sajnos fel kell készülni bármerre is jársz sehol sem engedélyezett a motorozás kivéve zárt pálya ..... a megindítóbb a turista erdőjáró sétabotot lóbálva szívesen állba is rúgná az ember de hiszen ő maga sem tudja miért integet ... ezzel is védi a fákat vagy mit legjobb megoldás nem megállni mert abból csak konfliktus van persze mikor leöntenem 10 köbméter autó hulladékot éjszaka akkor nem lóbálja a botot egyik sem még az erdész sem kerül elő
Nem hiszem, hogy lehetne velük beszélni, pedig lenne mit mondanom. Jó pár éve járok gombát szedni és látom, hogy mit művel sokszor az erdészet. Kár. Szép az a rész, az utak is járhatóak. Mindegy, majd megyünk másfelé, de azért bosszant...
gondolom a vadászati jog az övéké, és evvel nem tudtok mit kezdeni
sajnos mindig nekik lesz igazuk, szóval addig kell megegyezésre jutni amíg nem mérgesedik el a helyzet
nekem már volt kis konfliktus természetőrrel is, igaz én zárt részre keveredtem be, csak nem is gondoltam hogy zárt mert szakadt mtz bőszen füstölögve kaszálta a mezőt....
Tegnap hosszabb távon is teszteltem a gépet. Ment ahogy kell. Az idő is jó volt, se túl meleg, se túl hideg. Csak egy vadász rondított egy kicsit az egészen. Már hazafelé, az erdő szélén várt minket. Leintett, mi megálltunk. Nem bunkózott (túlságosan), mi is kulturáltan beszéltünk vele. Azt mondta a terület amin átmentünk, az övé és hogy zavarjuk a vadakat. Turista útvonalon mentünk... nem tudom, hogy lehet az az övé... Egyébként egy csomó helyen láttunk fakitermelés utáni "romokat". Gondolom azokat a fákat is kézi fűrésszel vágták, hogy ne zavarják a vadakat.
Motorféken,ha durrog az pedig kevés üzemanyagra utal.Próbáld ki az OMV 100 ast én azt szoktam bele rakni,de ha MOL-t raksz bele akkor evo neo.Aztán ha még mindig szar akkor el lehet gondolkodni egy kis karbi takarításon.
Motorozást meg a pecát egybe lehet kötni ezt teszem én is mivel motoron kívül max traktorral vagy terepjáróval mész ki. Bár csak 15 km motorozás de jó összekötni a kettőt
Lehet ránézek..csak az az érdekes,hogy elsőre indul meg minden..csak durrog motorféknél meg kajál.Ha marad a probléma akkor karbit kipucolom,úgyis rá akartam nézni a szelephézagokra.
Tuningkarbi van rajta,azon van egy nagyobb csavar az alján..De majd kiveszem az egészet.
karbiban nincs víz-kosz vagy valami egyéb? nem tudod az alját kitekerni?
ebből is faca volt az xt4 mert kitekerted a karbi alján a csavart aztán ki tudtad takarítani, még a főfúvókát is(mintha a 600ason is ilyen karbi lett volna)
próbálj egyet ki, de szerintem maradsz a drz-nél
mentem már dr250essel dr350essel nem voltam elragadtatva(volt egy cagiva is hát az még szarabb terepen igaz 82es volt)
egy kicsit elfogult vagyok de eddig nekem az xr4 volt a legjobb motorom, avval lehetett menni a dzsinzsába, nem kellett attól fosni hogy szétszaggatja a susnyás a hűtővédőt vagy épp a talajfogás miatt szakad le ez-az
a futóműve is jó volt(amennyire én tudok motorozni, a motor is tudott) erő is pont annyi volt benne ami kell se több se kevesebb
de gondolom nem azért toltál rá a drz-re csúnya sok pénzt hogy betámassz mellé egy ilyet
esetleg a xr250est lenne érdemes megpróbálni annak ugyanaz a futóműve mint a 400asé ráadásul önindítós is
Kis gázon nem akar menni úgy mint amikor más benzin volt benne.Így csak a benzinre tudok gondolni,hogy az rossz.Meg 60km alatt nem 7 litert kéne neki enni.Holnap megnézzük a Mol-ról hozott benzinnel mit csinál..
Abba a mély homokba az a 18-20 Le nem nagyon repít
Terepen még nem volt alkalmam ilyet kipróbálni(földút, erdőben fák között) milyen kezelhetőségre gondolok?
