csinálsz egy kaszát ami kimegy oldalra
talajmaróban van ilyen, szépen megcsinálja még a szőlőben is a sorközt
de a fóliában is ezt használtuk
ismerős rs traktorán is ilyen oldalra kinyúló alternáló kasza volt vágott vagy 2,5-3 métert egyszerre
Hát ez az egy normális gép 8kilótol indul. Használt nincs. A tzrk meg már nagy nekem a fák alá nem fér be bassza meg. Volt egy f600as honda 1.2es alternálóval de közbe eladták..
Nekem is lassan kész lesz a főtengely.alsó felső csapszeg csere vastagabbra mert berágódott az olajszivattyú miatt,ami szarrá van kopva már és ki is lesz cserélve
akkor kell egy kistraktor arra fűkasza egy tz4krába15 500 felé már van olyan állapotban hogy kibír egy nyarat különösebb szervizelések nélkül
1 henger csak jó lehet
esetleg körbenézhetsz vannak önjáró alternáló kaszák de azt nem tudom milyen árban vannak
csináltad meg mással
de ha venni akarsz akkor előtte menj el valahová és kaszálj 2 órát folyamatosan
én 190 centi magas vagyok, és a kasza kisebb emberre van tervezve
persze lehet állítani a heveder felfogatási pontján, de ha lejjebb engedem akkor már nincs egyensúlyban és ellentartani kell
és kurva szar kaszálni
volt egy fűszegélynyíróm(fs36) de szegényke földhöz lett verve mert nem üzemelt kielégítően
aztán kértem egyet kölcsön de szar volt aztán inkább vettem a románoktól 2500ért egy kaszát és avval nyírom a gazat
ami maximális igénybevétel hogy (friss) tárcsázásban el kellene mennie, mert a szőlőben is használná
egyenlőre még csak nézelődik mik a lehetséges pajero utódok
Teljesen jól elboldogul mindenféle terepen, ha nem akarsz vele méteres sárban/hóban csapatni, akkor pont megfelelő. 4x2 -es tehát nyilván nem olyan mint egy összkerekes, de ha ügyes vagy komolyabb terepeken is megállja a helyét. Én nem akadtam el vele soha, mondjuk földutaknál durvább terepre nem igen mentem vele - arra ott a motor.
Isuzu az egész kurvajó konstrukció, 2,5 TD létére országúton 7l körül jártam vele.........
van pár eladó cuccom XR 400-ra... a kipufogó Higashi sportdob, a kézvédők szép állapotban gyári Honda..ezek akár most vihetők, a felnik is eladók lesznek, de csak a ráfok-küllőkkel-belső,és külső gumikkal-vakszelepekkel!..az agyak gyári xr 400-ak-de azok maradnak mert átfűzöm enduro kerékre...amikor ez megtörtént(pár héten belűl)-ez akkor lesz eladó mindenestül-ahogy írtam...amugy 17"-os Takasago Excel Rim..nem holmi gagyi fos-erős 3,5-es küllőkkel, első 3,5coll a hátsó 4,25coll széles, a gumik is jók rajta... a dob és kézvédő most is vihető, dob 30E, kézvédők 10E.. a kerekeket megbeszéljük..ha valakit érdekel..itt is írhat, vagy elérhet emailbe: biro.gabor82@freemail.hu
Sziasztok!
Érdeklődnék én hogy szelephézag állítás közben ezt a problémát véltem felfedezni. Csatoltam egy képet remélem kivehető, amin van a lyuk az a vezérműtengely, és annak a szélén fekszik fel kb 2-3mm a kipufogó szelephimba, dekompresszoros.Az-az a bütyök szélén fekszik fel ez az egy szelephimba, a többi az mind a helyén van, és mind felfekszik rajta teljes felűletén. A vezérműtengely xr600-ba való és a kipufogó szelephimba is, most a kérdésem az lenne hogy ennek így kell kinéznie gyárilag, vagy pedig valamelyik alkatrész nem stimmelne? Eddig mentem vele 150km-ert és már megint hallani hogy nem jó a hézag, szerintem a himbával van valami hogy akkor ez nem belevaló lenne, valakinek nincsen egy olyan himbája mi jó lenne nekem?
0630 394 4673
Ezen a fórumon ritkán vagyok fennt.
üdv
Régi xr 400 as korszakomból megmaradt pár cuccom,ha valakinek esetleg kellene valami nyugodtan írjon,szerintem meg tudunk egyezni.:).köszi
talajmaróban van ilyen, szépen megcsinálja még a szőlőben is a sorközt
de a fóliában is ezt használtuk
ismerős rs traktorán is ilyen oldalra kinyúló alternáló kasza volt vágott vagy 2,5-3 métert egyszerre
1 henger csak jó lehet
esetleg körbenézhetsz vannak önjáró alternáló kaszák de azt nem tudom milyen árban vannak
de ha venni akarsz akkor előtte menj el valahová és kaszálj 2 órát folyamatosan
én 190 centi magas vagyok, és a kasza kisebb emberre van tervezve
persze lehet állítani a heveder felfogatási pontján, de ha lejjebb engedem akkor már nincs egyensúlyban és ellentartani kell
és kurva szar kaszálni
volt egy fűszegélynyíróm(fs36) de szegényke földhöz lett verve mert nem üzemelt kielégítően
aztán kértem egyet kölcsön de szar volt aztán inkább vettem a románoktól 2500ért egy kaszát és avval nyírom a gazat
egyenlőre még csak nézelődik mik a lehetséges pajero utódok
Isuzu az egész kurvajó konstrukció, 2,5 TD létére országúton 7l körül jártam vele.........
haver valami pecás autót keres amibe cucc is fér eddig egy régi pajero-val kente-vágta a dolgokat
Én meg pont fordított helyzetbe vagyok, kaptam céges autót a sajátom így meg nemigen használom.
Ha érdekes beszéljünk!
Üdv!
Esetleg nincsen egy ilyen himbád eladó? Vagy valakinek nincsen egy ilyen himbája eladó? Mert vevő lenék rá!
Oda a széles himba kell !
Érdeklődnék én hogy szelephézag állítás közben ezt a problémát véltem felfedezni. Csatoltam egy képet remélem kivehető, amin van a lyuk az a vezérműtengely, és annak a szélén fekszik fel kb 2-3mm a kipufogó szelephimba, dekompresszoros.Az-az a bütyök szélén fekszik fel ez az egy szelephimba, a többi az mind a helyén van, és mind felfekszik rajta teljes felűletén. A vezérműtengely xr600-ba való és a kipufogó szelephimba is, most a kérdésem az lenne hogy ennek így kell kinéznie gyárilag, vagy pedig valamelyik alkatrész nem stimmelne? Eddig mentem vele 150km-ert és már megint hallani hogy nem jó a hézag, szerintem a himbával van valami hogy akkor ez nem belevaló lenne, valakinek nincsen egy olyan himbája mi jó lenne nekem?