Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
A motorbontót most nagy hirtelen nem tudom kideríteni, de
http://www.motorradteile-biele...

motorradteile -- kb a motoralkatrészt jelenti, a gebraucht pedig a használtat. Ha ezeket a kifejezéseket variálod a google-ben talán találsz valamit. Ez az oldal durva...
Ránézésre 1988
valaki megtudja mondani hogy van németül a motor bontó ?forditó mindenféle szart dob ki rá.
Abba még tudtok segíteni hogy a pontos évjáratot hogy tudom kideríteni? csak kiváncsiság képpen:)
hehe:) köszönöm szépen:)
Egy kis ízelítő...már alakul.
A szívótorokra könnyen rámegy, a légszűrő felől nem biztos hogy könnyű,de megoldható, más nem csináltatsz egy közdarabot.
Sokkal egyenletesebben megy, könnyen indul hidegen,melegen.
Olvass vissza, volt téma régebben.
A 4 ütemű beugrósnál,alap a szellőztetéses indítás...
Melegen, ha megszívja magát, nincs más mód....
Köszönöm a válqszokat, megpróbálom akkor 14,5 beállítani az úszószintet.:) a dominator karbi mitől jobb?:) és kell alakítani rajta? Nem ilyedek meg egy kis szereléstől,nem azért kérdeztem :)
Szia!
Lehet, hogy hülyeség amit írok, de én is kínlódtam egy darabig a berúgással meleg motornál Xl 600r kétkarbisnál. Az istennek nem indult. Megszagolta a haver a kipufogót, és azt mondta...nem benzin szagú, nem kap benzint. Akkor behúztam a dekompresszort csutka gáznál rúgtam egyet rajta, majd a következő rendes rúgásra azonnal beindult. Azóta is így csinálom..elsőre megy mindíg :-)
Hello!

Gyári karbid van?Az úszószint értékét manuálban megtalálod.14,5mm
Mennyire van elkopva?
Mint sokan mondották, cseréld le domi karbira...
Hali hevhell.
Persze hogy nem gyorsító membrán hanem alapjárati...
Alapjáraton sok benzint kap ha lukas ez a membrán.Alapjárati levegőrendszerhez tartozik,ott ad neki plusz levegőt.van egy kis fúvóka és egy kis "furulya"csövecske is rézből.na ahhoz adagolja a levegőt a vákuum alapján egy levegő cső járatrendszeren.
XR/ XL hez képest puhább de egy rugó cserével orvosolni lehet
annyira nem zavaró az a puhasága meg valamivel több a rugó út is elöl
de az idegesít hogy bozótba figyelni kell rá mert a műanyagok könnyen leugranak.... sima telónál ilyen nem volt ... az még a bodzabokrot is tört
sziasztok! xr 600 asom van,hidegen első,nagyritkán második rugásra indul. De viszont melegen az istenért se tudtam beindítani, kb 15.re beindult nagyritkán. Ebből kifolyólag arra gondoltam hogy magas az uszószint, állítottam rajta de csak rosszabb lett mint volt,és balfasz voltam mert nem néztem meg hogy mekkora volt mielőtt elállítgattam volna. Szelephézagot is állítottam, bár csak az egyiken kellett egy icipicit. Kérdésem az hogy valaki tudja h mekkorának kell lennie az uszószintnek? keresgéltem de nem találtam sehol, előre is köszönöm:)
Pista milyen az első teló mik a tapasztalatok?
az üléshuzat igen még késik de remélem a héten már meglesz viszont elgondolkodtam új szivacson is mert ez ami fent van elégé avétos már...
dr karbit levettem egyenlőre jobb a gázreakció de alul csak idegbeteg nem egyenletes ellenben a domié alul egyenletes felül nyugodt... most így marad mivel elvileg még nem esett át még 500 km en sem az összerakás óta
Mi is voltunk kint
Jó lett a géped!
Az üléshuzat várat még magára gondolom, de jó! Grat!
DR karbival voltatok? Milyen?
Mi is gépeltünk....
kis kiruccanás vóót
köszi
0.10 IN
0.12 EX
Egy sör lesz
sziasztok. nx 650 szelephézag pontos mérete?