gyújtásod vagy jó vagy nem jó....
ha van szikra rendesen akkor jó
ilyen előgyújtás és társait nemigen lehet állítgatni
szerintem a szelepállítással kezd, amíg kínlódsz vele addig ázzon a karbi teljesen szétbontott állapotban etanolban
xt karbi is tisztának tűnt aztán egy csomó retket kioldott az etanol
ha teheted áztasd benne pár napig
szelephézagot meg úgy állítsd hogy kicsit feszesen legyen a hézagoló. de még vissza lehessen dugni
aztán megforgatod a főtengelyt párszor és ellenőrizd le
xr szelepállítása max 1 óra, ebben benne van a tanklevétel és némi takarítás a hengerfejen
xt-n kicsit tovább tartott de az is kb 1,5 óra volt
ezek az idők teljesen kezdőként vannak......
atti meg azt aruld el nekem legyszi h ha teljesen betekerem a karbin az uzemanyag es a levego csavart akkor mennyit kell kifele tekernem h jo legyen a beallitas!?kezdem az alapoknal aztan ha nem nyert akkor folytatjuk a gyujtassal ha az sem akkor szelep hezag!azt az erteket megkoszonnem nagyon
hát hogy öszintén megmondjam jobban örülnék ha nem kéne szétszedni mert nem értek hozzá...a simson oké de ez mégcsak nemm is hasonlit rá szétszedni nem merem ,azt sem tom hogy kell beállitani tehát megint zsebbenyulos lesz
na ja csak az a baj hogy igy céltudatosan kell motoroznom..ha elindulok addig nem állhatok meg mig meg nem unom mert nem tom beinditani..már csak arra kéne rájönni melyik a levegö csavar a karbin!
Ja meg szelep hang nincs, nagyon szépen jár
nem füstöl abszolute se hidegen se melegen..felmelegitettem ma mentem vele elég sokat,már üzemin volt amikor leállitottam elzárt csappal ahogy irták..de utána baszott beindulni..a gyertya kokszos!ja meg még annyit hogy ha hideg ha meleg észbe kap ha rárántom a gázt!felveszi a fordulatot gond nélkül az alapjárat meg olyan 800-1000között van de megprobálom ezt is!a végigrugás néha bajos mert van hogy ráugrok a berugora és nem hogy nem megy le de megtartja a sulyom olyankor meg ugorhatok le a tuloldalon mindenki azt mondja hogy melegen indulnia kéne elsö rugásra...de ez baszik....
ja amugy szelephézag beállitási "hiba" is lehet.
kicsi a szelephézag,és ezáltal csak hideg,(összehuzodott állapotban ) a megfelelö a nyitás.
melegen mivel nagyobb a szelepnyitás,igy nem ugy tud süriteni,mivel késik a zárás,és kokszol!tehát eljut a nem kellö égésanyag mindenhová,ergo nem megfelelö az égés,ergo salakol!
bazzeg ide a grammy dijat!
amugy feltételezem nem szolnak a szelepek melegen..!:?
csá
füstölni nem füstöl?
amugy azt próbáldd ki hogy hidegen inditsd el,várdd meg mig bemelegszik,(teljesen)
vedd vissza az alapjáratot amennyire csak tudod(ne fulladjon meg a motor!)
ekkor huzz neki egy kövér gázt hirtelen(gyorsan kell!)
ha megtorpan és nem torokhangos,csak simán befuldoklik,akkor adj neki 3/4-ed tekerés levegöt ,és gáz nélkül inditsd.
izomból,végigrugva,mert másképp 3 napig is rugdoshatod ugy hogy közben semmi baja.
vissza olvastam itt ,gyüjtöttem az ötleteket mindet ki is probáltam de semmi eredménye...ha gázt adok ha nem ,melegen nem megy...és marhamod idegesit...de remélem csak beálitási gond lesz
a gyertya zsir uj Bárdinál motorspecifikusan rendeltem...mivel most került hozzám a moci a karbit még nem szedtem szét..de akkor hétvégén az lesz a következö...vagy megprobálok levegöt adni még neki...
de az is lehet hogy aberugási technikával van baj....hozzátenném hogy 165magas vagyok és 66kilo tehát a berugás sem egyszerü számomra én még arra gyanakodtam hogy a benzin/levegö keverékkel van baj és azért kokszos a gyertya és azért nem indul melegen mert sok a benya...
alapból annyit hogy cserélj gyertyát, utána űberfaszán takarítsd ki a karbit, állítsd be az úszószintet
ekkor nézd meg mekkorák benne a fúvókák, aztán majd tudja valaki mekkora kell bele
ha kokszos elégtelen égés, hidegen jól indul szóval vélhetőleg kicsit dúsabb a keverék
próbáltam de semmi haszna...és hiába is nyitom ki a csapot a gyertya változatlanul kokszos szikra van de ha szivatot is huzok rá akkor sem benzines...:S ötlet még valakitöl?
csátok!
segitségre vóna szükségem
valaki nem tudja véletlen hogy xl600r nél -T-re vagy -Fre kell állitani a vezérlést.
én ugy tudom T-re kell,de kb 1cmre van elöbb a F-jel és erre volt állitva az enyém.
most szétkaptam mert kap egy wiseco magaskompis dugeszt meg new hengert,csak most nem toom biztosan hogy melyikre rakjam.
ment eddig is kibaszottmód,de szivoszelep und karbi feke kormolt.
indult pöcc hidegen/melegen.
de akkor se vagyok f.sz hogy ne tudjam T a jel!
vagy ennél a dögnél nem?
thanks a seggitségért
sziasztok!megvettem a honda xl 500r est es lenne vele egy ket problemam!az a legnagyobb gond hogy melegen nem tudom elinditani..gyertya k
okszos es nem benzines..amikor megyek vele akkor pedig neha vissza durran!en gyujtasra gyanakszom de nem tudom..hidegen pocc roff indul!kellene par jotanacs h mitevo legyek esetleg valaki msn cime aki tudna par hasznos tippet adni!valaszokat elore is koszonok
ha van szikra rendesen akkor jó
ilyen előgyújtás és társait nemigen lehet állítgatni
szerintem a szelepállítással kezd, amíg kínlódsz vele addig ázzon a karbi teljesen szétbontott állapotban etanolban
xt karbi is tisztának tűnt aztán egy csomó retket kioldott az etanol
ha teheted áztasd benne pár napig
szelephézagot meg úgy állítsd hogy kicsit feszesen legyen a hézagoló. de még vissza lehessen dugni
aztán megforgatod a főtengelyt párszor és ellenőrizd le
xr szelepállítása max 1 óra, ebben benne van a tanklevétel és némi takarítás a hengerfejen
xt-n kicsit tovább tartott de az is kb 1,5 óra volt
ezek az idők teljesen kezdőként vannak......