Igen azert írtam a dugót,mert ha külön nem kapok hozzá gyűrű sort,akkor marad a dugó csere.
Igazából a dugó is jó állapotú,illetve a henger is.Agyűrűk kopottak ezért is az első a gyűrű sor csere.
van értelme a gyűrűzésnek, akkor amikor még teljesen jó az eredeti is csak egy kicsit kopott
az új kb addig bírja mint az eredeti szóval valamivel meghosszabbodik az élettartam max 1,5x annyi lesz mint gyűrűcsere nélkül
bár gazdaságilag nem biztos hogy megéri
kérdés:...alany XR 400... tünete..menet közben normál gázig semmi, fe ha jobban huznám neki, akkor dödörög, nem megy normálisan.... ha visszaengedem félgáz alá, akkor megint normálisan megy és huz......amugy rendesen indul, jó az alapjárat......ez mitől lehet?,... karbi takarítás elméletileg megvolt,mégis csinálja.... volt tulaj ősz óta nem ment vele..de elméletben nála jó volt elötte.... gyertyát cserélt benne,..esetleg attól lehet ha nem jó fajta lett beletéve?.. vagy valami gyújtás baj miatt ilyen baj lehet?.... vagy ezz inkább csak üzemanyag baj, karbi baj-kopás, vagy beállítás?.......
valamint még mindig nem tudom, az alsó két állító csavarnak mi a szerepe, hogyan kell állítani őket?.....képű
köszi
Sziasztok! sajnálatos módon áthelyeztek egy másik településre ahol majd a közeljövőben kell folytassam a munkámat:/ muszáj egy autót vennem amivel tudok majd közlekedni ezért megválok eddigi legjobban szeretett motoromtól amit nemrég vásároltam bigeroj nevű felhasználótol tőle tudtok információt szerezni ! semmi pénzért nem adnám el de busszal nem megoldható az utazásom ezért muszáj a kocsi:/
egyszer jött velünk egy ltz
az még a kivágott kis tuskókon is fennakadt pedig direkt olyan közben mentem ahol kivágták az egyik sor fenyőt
egyszer meg munkatársamékkal téptünk, hát alig értem utol őket
szóval nekem a quad nem barát, majd ha roki leszek akkor lesz csak
Az erdőbe is verettek szépen,főleg a kanyarokba voltak jobbak mivel jobb féktávot tudtak venni és a kanyar sebességük is jobb volt a homokos talajon.Egyenes szakaszokon ahol szarabb volt az út ott mi voltunk előnybe az endurókkal mert quadot nagyon dobálta a sok kátyú és gödör.
múlt évben csika meggenerálozta a husky lábait, most olyan feljárókon felmentem ahol eddig még soha
ilyen gyökeres íves szar helyek ahol mindig elment az eleje most meg mintha húztak volna felfelé
ha lesz valaha másik motorom első lesz a futómű generál, múlt évet végigszoptam a huskyval
mondjuk lehetett volna már ennyi eszem, az xr4 is 10x jobb lett futóművileg mint amikor megvettem
mi csak szuttyogtunk, inkább a technikára feküdtünk rá, sietni majd nyáron amikor meleg lesz
quadosokkal nem szeretek menni, mindig mennek mint a töketlen, bezzeg az erdőben meg csak a homlokukat ráncolják
tegnap verettünk vele egy 100ast teljesen jól működik
bár egy perec majdnem volt a sok megkeményedett traktornyom között
ma meg a husky volt a soros, de avval 25km teljesen elég volt elfáradtam mint a picsa, 3. fölé nem kellett váltani kb 5 óra volt a 25 km
havert edzem az erdélyi útra
jól beszopatjuk majd az lc4el
lehet télen dagadtabb voltál
ezért nem kell hőmérő utána mindig nézi az ember
amúgy nem tökmindegy hogy 100 vagy 120 esetleg 150?
a tudatlanság áldásos
Tegnap végképp sikerült levonnom azt a következtetést,hogy az ásványi olajjal kevésbé melegszik a motor mint a csodás szintetikus Motullal A motullal még a télen mentem és baszott hideg volt kb 2-3 fok és akkor felment 120 fok-ig az olaj.Tegnap kb 15 fok volt és 100 fok fölé nem ment az olaj hőfoka pedig verettük neki rendesen.Tehát az a mende-monda,hogy a szintetikus olajjal alacsonyabb a motor hőfoka egy baromság.
Igazából a dugó is jó állapotú,illetve a henger is.Agyűrűk kopottak ezért is az első a gyűrű sor csere.