Én próbáltam ki.Észrevehetően javult a gázreakció a domi karbihoz képest,de sajnos csak ilyen hirtelen felindulásból elkövetett próba volt,mert még az ülést se tettük fel Eddig úgy néz ki sokat nem kell rajta kalibrálni de igazán nem tudtam nyelezni neki mert a terület se volt az igazi és még a motor is szokatlan volt kicsit.
nem alakítottam rajta semmit lentebb a képeken ott van hogy mi készült hozzá most abban maradtunk egyenlőre így marad mert hirtelenebb mint a domi karbival
yamaha tt250 volt a csapatban emelt kompótos dugó sport veztengely arrow rendszer cross áttétel minden felesleges dolog leszedve róla igen komoly gép volt igaz hogy 1 év alatt szét hullot de míg ment nagyon ment!
a 2 vezérműtengelyes dr250-et próbáltam már(ettől izmosabb szerintem nincs a régi 250esek között) nem nagyon akart repíteni a szentimrei homokbuckák között, le is tettem a tervről
bár te jóval kisebb súlyú vagy mint én, szóval neked lehet nem olyan nagy gáz
Egy helyi motorosbolt (PZS) rendelte meg nekem. Egyébként kicsit többért, találtam más boltokat is a neten. A membrán átmérője 30mm. Ez az új membránon is stimmelt, de a kis pöcök átmérője 4mm körül volt és egy gömbszerű rész is a volt a végén. Ezt én leköszörültem kb. 3mm átmérőre. Kúposra csináltam, hogy biztos "beletaláljon" a lukba és ki is políroztam. A fényképeim között van róla kép. A hosszára nem emlékszem, de a régit lemérem majd holnap.
Sikerült szerezni gyorsítómembránt (3000 Ft). Nem teljesen stimmelt, de meg lehetett oldani. Tettem fel róla képet + videót. Ma tesztelgettem. Durván harap. Ég és föld a különbség. Most nem érzek torpanást. Végül a keverékállító csavar 2 és 1/2 fordulaton volt a legjobb, bár még nem sokat mentem vele.
Sziasztok,
Honda xl125s motorhoz keresek alkatrészeket:
a blokkon lévő láncvédő dekni (ahol bemegy a lánc a blokkba és eltakarja a kis fogaskereket)
bowdenek (gáz, kuplung, hátsó fék)
fordulatszámmérő, km óra spirál
illetve egy megbízható szerelő elérhetősége kellene Budapest és környékén aki ismeri a típust
köszönöm előre is a segítséget, infókat.
Péter
nekem most nem számít ha 10-15 csak legyen végre mert szombaton 150km túrát szerveztünk és elszeretnék menni :( Próbáltam már több félét is xl600-xl500 aszem még az 500-é is olyan de a dr 600 ba már nem vagyok biztos
Jó videó,de mesélj!
Milyen? Nyomaték? Hirtelenebb a domi karbihoz képest?
Mit alakítottál még?
bár te jóval kisebb súlyú vagy mint én, szóval neked lehet nem olyan nagy gáz
De jó lenne kipróbálni ezt a 250cc kategóriát,milyen lehet.Azt gondolom hogy nem egy erő bajnok.
ez elég olcsó nem?
Honda xl125s motorhoz keresek alkatrészeket:
a blokkon lévő láncvédő dekni (ahol bemegy a lánc a blokkba és eltakarja a kis fogaskereket)
bowdenek (gáz, kuplung, hátsó fék)
fordulatszámmérő, km óra spirál
illetve egy megbízható szerelő elérhetősége kellene Budapest és környékén aki ismeri a típust
köszönöm előre is a segítséget, infókat.
Péter