ma azon elmélkedtem hogy hogyan a fa..omba emeljem meg az xl elejét+ hátulját teloknál csere nélkül.
vakarom a fejem,de egy modot látok benne(hátul felsö felfogatáshoz hegesztek hosszabbitást és a csavarlyuk lejjebb kerül)
de elöl?
amugy nem tud valaki olcsón xr tankot üléssel?esetleg oldal startszámtartokkal?
igen-igen.
a jelenség a szelep nyitott állapotban "ragadása" miatt van.
nekem is volt már ilyen lc4-nél.
fuás,uj dugo,szelepcsiszolás,szelepszárszimering csere lett az eredménye,
hozzáteszem 2x inditottam el igy.
egy métert se hajtottam.
remélem te olcsobban meguszod.
minél elöbb szedd szét és moss/fujass ki mindent!
jo gurit!
szép az xr+ a cbr is!
elvittem a gépet műszakira
lett ismét pár xr rajongó, eddig mindenkinek tetszett aki ment vele
utána verettem egy jót, pár hete be sem volt indítva aztán már nagyon hiányzott
tavasszal akartam vinni, de addig meg bírtam ki hogy ne motorozzak
műszakira meg tiszta motort kell vinni, én meg nem szeretek mosogatni
szerencsére most 2 évig nem kell
mert ismét endúrós kinézetű lett az xr
nagyon sok sár van most, mi lesz itt ha csapadékos lesz a tél?
még mindig találtam olyan réteket ahol állt pár centi víz, pedig elmúlt sok évben max tavasszal hóolvadáskor volt vizes.....
Hali.
egy kis segítséget szeretnék kérni,egy elég érdekes jelenséget tapasztaltam,leírom az egész történetet hogy érthető legyen minden.
multhéten elmentem motorozni, jó nagy sarakba mentem meg minden,egyszer sikerült egy rohadtmély traktornyomba belemenni,ahol le is fulladt a gép,kiszedtem nagynehezen,de nem akart beindulni,aztán haver elhuzott haza,szétszettem a légszűrőt és akkor tapasztaltam,hogy bizony ott több centi sár áll benne, a szivacs is full víz és sár volt,utólag rájöttem miért,mert a légszűrő és ülés találkozásánál volt 1 rés ahol bejutott pont a légszűrőház szívónyílásához a gané amit a hátsókerék nyomatott oda,ezt már letömítettem fbs el.nah és szépen szétszedtem a légszűrőházat, karbit,kitakaritottam mindent,szivacsot is jól kimostam,befujtam légszűrő olajjal, majd összeraktam mindent szépen,jah hozzátenném hogy a karbiba is látszódott a vizes sár nyoma ,h arra is járt,mindenhonnan kitakaritottam .
összeraktam szépen mindent, beinditottam,indult is szépen,viszont azt vettem észre,h kb 1 perc járás után a bal oldali kipufogó könyök már vörösen izzott
kenés biztos van,meg olaj is benne,mert most cseréltem olajat benne,és megnéztem amikor a légszűrő is kivolt véve,hogy rárugtam és szépen nyomta az olajat a szivattyú.tehát kenés tuti van,valahol máshol kell keresni a hibát.
én arra gondoltam,hogy esetleg valami kosz mehetett a a szelepekhez,igy nem tud tökéletesen beülni a szelepfészekbe,és az égés félig a kipufogóba jön létre,és ettől izzik be akár 1 perc alatt a könyök ,teljesen hideg motornál.
várom a jó ötleteket,tanácsokat
Omli a tieden is villán volt gyárilag
mikor a Kulcsár bizniszelte a mocit akkor a tulaj mondta hogy felhegeszteték a "segédvázra" hogy a kisfia is rá tudja rakni a lábát a lábtartóra
Megvan a hiba ugyfest...karbi szetszereles utan nyugtaztam h tiszta..picit jobban megnezve az uszo aljan(ami tortenetesen muanyag)talaltam egy halovanygumis filmreteget ami ra volt ragasztva az uszora.na kiszedtem az uszot es 3/4edig volt az egyik fele benzinnel..nagy valoszinuseggel ez volt a hiba..no meg az a felkilo olajos retek ami kipotyogott a legszuromtol!mar csak az a kerdes h mennyibe kerulhet egy uj uszo?valakinek info?
újból szétszedtem az egészet
teló egyenes már amennyire gurigatva lehet látni
a keréktengely is derékszögűnek tűnik a telókkal
kicsit feljebb toltam a km meghajtásos telót aztán így nem ér a kerékhez a porvédő
majd legközelebb kiagyalok valamit
Nem lehet hogy a telószár van elgörbülve,és most hogy ki lett véve,nem pont ugyan úgy lett visszarakva. Arra gondolok,ha a telószárat eltekered és úgy rögzíted.
evvel a motorral estek egy nagyot
lehet elgörbült a teleszkóp befogó egy kicsit?
mert ha feljebb tolom kicsit a teleszkópot akkor valamennyit egyenesedik
elméletileg jó minden....
pl a km kihajtásnál alig van kint a tengely
a féknél is pont jó
teleszkópok is egyformán állnak
gyakorlatilag meg ilyen
mert ha el lenne a távtartó méretezve akkor a féktárcsa sem passzolna a nyereghez
egy kicsit ilyen is volt... de azért a gumi nem ért a telóvédőhöz
telót mikor küldjem legközelebb?
kibír 3-4 évet? vagy ha szivárog akkor?
