Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó multkor a cimbim dobott egy elöreszaltót,a KÖTÉL speciális mentök vitték ki az erdőből,agyrázkódás+30 ropi büntetés mert nem volt nagymotor jogsija!Azzal nem is foglalkoztak hogy a gépnek(kx 125),semmi papirja,úgyhogy ne izgulj amerre mi megyünk ott a helikopter nem tud leszállni !Nem kavarja a port a szömödbe
addig el is megy ez a dolog amíg nem kavarja a szelet a mentőhelikopter rotorja.....
nah ma végre volt 1 kis időm foglalkozni a motorral mert hazajöttem pestről a hétvégére,és sikeresen legyártottam a gyertya kulcsot,fél óra méregetés,flexelés,csiszolás,hegesztés,és elkészült a szuper gyertyakulcsom,ki is cseréltem a gyertyát benne
Ja ja, mikor babodon lenéztünk a "golyó" hegyről:Alattunk Babod,kicsit feljebb:erdő,fenyves,még feljebb:xr650 fejel lefelé,alatta drz400 fejel lefelé.Csönd csata után...
csak amikor 300 métert húzod 45+ fokban felfelé
az nekem bizarr
mondjuk legközelebb kikerülöm az ilyeneket
olyanokat szeretem ahol kis sebességben is felmegy
lefelé az jobb, már ha nem meredek
múltkor a bihar csúcsról csak úgy legurultunk
semmi motorhang, csak a kövek pattogtak, én legszívesebben visszamentem volna még vagy 3x
Mikor leküzdünk egy jó fölfelét ,utána mindig megállunk pihenni,körülnézni!(meg van hogy megmásszuk töbször).Én sem tudok motorozni csak szeretek!De azt nagyon!
csak amikor azon küzdesz hogy motoron maradj, akkor már nem ragad meg a táj varázsa
van egy lc4-es cimbi avval terveztünk jövőre többfelé mászkálni
Hát esni én is esek eleget!De ez bent van!Hidd el nagyon klassz helyeken motorozunk!
háááát
az a helyzet hogy nemigen van gyakorlatom a nagyobb emelkedőkben
aztán mindig eldobálom a vasat
azért mert "versenyendúróm" van ugyanolyan béna vagyok ám mint a ténérével voltam
light terepben benne vagyok, már csak egy odavezető földutat kellene találni
Ha egyszer erre vetödnél akkor megmutatnám mi merre szoktunk motorozni!Klassz hely itt volt az enduró eb annak a nyomvonalán megyünk!Meg motorozás után ihatnánk egy keveset (tescos almát)!
van itt sok erdő....
kis erdő nagy erdő kerek erdő......
meg kibaszott nagy síkság........ 5 méteres dombnak már nagyon örülönk
Buckalakók hol van ott erdő eljönnek somogyba fél óra kifekszenek..
hát ha nem a cr 500at néznénk hanem az én motorm akkor kb 500ezer értékűt kéne adnom
mennyit?
és ha "hozok sört?"
nincs az az isten........
cr 500 csere xr re valaki?
Vazze te 110 el repesztesz az erdöbe?
Nekem ott má azé szitál me félek oszt remegek !
Meg ebbe a korba 40 km/h felett szédülök! !
ttr nekem még nem volt
xt600 xz600z xl600 ilyenekkel tébláboltam
az xr400 jóval könnyebb, némileg gyengébb, de terepen teljesen jó
pörgősebb motorja van, sokkal kényelmetlenebb az ülése xt600z hoz képest nevetségesen alacsony a hatótáv
amúgy űberfasza
próbálj ki egyet aztán meglátod, de eddig akárki ment a gépemmel mindenkinek tetszett még a fanatikus ktm rajongók is elismerően nyilatkoztak
ami zavaró hogy beszitál a kormány úttól-széltől függően 90-110 felé
Szeva ugynézki vennék egy ilyen motort mint a tied mi a véleményed róla tt-r 600 után menyire lesz ez jó nekem ?
TibiXR600 köszi !
akkor ez majdnem olyan volt mind havernak a quadjarol leesett a hatso kerek es a szomszed elott kapta el
ok
megjegyzem
köszi!
ma megszopattam magam
kimosogattam a kormánycsapágyaim
aztán amikor fújatom levegővel hogy tisztuljon (pörgött valami hihetetlen sebességgel visított mint valami hajtómű) gondolt egyet a golyókosár aztán leugrott
elszaladt a szomszéd házig (kb 12 méter) de folyamatosan szikrázott a betonon, a házfalról visszapattant vagy 4 métert és megnyugodott
fele görgő már megvan....
de tuti jól nézett ki a dolog, ha nem az én csapágyamról lenne szó akkor még tetszene is

csak azt nem értem hogy ugrott le..... betonkeverőnek is mosogattam mindig aztán az sosem esett szét
zsigulié is bírta...
szóval valaki nagyon azt akarta hogy vegyek bele új csapágyakat
no mindegy akkor megmarad, de ha a lámpa passzol és a tiéd véletlen törik akkor csak írj és ittvan...itt csak porosodik