Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megtiszteltem az idei első havat .
Igaz mire végeztem a hátsókerék csapágyazással kicsit tocsogós lett az idő de nagy fíling volt a havas pusztába kimenni.

Remélem idén hóban bőven lesz részünk és nem csak megmutatta magát oszt ennyi
köszi a gyors választ!
lett a vez.mű tengelyhez új csapágy véve és ugyan úgy mint a régi könnyen csúszik rajta a tengelyen. most akkor a csapágy akkor áll majd csak fixen ha megkpja az üzemi hőfokot?
Amit bekarikáztál azon nem jön olaj az csak egy csapágytámasztó.Az olajat a vezérműtengely egy vékony csövön kapja ami kívülről csatlakozik a szelepfedélbe.Összerakásnál ajánlatos gyári tömítést rakni,mert ha netán egy kicsit vastagabb a tömítés akkor az olaj elszökhet a csapágy és a fedél között, és persze a csapágynak is jónak kell lenni ezen a felén mert egyben szimering is.
sziasztok
Az lenne a kérdésem hogy xl 600 vezérműtengelye honnan kap olajat vagy hol jut fel oda az olaj mivel hogy a vezérműtengelyen vannak olajzó furatok. Vagy amit a képen bekarikáztam azok a csöveken csapódik fel az olaj hogy ott legyen fent kenés?
"Kérdésem volna:
Pálinkát mérnek-e már?"

Viccet félretéve. Valaki megírná nekem, hogy az XR 250-es hengertalp tömítése milyen vastag?
Tudomásom szerint a crossgumin elméletileg lehet bármilyen magas a "bütyök". A FIM által elfogadott enduro gumiknál pedig meg van határozva a maximális profilmélység, és a pozitív / negatív mintázat aránya. Ez utóbbi szabályban nem vagyok biztos, hogy él-e még, de a '90-es években volt 1 Barum gumim, ami e szabály miatt úgy nézett ki, hogy középen ritkán voltak a bütykök, a 2 szélén pedig szinte egymást érték. Egyenesben nagyon jól kapaszkodott, kanyarodni viszont nem lehetett vele.
Személyes tapasztalom szerint vegyes használatra az enduro gumik alkalmasabbak, mivel eleve olyan gumikeverékből csinálják, hogy aszfalton is legyen valami tapadása. A cross gumival aszfalton nagyon vigyázni kell. Estem már el miatta. Persze azonos mintázatú Barum cross gumim is van "hard" és "soft" felirattal is. Érezhetően keményebb és puhább a 2. Erre is érdemes odafigyelni.
Ennyi jutott most eszembe. Jó motorozást!
az enduro az enduro a cross meg cross
a fim enduro meg olyan cross amire azt mondják hogy enduro
bár a fim bütykei kicsit rövidebbek, kb mint egy 90% cross
na de azt mondod az se cross gumi csak ugy néz ki...ha a minta miatt külömbözik akkor ami ugy néz ki mint a cross akkor az cross is... érted a gondolatmenetem?
pontosan?
a minta
Pontosan mi a különbség az enduro és a cross gumi között pontosan?
körforgalom...olyat én nem fogok látni sürün max a messzi távolbol Á-B-s jogositvánnyal
De azért bajnak nem baj ha kapaszkodik a talajba
kb 5mm lehet...
nem cross, de úgy néz ki
metzeler 6days extreme fim enduro
vizes aszfalton úgy csúszik mint a picsa...... gázadásra már szitál a segge
ha fullra lemosta az eső a port akkor már nem annyira, de körforgalomba biciklivel gyorsabban megyek mint evvel
az még tényleg jo..ami az enyémen van az max 3mm de az már nagyon max meg ami a tieden van az Cross...ha jol látom
kb látni mekkora volt a bütyök
a terepet egyenlöre ilyen gumival kihagyom sztem mert ez már nagyon csuszik..aszfalton legalábbis nagyon csunyán Atti Dob fel képet aztán hivom és megbeszéljük a részleteket...a 7rugosat visszamondtam az tényleg sok!
Szoval ilyen a mocim..még picit csunyácska az ülést is rendbe kell rakni meg az a fejidom is igen szarhelyre világit..csinálgatni kell de mivel kasztnis vagyok szeretem a szarbol várat dolgokat
ettől picit nagyobb bütykökkel tébláboltam benzincsapig érő vizekben
szóval csak bátran
Na csináltam képet a mocimrol...meg a fasza gumimrol is
Sztem az már nem hogy csak nem életbiztositás de leginkább öngyilkosság
bizony
ezért váltottam rendszámos motorra
felénk már endúrós, terepjárós yardok is voltak, meg egy csomó természetőr stb
környékben pár kmb-s is terepjáróval jár....
mondjuk azért többnyire úgy kezdem a terepezést hogy egyből sáros legyen a rendszám

sok köcsög kiscsávó miatt szopik mindenki, mert ugye nem férnek a bőrükbe, egész nyáron(tanításkor hétvégeken) csak úgy zeng a határ a sok kiherélt kipufogós motorhangtól
aztán amikor már a testületi ülésen is feljött többször akkor már muszáj volt lépni a vezetőségnek
na...kurva zsernyákok civilbe...földútrol kifordultunk azok + basztak :D se papir se rendszám se jogsi
Ugye milyen egyszerű a világ?
tényleg,errte nem is gondoltam hogy ezért van így
Mielőtt nem voltak lapkás állítású motorok, pontosan adták meg a szelephézagot. Mivel 0,05 mm-es lépcsőben gyártják a lapkákat, nem adhatnak meg kisebb tűrést. A csavarral viszont fokozatmentesen be lehet állítani a hézagot. Ez a különbség a 2 motor között.
Elmentettem a szamod Apu,es akkor varom a kepet a gummarol!a masikat ami jo draga volt sikerult visszamondanom szerencsere:) szal akkor kuldj kepet a tiadrol pls!
valami hasonlókat
ennél elég nagy a bütyök vagdosni is lehet

sokat olvastam, hogy a mitas c10-re mondogatták nagyon jó áru
nekem még nem volt, csak c02, c04 de ezek a majd 200kilós gépeken voltak szóval nemigen lett saralva velük, de el nem kapartak sehol
de a c06nak is jónak tűnik a mintája
párszor voltam börzén 3-5 ezrekért hegyekben állt a crossgumi (is)
szerintem külföldön úgy dobálják ki őket......