Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Attis szted nehez meleginditas oka lehet a kiszorosodott gazbowden?alapjarat hirtelen gaz adas utan valtozik mintha fenn akadna a bowden!ja meg elso inditasnal kicsit keken fustol!olaj 10w40 es..vagy azt kajolja?amugy jol megy csak melegen nehezebben indul...mintha anyagot kapna vagy nem tom!ja meg van amikor visszadurran inditasnal!mas bajom nincs
na ez iggen ottvan
Akkor nem teljesen zárt?Na de legjobb lesz szerzek egy gyárit ami odavaló.
Az enyém ugyan nem 600-as,de egy lapított gumi van a kartergázcső végén.
jolvan megnézem, délután ugyis mek levenni a hengerfejet
Légyszi nézd meg neked mi van a kartercső végén kösz.
köszi
ja-ja
az szerintem csak egy dugó
Kép az van csak igazából nem tudom mi ez.De kösz a választ.
unalom a 3ön
de aztán lehet hogy ennél nem igy van.
szerintem kérj itt meg egy kedves xr tulajt hogy rakjon fel róla képet.
szerintem egy egyszerü dugo.
onnan gondolom hogy több tipusnál is csak az van.az belefeszül rendesen.néha kell kiengedni belöle a kivert olajat.
De az xr-nél gyárilag nincs ilyen doboz csak a cső.És vajon mennyi nyomást tarthat ez a szelep?Én arra gondoltam hogy olyan gumi lehet a végén ami szívó hatása összeugrik és zár,mert a rajzon valami olyasmit látni.
egy müanyag dugo.
legalábbis az enyémen az van,de közben van egy nyomástartószelep dobozka
Valaki meg tudná e mondani ,hogy a kartercső végén mi van amelyik le van vezetve mer az enyémen nincs semmi, mert arra gondoltam hogy amikor dugattyú felfelé megy akkor akár port is szívhat be.
szerinted miért írtam azt már a legelején hogy szedd szét a karbit ízekre aztán áztasd etanolba?
pont azért mert teli van furatokkal, járatokkal a karbi
aztán hiába fújkálod, amikor változik az átmérő a felrakódásoktól akkor sem úgy működik ahogy tervezték
A gyári tiszta fémből kb 3 réteg vékony lemez persze nem teljes sík.
hali
a hengerfej tömítés miből van az xr 600ba?
igen összejött hála nektek és nekem!De azért nem kicsit kattogtam végig 4 napot hogy rohadjon meg a munkaadom amiért nem csinálhatom a mocim melo helyett de azért csak összeáll!nagyon,tul jo áron vettem hogy tökéletes legyen de más baja nincs!félig rokon adta el nekem mivel ö csere bere folytán jutott hozzá félig felujitott állapotban,csak nem tudták belöni a vezérlést!elvitte szakihoz belötte,nézett rajta szelephézagot,csak ennyi kehéje volt!sztem ha elárulom nekem mibe fájt lehet lelövöldöztök
láto erröl van szó
jo pap holtig tanul,de mintha ezt már irtam volna
grat a sikerhez!
ez igy lassan de biztosan kialakul ,és a végén majd egy pár ösz hajszál+küszöbrágás után önáló tapasztalt csináld magad szerelö leszel.
fontos a részletesség,még ha idöbe is telik.
lásdd, összejött!
Na szoval....minden simsonos tudásomat összeszedve illetve jozan paraszti eszemre és természetesen nem kevésbé az épitöjellegü kommenteket átgondolva összeraktam ma a mocim....valoszinüleg meglett a hiba oka is de ezt majd késöbb...szépen átmostam mindent ujra fuvokákat ellenöriztem levegöt beállitottam ahogy irtátok.az uszot egyenlöre provizore megragasztottam késöbbiekben vadászok bele jot!Szétszedtem olyan részeket is amiröl szo sem esett..összepakoltam elinditottam szivatoval indult hidegen(ezt már jo jelnek vettem) de 2dik rugásra pöfögött!Levegöcsavart betekertem ugy h majdnem megfulladt mert elözöleg füstölt kicsit és elkezdtem kitekerni egész addig mig füstmentesen egyenletesen járt!Tesztkörön szépen ment bemelegedett,meg is huztam kicsit a szarvát hogy érezze a törödést.3dikba még keresztbe vágta a motort!Visszamentem a garázsba járt még egy 20-25mpet aztán leállitottam...vártam egy percet rárugtam és egypöccre indult!és ujra..és ujra...és ujra!szoval jo lett a beállitás illetvetisztitás!
Hiba oka:
a levegöcsavar helytelen beállitása tuti rátett viszont egy dologra senki nem gondolt..ezen a karbin van egy olyan kis membrános levegöcsatorna amit 2db csavar fog a baloldalon!amikor azt szétszedtem és kitakaritottam akkor láttam meg hogy van egy miliméteres pici lyuk a fedélen amin keresztül levegöt pumpál a karbiba...nos ez el volt tömödve nem kicsit.De én ugy rugnám szájba azt a kis huzottszemü japánt aki ezt a milis lyukat tette oda hogy besz@rna!na azt kitakaritva és kompresszor hijján szájjal átfujva minden rést minden levegöcsatornát és fuvokát végül müködik,jol is megy!én arra tippelek hogy az volt ott a problem mert ilyen fekete trutyit szedtem ki belöle!Nagy valoszinüséggel nem volt elég levegö amikor bemelegedett!mégegyszer köszönöm a tippeket nagy hasznomra váltak ettöl függetlenül!Remélem azért én is tudok majd segiteni valakinek azzal hogy az egész hercehurcát leirtam!Ha netán valakinek ilyen problémája lesz hogy melegen sziv szuszog b@szik menni jusson eszébe ez a lehetöség is
Szia!
Ha Gondolod elmondok egy-két dolgot amit tapasztaltam az Xl -ekkel,Nekem Egy 125-ös 4T m van ami teljessen fellett Újitva,Uj Prox dugót kapott persze méretre furatva,mint kiderült Az xl eknek van egy jellemzö problémája, mégpedig Álltalában a kopogó hang a hengerfejben a vezérmütengely anyagába öntött csapágyazása, ezt mi bronzpersellyel cseréltük,könnyen meglehet ezt állapitani mert ha leveszed a kis fedelet a hengerfej oldalán és addig forditod a vezérmütengelyt hogy egyik bütyök se legyen feszitve a szeleprugó által akkor kell megmozditani fel le és ha mozog bizony ott a baj és ez kopog,Most Vettem egy Xl 200 R-st annak is ez a baja, persze 20 év alatt bármi ki kophat,Ha valakinek van még észrevétele azt én is Szivessen veszem,
nagyon jó lesz.köszi addig is!