Nem,nem ,az nem jár hozzá!A bovdent én nitro higitóval,szoktam átmosni(nem az xr ét,hanem robogókét),az kihoz minden dzsuvát,utána meg müszerolaj ,és akkor jó darabig mükszik!
nekem is tartalékba kellene
amúgy én szoktam mosogatni a bowdeneket petróleummal, kimossa a port, kiszorítja a vizet, meg esetleges rozsdát feloldja
sajna az a gumi védő biszbasz nincs meg ami a karnál lenne
a gyári bowdenhez azt is adnak?
Haat sracok minnel tobbet nezegetek rendesen osszerakott xleket annal jobban rajovok hogu. Az enyem ugy van osszegobalva.pl a fek visszahuzo rugonak nem a vazba kell beakasztani hanem a lengovillaba..ertelmes embere lehetett ez a moci
A gyári cuccok elég drágák de legalább jó minőségüek!Most vettem gyári kuplungbovdent,6700ft,nem mondom,hogy olcsó de ez megint kibir vagy 4 évet!(tavaly vettem egy gagyi kuplungbovdent,nem birt ki fél évet!)
hali
hol lehet xr hez kapni jó áron alkatrészeket? szelepszár szimering,gyűrűsor ilyesmi,mert ha már ennyire szétkaptam a bekoxosodott szelepek miatt, kicserélek benne még pár dolgot hogy utána ne kelljen hozzányúlni 1 jódarabig,mindent megméregek,leellenőrzök a gyári szervizkönyv alapján,nagyon precíz vok csak az a baj h alig van időm foglalkozni vele, a müszaki egyetem eléggé leköti az időmet,igy hétvégente csinálgatom mindig 1 picit
igen mostmár látom meg rájöttem....mindig tanul valamit az ember ha nem mondod fel sem tünik egyébként! azt árulja el valaki hogy hivatalosan az aksihoz 2 madzag megy?nálam egy piros és egy vastagabb zöld...lehetséges h csak kettö megy oda?vagy ez már valami hazai okosság...
ez még a hálásabb fájdalom mert CO val hegültem...2küszöbcsere meg toldozás foldozás itt ott amott...ennél 4szer durvább a rendes elektrodás hegesztö..na az az überbrutál..az tényleg smirgli..
amugy még azt akarom kérdezni töled(omli)
hogy hogyan az istenbe áll ilyen szépen a te xl-ed?
az enyém ehez képest egy lamborgini.lsd:
pedig jok a teloim,és fehuzni se lehet rajtuk ha megemelem kézzel,tehát nem lognak a telok.
na akkor csak össze áll a géped mint a G..cis bugyi csak hogy én is mondjak valami érdekeset én nem tudom hogy ezen mi gyári és mi nem..de sanszos hogy az ülésem nem a gári..vagy XL-de nem az 500asé..egyenlöre marad ami van,elsö esésekhez lehorzsolni összetörni teljesen jo az ami most fennt van..igen tervben van egyébként uj idomok vétele meg egy fényezés is..azon mondjuk még gondolkodom érdemes e pepecselni valami szép egyedi fényezéssel vagy egyszerüen lefujni valami "talicska" szinnel hogy ha perec van könnyü legyen javitani!Én ma karosszériáztam Fater ég a szemem meg szur mint azt állat merthátmitnekem az ivfény.. sebaj karikázok krumplit azt teszem a szememre..
a gummárol a képet várom majd akkor a holnapi nap folyamán..ma jol jött volna a hoba..de igy nem mentem vele..majd jo gumikkal
mivel Te is kidolgoztad mára magad meg én is joccakát kivánok mindenkinek!
sziasztok
igen fiam behavaztam.ma felkerült a blokkra az uj hüvelyes henger,wiseco magascompis dugo(new)
meg uj veztengely,vezlánc,csapágyak,egyszóval hibátlan buta gép lesz xl létére 52 le-vel.
amugy belemerültem a szelepcsiszolásba meg olyan fényesre csiszoltam a beömlöket meg a kiömlöket szelepfészkestöl mint a szüzlány pu.cikája egy ora nyalás után.
zsir lesz nagyon.
kiváncsi leszek a könnyitett versenyfötengely meddig birja a dolgot.
ja a kuplungrol ne is beszélve!
remélem megéri a pénzt meg az idöt.
fiam .,
a mocidon fel van cserélve az ülés alatti idom.
szerintem,bár nem kenyerem fikázni semmit,de 2500ft ért van itt a képesen crf ülésalatti idom,.szerintem csinibb lenne vele.