nekem nem hinném hogy segítene, valami baszt kiszedtek a csuklómból aztán azóta ha a seggem törlöm akkor is fáj egy kicsit
azt hiszem az idei év a pecázásé lesz, haver már be is szerzett egy 20as kanna pálinkát
hétvégente többnyire rá szoktam érni, holnap megyek egy kört a huskyval hogy teszteljem a kezem, a melót még nem bírja de hátha a gázt tudom húzni vele
ma be akartam tekerni egy 4es csavart egy lécbe azóta egész jól fáj a kezem, de holnapra csak jobb lesz
doki jól átkúrt azt mondta 2-3 hét és jobb lesz mint volt aztán már lassan egy hónapja kínlódok vele és fullszar
szóval odáig még akár aszfalton is, úgy is le akarom szedni a gumikat erdély előtt a zongorára meg kb tökmindegy mekkora bütyök kerül fel
ini nekem Töltésen van családiház valamikor lerángatom Masteront aztán lehetne kicsit morotozni Imrehegyig képben vagyok ..de a többi sem nehéz terep:)
arra sosem voltam
egyszer akartunk menni, aztán mindenfelé víz volt
kőrös felől olyan mocsaras-lápos környék, a másik fele lehet homokosabb
nincs kivel mászkálni, egyedül meg dögunalom, aztán már nem is nagyon szoktam menni, meguntam az egészet
Véleményetekre lennék kíváncsi..Durván 60km-rel ezelőtt raktam a motorba 7-8 liter benzint,a Shellről hoztuk.Erre tartalékon megy már csak,meg jó ha van benne ebből a 7-8 literből vagy 1 liter..Ezt mi okozhatja?Csak a benzinre tudok gondolni.De mégis mit rakhatnak bele?Már sok ember ment szervízbe miattuk.Múltkor a szomszéd,mert tele lett neki vízzel a tank mikor ott tankolt gázolajat.Jó múltkorjába a Moll kúton tankoltam tele majdnem a gépet.Kényelmesen úgy,hogy húztam neki elmentem vagy 120-140km-t.Viszont most sokat durrog is mikor visszanegedem a gázt meg nem húz kis gázon annyira..Sőt valamikor fullad is.
Lehet különben,hogy a karbival lenne valami?Vagy esetleg szelepek?
sajnos mindig nekik lesz igazuk, szóval addig kell megegyezésre jutni amíg nem mérgesedik el a helyzet
nekem már volt kis konfliktus természetőrrel is, igaz én zárt részre keveredtem be, csak nem is gondoltam hogy zárt mert szakadt mtz bőszen füstölögve kaszálta a mezőt....
Tuningkarbi van rajta,azon van egy nagyobb csavar az alján..De majd kiveszem az egészet.
ebből is faca volt az xt4 mert kitekerted a karbi alján a csavart aztán ki tudtad takarítani, még a főfúvókát is(mintha a 600ason is ilyen karbi lett volna)
mentem már dr250essel dr350essel nem voltam elragadtatva(volt egy cagiva is hát az még szarabb terepen igaz 82es volt)
egy kicsit elfogult vagyok de eddig nekem az xr4 volt a legjobb motorom, avval lehetett menni a dzsinzsába, nem kellett attól fosni hogy szétszaggatja a susnyás a hűtővédőt vagy épp a talajfogás miatt szakad le ez-az
a futóműve is jó volt(amennyire én tudok motorozni, a motor is tudott) erő is pont annyi volt benne ami kell se több se kevesebb
de gondolom nem azért toltál rá a drz-re csúnya sok pénzt hogy betámassz mellé egy ilyet
esetleg a xr250est lenne érdemes megpróbálni annak ugyanaz a futóműve mint a 400asé ráadásul önindítós is
Terepen még nem volt alkalmam ilyet kipróbálni(földút, erdőben fák között) milyen kezelhetőségre gondolok?
azt hiszem az idei év a pecázásé lesz, haver már be is szerzett egy 20as kanna pálinkát
ma be akartam tekerni egy 4es csavart egy lécbe azóta egész jól fáj a kezem, de holnapra csak jobb lesz
doki jól átkúrt azt mondta 2-3 hét és jobb lesz mint volt aztán már lassan egy hónapja kínlódok vele és fullszar
szóval odáig még akár aszfalton is, úgy is le akarom szedni a gumikat erdély előtt a zongorára meg kb tökmindegy mekkora bütyök kerül fel
egyszer akartunk menni, aztán mindenfelé víz volt
kőrös felől olyan mocsaras-lápos környék, a másik fele lehet homokosabb
nincs kivel mászkálni, egyedül meg dögunalom, aztán már nem is nagyon szoktam menni, meguntam az egészet
de
először lesz (tankolás nélkül) egy 400km-es felvezető szakasz és utána versenyzünk
ezeket a markolatokat én is szeretem, bár 2-3 év alatt szarrákopik de tök kényelmes
Véleményetekre lennék kíváncsi..Durván 60km-rel ezelőtt raktam a motorba 7-8 liter benzint,a Shellről hoztuk.Erre tartalékon megy már csak,meg jó ha van benne ebből a 7-8 literből vagy 1 liter..Ezt mi okozhatja?Csak a benzinre tudok gondolni.De mégis mit rakhatnak bele?Már sok ember ment szervízbe miattuk.Múltkor a szomszéd,mert tele lett neki vízzel a tank mikor ott tankolt gázolajat.Jó múltkorjába a Moll kúton tankoltam tele majdnem a gépet.Kényelmesen úgy,hogy húztam neki elmentem vagy 120-140km-t.Viszont most sokat durrog is mikor visszanegedem a gázt meg nem húz kis gázon annyira..Sőt valamikor fullad is.
Lehet különben,hogy a karbival lenne valami?Vagy esetleg szelepek?