évi 4-5 ezer megy bele terepen
mert 1-2 tized azért a telónál már simán kihoz fél centit
mondjuk nagyon nem izgat mert ez olyan hancúr játszómotor, ezt ütni verni vettem
én 190 magas vagyok de az eleje teljesen lent van.....
vakarom a fejem,de egy modot látok benne(hátul felsö felfogatáshoz hegesztek hosszabbitást és a csavarlyuk lejjebb kerül)
de elöl?
amugy nem tud valaki olcsón xr tankot üléssel?esetleg oldal startszámtartokkal?
a jelenség a szelep nyitott állapotban "ragadása" miatt van.
nekem is volt már ilyen lc4-nél.
fuás,uj dugo,szelepcsiszolás,szelepszárszimering csere lett az eredménye,
hozzáteszem 2x inditottam el igy.
egy métert se hajtottam.
remélem te olcsobban meguszod.
minél elöbb szedd szét és moss/fujass ki mindent!
jo gurit!
szép az xr+ a cbr is!
lett ismét pár xr rajongó, eddig mindenkinek tetszett aki ment vele
utána verettem egy jót, pár hete be sem volt indítva aztán már nagyon hiányzott
tavasszal akartam vinni, de addig meg bírtam ki hogy ne motorozzak
műszakira meg tiszta motort kell vinni, én meg nem szeretek mosogatni
szerencsére most 2 évig nem kell
mert ismét endúrós kinézetű lett az xr
nagyon sok sár van most, mi lesz itt ha csapadékos lesz a tél?
még mindig találtam olyan réteket ahol állt pár centi víz, pedig elmúlt sok évben max tavasszal hóolvadáskor volt vizes.....
egy kis segítséget szeretnék kérni,egy elég érdekes jelenséget tapasztaltam,leírom az egész történetet hogy érthető legyen minden.
multhéten elmentem motorozni, jó nagy sarakba mentem meg minden,egyszer sikerült egy rohadtmély traktornyomba belemenni,ahol le is fulladt a gép,kiszedtem nagynehezen,de nem akart beindulni,aztán haver elhuzott haza,szétszettem a légszűrőt és akkor tapasztaltam,hogy bizony ott több centi sár áll benne, a szivacs is full víz és sár volt,utólag rájöttem miért,mert a légszűrő és ülés találkozásánál volt 1 rés ahol bejutott pont a légszűrőház szívónyílásához a gané amit a hátsókerék nyomatott oda,ezt már letömítettem fbs el.nah és szépen szétszedtem a légszűrőházat, karbit,kitakaritottam mindent,szivacsot is jól kimostam,befujtam légszűrő olajjal, majd összeraktam mindent szépen,jah hozzátenném hogy a karbiba is látszódott a vizes sár nyoma ,h arra is járt,mindenhonnan kitakaritottam .
összeraktam szépen mindent, beinditottam,indult is szépen,viszont azt vettem észre,h kb 1 perc járás után a bal oldali kipufogó könyök már vörösen izzott
kenés biztos van,meg olaj is benne,mert most cseréltem olajat benne,és megnéztem amikor a légszűrő is kivolt véve,hogy rárugtam és szépen nyomta az olajat a szivattyú.tehát kenés tuti van,valahol máshol kell keresni a hibát.
én arra gondoltam,hogy esetleg valami kosz mehetett a a szelepekhez,igy nem tud tökéletesen beülni a szelepfészekbe,és az égés félig a kipufogóba jön létre,és ettől izzik be akár 1 perc alatt a könyök ,teljesen hideg motornál.
várom a jó ötleteket,tanácsokat
mikor a Kulcsár bizniszelte a mocit akkor a tulaj mondta hogy felhegeszteték a "segédvázra" hogy a kisfia is rá tudja rakni a lábát a lábtartóra
teló egyenes már amennyire gurigatva lehet látni
a keréktengely is derékszögűnek tűnik a telókkal
kicsit feljebb toltam a km meghajtásos telót aztán így nem ér a kerékhez a porvédő
majd legközelebb kiagyalok valamit
van 1 Honda xl 600 rm em 94 es és nincsenek papirjai vis lehet h lesznek de az is svájci
ha tudtok vmi megoldást akk lécci irjatok v vegyetek fel msn re
csillagbalint@freemail.hu
csak annyi lenne h le tudjam műszakiztatni
az sem lenne rossz ha 1 olcsó akár motor vagy szépséghibás xl 600-ast tudnátok eladót :D
előre is köszii mindenkinek
lehet elgörbült a teleszkóp befogó egy kicsit?
mert ha feljebb tolom kicsit a teleszkópot akkor valamennyit egyenesedik
pl a km kihajtásnál alig van kint a tengely
a féknél is pont jó
teleszkópok is egyformán állnak
gyakorlatilag meg ilyen
mert ha el lenne a távtartó méretezve akkor a féktárcsa sem passzolna a nyereghez
egy kicsit ilyen is volt... de azért a gumi nem ért a telóvédőhöz
a másik dolog
nincs a kerék középütt
evvel mi a fenét lehet kezdeni?