Néhány század mm-ről van szó, ami a csapszegfurat oldalirányú eltolását nagyságrendileg - szerintem - nem befolyásolja. Sokkal inkább aggódok a derékszögelés miatt.
Még csak elméletben gondoltam át, hosszú még a tél. A dörzsárat mindenképpen meg kell vezetni valamilyen célszerszámmal a dugattyúban.
Ui.: Köszönöm hogy aggódsz miattam, de - mint fentebb írtam is - még csak a fejemben forgatom a gondolatot, nem esek neki rögtön a motornak.
Te tudod de szerintem ez nem fog bejönni!tudod hogy a dugattyún a csapszegfurat nem középen van!ha kicsit tévedsz a dörzsárazással akkor valszeg nagyon hamar kivégzed a gépet!De ez csak az én véleményem!jószándékból irtam!
A netről töltöttem le javítási könyvet, amiben - úgy emlékszem - 0,08 mm kopáshatárt írnak. Persze nekem 250-esem van, de nem hiszem hogy az ilyen adatok sokban különböznek. Egyébként az enyém is ennyire van megkopva. Most azon gondolkodom, hogy túlméretes csapszeggel oldom meg a problémát. Ezért nem fogom kicserélni az egész hajtókart. Az alsó szem tökéletes.
Legalább mire hazaértél ki volt töltve a söröd !én meg se csináltattam volna !Amúgy az autónál nem akkora probléma mivel a hajtókar szerelhető,két csavar kiteker csésze levesz új bele azt kész!nem kell hengert levenni főtengelyt kivenni,szétpréselni!
amennyire emlékszem mi pofoztuk mindig alul-felül
ha nem volt pénzünk akkor csak kicsit nehogy megszólaljon
akkoriban meg elég szarul pakolgatták össze az új hajtókarral, néha úgy remegett a motor mint a kutya -25 ben .....
ha a hajtókarnál kopog az elég mély hang, nekem autónál volt ilyen hiba, kiolvadt félig a csapágy aztán kb 1mm lógása volt már a végén
de azért jól bírta, mert kb 20 ezret elmentem kopogó hajtókarral
végén már olyan hangja volt hogy 300 méterre lakunk az utcasaroktól aztán ha befordult az asszon itthon már hallottuk hogy jön
Mi is!csak a szinyák blokkját széthuztuk semmi perc alatt!ez a hondára nem igaz,meg azzal a módszerrelcsak az alsó csapot tudtad "mérni"!
A felső szemet nem!emlékeim szerint ott a simonál még tűgörgös kosár is volt ami már újonan is lógott!
simsonos korszakban ezt mi úgy mértük, hogy ráütöttünk kézzel a hajtókarra (persze kivett és a hajtókarnál fogott főtengellyel) aztán ha nem volt hangja jó ha volt hangja nem jó
majd dugó bele aztán dugót fogva ütni
teljesen 100% módszer, tévedni sem lehet
mert ugye vagy volt hangja vagy nem
Sikerült beleolvasnom a fórumba és látom ugyanolyan gonddal küzdünk. Megírnád, pontosan mekkora a csapszeg és hajtókar közötti hézagod kopottan? Az enyém még éppen kopáshatáron belül van, de elég csúnya hangja volt a motornak. Ezen kívül csak a dugó és a vezérműlánc kopoghatott, minden mást épségben találtam.
egyik szimering már eresztett, de "kívülről" még nem látszódott
olaj is folydogált a telóban ide-oda, amikor dobozoltam csörgedezett min egy kispatak , szóval volt is benne meg nem is volt olyan krém mint ami a szimókban szokott lenni
másik teljesen jó volt még
igen remélem, hogy tutifaca lesz
Szia, jól látom,hogy csika csinálja majd az első telókat
Kíváncsian várom neked mi lesz a véleményed,mert idáig csak jókat hallottam róla
Amúgy amit a szimeringen lehetett látni az spén volt,vagy homok?
jó lesz az sima csomagként,csak nem tűnik már el én sok csomagot küldtem és kaptam már sima küldeményként,és sose volt gond vele.
csomagold be jól ,nehogy megsérüljön,mert azért szokták dobálni a csomagokat .
990ft feladni az tuti,megnéztem az elöbb.
irj egy mailt az előző hszben leirt mailre és akkor küldöm a lóvét
Igen müködik!láttad a képen úgy néz ki!a spirál is jó!Azt tudod hogy a sima postacsomagra a posta semmi felelösséget nem vállal!elég sokat postázok de mindig utánvéttel küldöm mert aban bent van az értékbiztositás!De semmi gond feladom neked(ha tényleg elviszik 990 é)
Még egyszer megnéztem,nehogy tényleg hülyeséget mondjak.
A 450-es gépekben van mindkét fajta,attól függően,hogy cross,vagy enduró. A cross változat erősebb,úgy hogy lehet,hogy neked tényleg az kéne. Az első képen 450EXC,a másikon 450SXF adatai vannak.
ha tudnék gépelni!