Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi de ennek ismét egész más a felfogatása
elméletileg hontixt kolléga csinál egy törhetetlent
bízom benne kész is lesz
tényleg, nem most kellene gyantázni nagyon faca idő van gyorsan megkötne......
ini!
van 1 XL 600 fejidomom ha esetleg érdekel. kicsit le van lakva, én nem használtam csak a motorhoz kaptam. Ha érdekel odaadom ingyen csak gyere el érte. Nem akarok szenvedni a postázással.
Pontosan ezért szedtem szét. Meg persze úgy ette az olajat, hogy a kipu vége olyan olajos volt, mint egy rossz 2üteműé. Véleményem szerint is nagyon lóg már 0,07 mm hézaggal is. Ezért akarok csinálni vele valamit. Egy léghűtéses motortól nem várom el, hogy semmi hangja ne legyen. A KTM-től biztosan csendesebb lesz.
Üdv!Xr 400 első gumi érdekel valakit?(gyári)!80 %!
Köszi! Sajna nem járok arrafelé
Rendben. Nekem is jó lesz az szerintem.
na majd meglátjuk, hónap utolsó hétvégéje szabad nekem
Én nemhogy 100%-on nem tudok menni de még jóha 30%-on tudok menni. Egyébként a motor bejáratós mert még csak egy tankot sikerült kimotoroznom és azt mondta a szerelő 3-ig járazós. Úgyhogy nem is őrült temposra gondoltam hanem csak öregesen.
enyémmel sem tudok 100%asan tépni hát még máséval....
Egy cimbim vett egy csont új berget(2005 ben),egy év múlva eltört bent a főtengely!Pedig nem volt kinozva!xr röl ilyet még nem hallottam!
Gyere el, van itt kettő motor is.
Micsodaaaaa?
A Moto GP-n 50 ezróért árulják de azok egyel nagyobbak.
ha le tudom idén műszakiztatni és jó idő lesz akkor akár idén is
műszaki előtt nem akarom már összekoszolni
így is elég stressz 2 évente csillogósra sikálni
Szlovéniában benzinkúton(nekem 3000euróba van),amúgy 5 euro!
Én nem bánom. De felőlem mehetünk még az idén is.
szereztem pár raklapot, tervezek összeácsolni a kertben valami rutinpályát
azt hidegben is lehet nyúzni, meg aztán kellene már tanulni rendesen egyensúlyozni
Mindenkinek igaza van
Az RXV-ről csak annyit,hogy apraszaki nem véletlenül rakott bele egy Kawa blokkot. Így viszont van egy tetszetős,és jó motorja
ez a husaberg nekem is nagy kedvenc típus
csak hát nincs kedvem x időnként költeni rá súlyos összegeket
volt egy ismerősnek 650-es de valami űberbrutál műszer volt
hányta vagy 3 méterre felfelé a talajt 100métereken át
Hát igen. Nekem nem volt RXV de állítólag az ami még szervízigényesebb és behányósabb mint a Berg. Én is azért tartok inkább Japán motort mert nem értek hozzá ha szerelgetni kell.
Viszont az igaz, hogy olyan élményt egyik sem nyújtott nekem eddíg mint a Berg. És valószínű ez kárpotolja azokat akik a ada teszik a voksot.
Lehet hogy nem romlik el,de sűrűbben kell szervizelni szerintem.
Ha jól tudom,azok üzemórás gépek,ebből adódóan dugó,hajtókar,csapágyak,szelepek,vezérműlánc jóval sűrűbben van rajta cserélve. Pont ezek miatt nem vettem CRF-et sem, nem akarok állandóan motort szerelni
A haver igazi fanatikus Én is az vagyok,de XR fanatikus
Ezt ugyanígy látom én is. Viszont ő azt mondja, hogy azok sem romlanak el sürűbben.
Egyről beszélünk,kinek mi a fontosabb Nekem az,hogy ne kelljen szerelgetni állandóan,neki meg hogy harapjon mint a Horthy lova
Az IN jelzés a szívó oldal felé néz.
szép jó estét
valaki megtudná nekem mondani hogy a dugón az "IN" jelzésnek merre kell állnia? Szívó vagy a kipufogó oldal felé?
Ő nem a 650-esekre írta ezt, hanem a Hondára. És amit mondott az igaz ha a Husaberghez képest viszonyítja.