Email jó lesz?
bodoadamvtkukacfreemail.hu
Itt tudsz képet is meg írni is az állapotokról.De ha a váz mindig meleg volt beindítás bemelegedés után akkor sztem jó,de nem tudom hogy a vázban levő olajnak ott kéne maradnia vagy lefolyhat a blokkba?
Hát én is ettől félek hogy dugó gyűrű cserés lesz.... De nem tudom az jelent valamit hogy a kipufogó könyök és a hengerfej közt jön ki az olaj.viszont erőbe alapjáratba nem észre velehető a teljesítmény csökkenése szépen jár jól gyorsul jo erőben van. 10w-40 olajjal van feltöltve de gondolom ezen a sűrűbb olaj se segít. A héten szét szedem leveszem a hengerfejet és meglátom hogy mi baj lehet...
SZia kép alapján ugyan ilyen van benne holnap ránézek , anyagi részét privátban ! Holnap jelzek hogy milyen állapotban van !
1500km ment a motor akkor még hibátlan volt !
Hello.
Ha füstöl, nem 1 dolog lehet a baj... Legsűrűbben elkopott a henger-dugó,teljes generál..~50-80e ft.
Ha vez tengely,szelepek, himbák is kopottak, nincs értelme...
Hogy mennyi az ára? kI tudja.......
Nx650 rd02 motorom ilyen állapotban illetve krossz szettel 21/17 es D.I.Dl felnikkel es a supermoto felnik D.I.D márkájú hátul 4,5 col elől 2,5 pontosan nem tudom.
Új banner akksival motorja füstöl más baja nincs sebességeket szepen veszi stb.
Így Árban mennyit lehetne kérni? Okmányok nincs neki.
Vagy a javítása, alkatrészek hol lehetne újat beszerezni hozzá? Pl szelepszár szimering szelepek vagy egy új dugózás megoldaná. Érdemes vele foglalkozni?
Nem nyugtatom magam ha elbontanám többet árulnák ki belőle mint amennyiért vettem.Főleg a Tuning cuccokat.Mindent nyomott áron vettem.Aki ismer az tudja,hogy ezeket a cuccokat nagyon alkalmi áron vettem.Nem véletlen tart zsidónak a Mocis kollega
akárhogy nyugtatod magad akkor is kár volt
2 személyes tőrákra meg akkor lenne jü ha tényleg olyan helyen mennél ahová kell egy kis plusz
azért mert a mami seggét megrázatod a murván szerintem bőven jó a gyári kivitel is
ha a zongorára felcsapom az asszonyt az is simán tudja kb azt a menet teljesítményt mint egymagamba, egy picit jobban ül a hátulja
Azt nem mondom,hogy kár volt mert fényéveket javult a gyárihoz képest,csak annyi,hogy időközben elszaladt az idő és jönnek be a jobbnál jobb enduro-k amik jóval könnyebbek,erősebbek.Viszont 2 személyes túrákra még mindig a domi nálam a nyerő,úgyhogy megmarad csak ha estleg a télen látok olcsón valami fiatal verseny enduro-t akkor megveszem.
350 be volt az egész motor felújítás és minden alkatrész megvétele , minden része más Xr ből való mivel saját tervek szerint építettem , az meg már az én bajom hogy bukok rajt
én ezt már a szimós korszakomban megtanultam hogy ha kicsi a motor kell nagyobbat venni
a végén hiába ment a szimó akár 90el is(óra szerint) evett vagy 6 litert
az etz150 meg 4 literrel ment 110et utazóba...
én is szarral járok de nem öntök rá sok pénzt
egyedüli extra egy 30 ezres rugószett az első telóba a kilágyult gyári helyett
ha fényezgeti az ember a szart attól még szar marad
masteron kolléga is rájött már hogy kár volt annyit reszelgetni a domit
na ez volt az igazi hülyeség, nem szabad rákölteni semmit sem ami nem a működéséhez szükséges
a plusz sosem fog visszajönni
bár 350 bukó nem olyan sok még
bodoadamvt@freemail.hu ha így írom megpróbálhatod
bodoadamvtkukacfreemail.hu
Itt tudsz képet is meg írni is az állapotokról.De ha a váz mindig meleg volt beindítás bemelegedés után akkor sztem jó,de nem tudom hogy a vázban levő olajnak ott kéne maradnia vagy lefolyhat a blokkba?
1500km ment a motor akkor még hibátlan volt !
Ha füstöl, nem 1 dolog lehet a baj... Legsűrűbben elkopott a henger-dugó,teljes generál..~50-80e ft.
Ha vez tengely,szelepek, himbák is kopottak, nincs értelme...
Hogy mennyi az ára? kI tudja.......
Még annyit hozzá fűznék hogy ha minden igaz váz alapján 87 kiadású. Könnyen indul jól is megy de okádja a füstöt
Nx650 rd02 motorom ilyen állapotban illetve krossz szettel 21/17 es D.I.Dl felnikkel es a supermoto felnik D.I.D márkájú hátul 4,5 col elől 2,5 pontosan nem tudom.
Új banner akksival motorja füstöl más baja nincs sebességeket szepen veszi stb.
Így Árban mennyit lehetne kérni? Okmányok nincs neki.
Vagy a javítása, alkatrészek hol lehetne újat beszerezni hozzá? Pl szelepszár szimering szelepek vagy egy új dugózás megoldaná. Érdemes vele foglalkozni?
Az olajszivattyú benne egyezik az pd04-es tipuséval?
Ha igen és nem kopott akkor mennyiért adnád el?
nekem a pénz nem számít semmit......
2 személyes tőrákra meg akkor lenne jü ha tényleg olyan helyen mennél ahová kell egy kis plusz
azért mert a mami seggét megrázatod a murván szerintem bőven jó a gyári kivitel is
ha a zongorára felcsapom az asszonyt az is simán tudja kb azt a menet teljesítményt mint egymagamba, egy picit jobban ül a hátulja
a végén hiába ment a szimó akár 90el is(óra szerint) evett vagy 6 litert
az etz150 meg 4 literrel ment 110et utazóba...
egyedüli extra egy 30 ezres rugószett az első telóba a kilágyult gyári helyett
ha fényezgeti az ember a szart attól még szar marad
masteron kolléga is rájött már hogy kár volt annyit reszelgetni a domit
a plusz sosem fog visszajönni
bár 350 bukó nem olyan sok még