Gyerekek ha lenne még egy hely itt a fórumon akkor nagyon örülnék neki..?! UGYAN IS MEG VAN AZ "ÚJ" HONDA XL 125-ÖM.....! Nagyon örülök neki, báttyám nélkül nem jöhetett volna létre , ezúton is szeretném meg köszönni neki !
Sziasztok
Érdeklödnék hogy tud e nekem valaki segíteni van egy Xl 600 as szelepfedél és amit be karikáztam rajta pirossal kétforintost oda mi menne mert már így vettük hogy ott egy 2forintossal van lezárva.
köszönöm a segítséget!
igen amugy
komfort és a külsö miatt is le akarom cserélni a mostani "pofáját"
valahogy különlegesebb lenne számomra.
mint pl ez a cagiva t4 amit én ujitottam fel és épitettem át.
drz idomokkal már csinibb lett.
(hozzátenném tesómnak adtam át .és ö 9honapja csak keni neki,mert egy lusta buzi,hogy takaritsa a légszüröt.
eddig birja a kiképzést,és olyan böszme lett,hogy haver friss dugós tt350ét elveri mint a rongyot)
tegnap lemostam szépen áttörölgettem ma meg elmentem vele 1-2körre én barom ugy néz ki mintha semmit nem csináltam volna vele semmit tegnap...természetesen képeket megint elfelejtettem csainálni hogy legalább legyen fennt...sebaj majd legközelebb csinálok még majd Gumit kell rá néznem hátsot mert igen igen odavan!azt mondják nem tul sürü eza 17"os
hali Apa:D
Hibajelenseg oka a hig olaj lett vegulis!atjott a szaki megneztuk minden stimm csak a motor eveinek szama nem..indul hidegen melegen 4-5rugasra hidegen kicsit fustol de ennyi!szoval olajcsere hamarosan aztan mehet a menet:)
valaki nem tudja véletlen,agyambol kipattant baromságot.hogy a 89körüli xr tárcsás hátso futómü belemegy xl-be?600rol van szó.
róla
amugy ha valaki tudna,akkor én vennék xr tankot üléssel+oldalidommal.
No fene máris a Fiad lettem? kapva az alkalmon gyorsan felhivtam a szakit aki összerakta!joember a saját,és a fia KTM-jét szereli szoval hiszek neki,azt mondta hogy ö megnézte a szelepeket,ujak voltak benne,beállitotta a hézagokat is megnézte a fészkeket ios az is stimmel!az olajam is uj de 10W40es mint már mondottam!akkor ezt lecserélem 20W50esre ahogy mondtad!Én arra tippeltem hogy mivel kopottabb a moci és alap dugo van benne lehet hogy ezt az olajat csipegeti és ettöl indul nehezen mivel nem keverékkel megy nem egészséges hogy eszi...mondjuk ez gyorsan kiderül mert kiveszem a nivot aztán látom ha fogyott...ez spec nem jutott eszembe ma... minden esetre holnap tovább folytatom a tapogatozást!meg kicserélem a gázbowdent mert az sem egészséges sztem hogy az szörös és hol visszamegy alapállásba a gáz és rendes 1000-res alapjáratom van hol pedig 2000res...azért beszélek a mokussal ha a jelenség mindennek ellenére megmarad hogy valamit csináljon vele!
Köszi Apa az infokat holnap megint jelentkezem...ujra
A kartergázcsövön visszafelé nem nagyon megy semmi.A kartergáz a dugó,és a gyűrűk mellett eleresztett nyomás,munka ütem alatt, nagysága függ a motor állapotától. Minimális kartergáza egy vadi új motornak is van,tehát ott inkább folyamatosan kifelé jön a kartergáz. Egy sokat futott motornál már akkora lehet a kartergáz,hogy visz magával egy kis olajat is a karterből.
csá fiam
azt jegyezzük meg hogy kopottabb motorok nem szeretik a higabb olajat.föleg a használtabb hig olajat
amit neked kellene használnod az 20w50.
tudom ajánlani a repsol 20w50 w-twin olaját.(2000ft/L)
amugy biztos hogy szelepszárási gondjaid vannak!
átereszt valamelyik vagy mindegyik szelep és azért kokszol.
ráadásul ha a gyertyád olyan akkor a szelepfészkek hogyan nézhetnek ki!?
ez a véleményem tapasztalatok alapján.
esetleg még a szörös bowden is lehet ha fent akad,és nem "koppanik" vissza a karbi,akkor olyan mintha gázt huznál,amit 4T-nél nem szabad.
de szerintem áteresztenek a szelepek.
ezért durranik,és produkál ilyen dolgokat még a karbitisztitásod után is!
Gondolkodtam meg egy picit..27 eves a moci,10w40es olaj van benne!nem lehet az hogy melegen felhigul az olaj es amiatt sem indul konnyen?a gyertya valtozatlanul kokszos!nem lehet h surubb olaj kene bele es akkor azt melegen sem kapna fel?javits ki ha szar a gondolatmenet!indulni indul csak 5-6odik rugasra
Válaszotokat előre is köszi : Kori !