xr400as km kihajtás felőli telóról tudna valaki képet csinálni?
a porvédő gumi alsó felén lévő műanyag karika, meg a kb spirál tartó műanyag érdekelne hogy áll
mert valahogy nem tudom összerakni...... vagyis olyan bénán áll aztán nem emlékszem előtte is ilyen volt-e
szóval..... öreg ember nem vén ember, csak hüjjje
Neked itt vannak az értékek: http://www.kleinjung.de/techda...
Még egy apró megjegyzés:
Szelepállításkor nem a T betűre. hanem a mellette levő jelre kell állni függőbe! Könnyebb. ha a tankot leveszed, de anélkül is meg lehet csinálni.
Köszi, esetleg meg tudnád még mondani hogy milyen olajat rakjak bele?
Meg ha esetleg lenne egy fényképed arról hogy a hátsó lábtartót milyen fülhöz kell felcsavarozni azért nagyon hálás lennék, mert szereztem már lábtartót(600-asé) hozzá csak a gyári fület akarom lemásolni és felhegeszteni a vázra(az enyémnek gyárilag a lengőkaron van).
Most egy éve hogy vettem a gépet mentem vele 4km-et, aztán teljes bontás és kezdődött a felújítás, most vasárnap lettünk kész a blokkal.
ezt én se irhattam volna le szebben.
látom még valaki érti az egyszerüségét!
amugy 4T 1 hengernél általában mindig ez az érték.
nekem számtalan mocinál ez volt a nyerö
Bocs azt elfelejtettem leírni hogy mielőtt a hézag állítással kezdessz foglalkozni a blokkot a hézagállítási felső holtpontba kell forgatnod.
Ezt úgy tudod kivitelezni hogy a bal oldali deknin lévő két nyílás fedelét kihajtod az alsón egy 17-es csőkulccsal benyúlsz majd addig forgatod hátrafelé (azért hátra, hogy nehogy meglazuljon a csavar) míg a felső nyíláson át meg nem jelenik egy T betű, ha megvan akkor be nézel az előző kommentemben leírt fedelek helyén és megnézed hogy a vez.mű. tengely bütykei felfelé vagy lefelé állnak ha lefelé akkor jó helyen vagy ha fel akkor még egy teljes fordulatot kell hajtanod a főtengelyen hogy újra a T-betűt lásd és így a bütykök lefelé kerülnek.
köszönöm a leirást elmentem egy TXT fájlba mert jol jöhet...hála égnek utolértem azt a szakit aki cserélte benne a vezérmü láncot meg beállitotta!szerencsémre állitott rajta szelephézagot is kb 1 hete rendesen ahogy leirtad!azt mondta hogy ezeknél a motoroknál még az is meg van adva a beállitásoknál hogy milyen tengerszintfeletti magasságon használod,attol függöen kell bele fuvoka...na már most ez elhanyagolhato jelen esetben de akkor lenne teljes az égés!szerinte (és szerintem is) az elözö tulajnál amikor megállt elcsavargatott mindent hogy menjen..nagy valoszinüséggel egy karbi takaritás és egy rendesen beállitás orvosolja aproblémámat...feltéve ha a fuvokák akkora méretüek amekkorának lennie kell!ha nem akkor veszek egy komplett karbit ugysem kompatibilis másra igy remélem nem drága...holnap ugyis irok mi történt remélem sikerül!Minden esetre Attis elmentettem a mailcimed meg itt is megtalállak!Köszönöm ezt a sok infot mindenkinek sokat segitettetek!
Heló!
Nekem is szelephézag kérdésem lenne egy 84-es xl250-em van, az értékek amit megadtál az 500-as hoz azok ehhez is jók lehetnek?
Andrussh! Neked el tudom magyarázni talán a hézag állítás menetét:
1.: Vedd le a szelepfedélről a hézag állítást lehetővé tevő két kis fedelet.
2.: Ezek alatt a képen látható dolgokkal fogsz találkozni (sajnos nem találtam jobbat), először old meg a himbák végén lévő kis csavarok kontra anyáit. A csavaraknak négyszög fejük van, ha nincs célszerszámod akkor azt kis francia kulccsal vagy menetfúró behajtó szárral tudod meghúzni.
3.: Csúsztasd a megfelelő hézagmérő lapot a szelep és a kis csavar közé, majd tekerd be annyaira a csavart hogy a lapka egy kicsit szoruljon de a szelep rugót még ne nyomja összéb.
4.: ezután a csavart ne engedd elfordulni és húzd meg a kontra anyát ezután kihúzod a hézagmérőt, majd újra bedugod ha nem megy be akkor annyira betekerted a csavart hogy összenyomódott a rugó ha bemegy akkor próbáld meg az eggyel nagyobb méretet bedugni ha nem megy be akkor jó ha igen akkor túl lazára állítottad.
5.: Ezt már csak meg kell ismételned mind a négy szelepnél és kész is vagy.
Szelephezag allitas csavarral oldhato meg?mert bar utanna olvastam de van ugye tobb fele!esetleg ha picit raersz az en tudatlansagommal foglalkozni leirhatnad egy ilyennek a menetet!:) de tenyleg csak ha nem nyug
Nem az alapjarati csavarra gondoltam!a levegocsavart meg megkeresem!holnap megprobalom a karbit,aztan ha nem megy akkor hetvegen szelephezag allitas lesz in manual...csak ird le reszletesen mint spaa hulye fianak:D
összeér az a fehér műanyag teljesen?
mert nekem van egy nagyobbacska rés