6000be kapsz hozzá e/h sárvédöt is.
fainosabb lenne+a sár nem a combodat áztatná.
amugy a gumira nem volt sajna idöm,bocs,de de. rájöttem hogy beázik a mühelyem,és sos cselekvés kellett.majd szerelés és most jöttem be.
a gyerekek már a küszöböt rágták,az acconykát meg nem is emlitem.
ugyhogy mégegyszer bocs,holnap potlom a dolgot.
most aztán itt is bepotoltam az egész napi irásomat
amugy az elözö irásokbol jo látni hogy nagy az összefogás és a segitökészség itt még mindig.
büszke vagyok rátok!
amúgy én szoktam mosogatni a bowdeneket petróleummal, kimossa a port, kiszorítja a vizet, meg esetleges rozsdát feloldja
sajna az a gumi védő biszbasz nincs meg ami a karnál lenne
a gyári bowdenhez azt is adnak?
itt
belső részt meg csináltam volna
kuplung&gázbowdent akarnék venni tartalékba, aztán nem gyárit tízezrekért.....
hol lehet xr hez kapni jó áron alkatrészeket? szelepszár szimering,gyűrűsor ilyesmi,mert ha már ennyire szétkaptam a bekoxosodott szelepek miatt, kicserélek benne még pár dolgot hogy utána ne kelljen hozzányúlni 1 jódarabig,mindent megméregek,leellenőrzök a gyári szervizkönyv alapján,nagyon precíz vok csak az a baj h alig van időm foglalkozni vele, a müszaki egyetem eléggé leköti az időmet,igy hétvégente csinálgatom mindig 1 picit
Szeva Papesz
joccakát mindenkinek Fater ne felejts el
Szevasztok
piros 2 db egybe(állando +töltés)
sötét(test)
igy kell állnia kb mint az enyémen
mondjuk én nem tudom eldönteni hogy ilyenkor a szemembe tű vagy inkább smirgli van......
utána bele a gézlapba aztán mehet a szemre
nekem már gyakorlatom van benne éjjel csukott szemmel is megcsinálom
hogy hogyan az istenbe áll ilyen szépen a te xl-ed?
az enyém ehez képest egy lamborgini.lsd:
pedig jok a teloim,és fehuzni se lehet rajtuk ha megemelem kézzel,tehát nem lognak a telok.
a gummárol a képet várom majd akkor a holnapi nap folyamán..ma jol jött volna a hoba..de igy nem mentem vele..majd jo gumikkal
mivel Te is kidolgoztad mára magad meg én is joccakát kivánok mindenkinek!
igen fiam behavaztam.ma felkerült a blokkra az uj hüvelyes henger,wiseco magascompis dugo(new)
meg uj veztengely,vezlánc,csapágyak,egyszóval hibátlan buta gép lesz xl létére 52 le-vel.
amugy belemerültem a szelepcsiszolásba meg olyan fényesre csiszoltam a beömlöket meg a kiömlöket szelepfészkestöl mint a szüzlány pu.cikája egy ora nyalás után.
zsir lesz nagyon.
kiváncsi leszek a könnyitett versenyfötengely meddig birja a dolgot.
ja a kuplungrol ne is beszélve!
remélem megéri a pénzt meg az idöt.
fiam .,
a mocidon fel van cserélve az ülés alatti idom.
szerintem,bár nem kenyerem fikázni semmit,de 2500ft ért van itt a képesen crf ülésalatti idom,.szerintem csinibb lenne vele.
6000be kapsz hozzá e/h sárvédöt is.
fainosabb lenne+a sár nem a combodat áztatná.
amugy a gumira nem volt sajna idöm,bocs,de de. rájöttem hogy beázik a mühelyem,és sos cselekvés kellett.majd szerelés és most jöttem be.
a gyerekek már a küszöböt rágták,az acconykát meg nem is emlitem.
ugyhogy mégegyszer bocs,holnap potlom a dolgot.
most aztán itt is bepotoltam az egész napi irásomat
amugy az elözö irásokbol jo látni hogy nagy az összefogás és a segitökészség itt még mindig.
büszke vagyok rátok!