újat,de van hogy jó a bontott is.
Ha van minta hozzá,lehet tudsz hozatni.
14 mm a tengelyed?
Jelenleg elfektettem a motort és rozsdaoldo folyadékkal /spray-el, napi 3x adok neki bőven, hétvégén ismét légkulcsal újra próbálom ha nem megy akkor jöhet a fúrás sajnos.
egyébként tengelyt használtan vettél vagy találtál újat hozzá?
csapágyakkal talán nem leszek gondba, van egy SKF csapágybolt ott biztosan kapni.
Helló!
Nekem is pont igy lett kiszedve az xr 600 r ből.!
Sajna semmivel nem lehetett kiszedni, fúrás lett a vége.
Mikor kijött a komplett lengővilla, akkor a benne lévő csőből is ki kellett fúrni a tengelyt.
Vettem xl600 lengővilla tengelyt, csapágyakat, és már is jó lett!
Sziasztok!
Tud valaki képet/ket felrakni a xl 600 generátor fedelében levő kuplung kiemelőkarról és a kiemelő rudazatról,meg hogy van-e valami a kettő között?"sapka"féleség a rudazat és a kiemelő között?
Kettő alkatrész ezek szerint eltűnt,a kiemelőkar meg ez a bizonyos "sapka" ha van olyan benne.
körülbelül 2 hónapja vettem a motort, sajnos a karbantartását nem én egyengettem elötte, nálam műszakilag ez nem fordulhatott volna elő, mindig patika állapotban tartom "őket". a Himba rendszert kimostam átzsiroztam probléma nélkül de a tengely az feladta a leckét, véleményem szerint még sosem volt kiszedve, csak próbálták és szétbarmolták a fix csavar fejét . A prést azért nem szeretném mivel a fix csavar fej, inkább már henger alaku mintsem 6 lap fejű így úgyis új tengely kell bele és kitudja, ha kiszedem mit találok biztos szépen festhet 11-12 év alatt.
a trehányabbja küzd vele, én 1 ujjal kitoltam mindig
de volt akinek csak soktonnás préssel ment
a titok az hogy minden évben ki kell takarítani és átzsírozni
ja és a magasnyomású mosót kerülni kell
Érdeklődnék, hogy valaki megtudná e adni 2003-as XR 400 lengővilla tengelyének pontos méreteit?
Szeretném legyártatni, visszaolvasva a fórumon láttam jópáran küzdöttek már vele.. 4 nap szenvedés után sem jött ki, áztattam WD 40-el , próbáltam kiütni, melegíteni , lég kulcs stb ( még így is http://youtu.be/OcESnOmU5Y0 ) hála az előző tulajnak aki még a csavart is lenyalta, hogy roppant egyszerű dolgom legyen.
megoldás: kifúrás (remélem)
szelepfedél le és nézd meg körömmel hogy el tudod e emelni a vezérműláncot a kerékről .. de ha már ilyen a hangja jobb ha nem járatod nehogy baj legyen...
Tud valaki képet/ket felrakni a xl 600 generátor fedelében levő kuplung kiemelőkarról és a kiemelő rudazatról,meg hogy van-e valami a kettő között?"sapka"féleség a rudazat és a kiemelő között?
Kettő alkatrész ezek szerint eltűnt,a kiemelőkar meg ez a bizonyos "sapka" ha van olyan benne.
Kérnék szépen egy kis segitséget!
Akinek a régebbi idomos domija van aminek a kis "kocka" rácsos ülés idomai vannak, és lenne szives lemérni ennek az ülés idomnak az alsó csavaros rögzitőpont és a hátsó bújtató fül távolságát(középpontok távolságát)
Ha ez 260 mm akkor volna esélyem lecserélni az én gyári szép RD08-as idomomat erdőzni egy ilyen régebbire.
Köszönöm szépen!
Rendben,de ha kell tengely nekem van,és vannak himbák is.xl600 Hoz valók.
De nem erőltetek senkire semmit..
Először is köszönöm a válaszokat!
@tumaska - igen evvel is próbáltam már egy digitális kijelzővel ellátott 650C°-ig állítható erősségűvel, ennél e verziónál mintha roppant volna nagyon aprókat a tengely. Rajta vagyok az ügyön nem hagy nyugodni az egyszer biztos!
@vitiboy lehet hétvégén telefonálok a Gerecse motornak, privát eladótol eddig nem láttam hirdetve, vagy mélyebben a zsebembe nyúlok és himba rendszer felújító szettet veszek ha teljesen menthetetlen lenne belülről.
Igen ahogy letudtam mérni 14 mm, viszont a hossza passz le kell mérnem pontosan még, a lecsavarható anyát ugy csavartam ki, hogy 1 menet sem volt rajta...vicc kicsit..mondjuk attól nem kellett tartanom hogy kiesik a tengely.
A bontott tengely jó hozzá,jobb mint amit csináltatnál.
Csapágy már nem biztos. Néha lehet venni újat,de van hogy jó a bontott is.
Ha van minta hozzá,lehet tudsz hozatni.
14 mm a tengelyed?
Jelenleg elfektettem a motort és rozsdaoldo folyadékkal /spray-el, napi 3x adok neki bőven, hétvégén ismét légkulcsal újra próbálom ha nem megy akkor jöhet a fúrás sajnos.
egyébként tengelyt használtan vettél vagy találtál újat hozzá?
csapágyakkal talán nem leszek gondba, van egy SKF csapágybolt ott biztosan kapni.
Nekem is pont igy lett kiszedve az xr 600 r ből.!
Sajna semmivel nem lehetett kiszedni, fúrás lett a vége.
Mikor kijött a komplett lengővilla, akkor a benne lévő csőből is ki kellett fúrni a tengelyt.
Vettem xl600 lengővilla tengelyt, csapágyakat, és már is jó lett!
Tud valaki képet/ket felrakni a xl 600 generátor fedelében levő kuplung kiemelőkarról és a kiemelő rudazatról,meg hogy van-e valami a kettő között?"sapka"féleség a rudazat és a kiemelő között?
Kettő alkatrész ezek szerint eltűnt,a kiemelőkar meg ez a bizonyos "sapka" ha van olyan benne.
Videó is kint lesz lassan,masteron az NX-el. :D
Keresek Xr 400 berugókar visszahúzó rugót.
Ha valaki tud segíteni kérem írjon
Üdv
Tamás
de volt akinek csak soktonnás préssel ment
a titok az hogy minden évben ki kell takarítani és átzsírozni
ja és a magasnyomású mosót kerülni kell
Érdeklődnék, hogy valaki megtudná e adni 2003-as XR 400 lengővilla tengelyének pontos méreteit?
Szeretném legyártatni, visszaolvasva a fórumon láttam jópáran küzdöttek már vele.. 4 nap szenvedés után sem jött ki, áztattam WD 40-el , próbáltam kiütni, melegíteni , lég kulcs stb ( még így is http://youtu.be/OcESnOmU5Y0 ) hála az előző tulajnak aki még a csavart is lenyalta, hogy roppant egyszerű dolgom legyen.
megoldás: kifúrás (remélem)
Napközbeni elindítás után lettem figyelmes egy kattogó hangra a motorblokk jobb oldala felől, én vezérműláncra gyanakszom.
https://www.youtube.com/watch?...
A biztonság kedvéért levideóztam. Szerintetek?