Ez igaz. De ő más szempontok alapján mondja a véleményét.
Ez a videó viszont megnyugtatott amit betettél, hogy az én motoromon nem ilyen 41-es karbi volt fent.
Általában azok az emberek irnak ilyet,hogy egy 650 es "lomha",akik csak földesúton egyenesbe motoroznak,csakis ideális körülmények között,nehéz terepre véletlenül se mennek mert ott elfáradnánk és ök lennének "lomhák" !Ezt még a 3 hónapos kislányom is tudja!
Én ennyire nem merülök bele a számokba ,de hiába irja a papir hogy a 0.07 még jó amikor a motor hagja tiszta szar!Egy jó xr4 nek semmi hangja nincs a blokknak csak az a jellegzetes hondás suhogás!szerintem!
Persze elfogult lehet,de a Berg háromszor kileheli a lelkét,amíg a tied éppen hogy be lesz járatva. Nekem ez a tulajdonsága a 650-nek,és a 400-nak manapság többet ér,mint a vehemens gázparancsok.
A srác azt monta, hogy dob rajta valamit de, hogy így is úgy is egy lomha sz@r.
A keceli haverokhoz bementem tegnap és meséltem a 39-es karbis dolgot. És ott mondta a haver, hogy ő tud egy srácot akinek van 3 db. Felhívtam és kiderült, hogy már régebbről is ismerem mert voltam nála motort nézni. Normális a gyerek meg korrekt is csak elfogult a Bergekkel .
Este utánanéztem a témának.
XR250R '92-'95 adatai:
Hajtókar felső szem: 17,016-17,034 mm. kopáshatára: 17,06 mm.
Csapszeg: 16,994-17.000 mm. kopáshatára: 16,97 mm.
A kettő közötti hézag: 0,016-0,040 mm. kopáshatár: 0,09 mm.
Lehetséges, hogy a könyvedben csak a "standard" méretek vannak megadva? A "service limit" hiányzik?
Az enyémnél 0,07 mm a hézag, ami még a kopáshatáron belül van, de elég nagynak találom már ezt is, így nem szeretném összerakni.
Hello geru07. itt kepesmotoron vannak hirdetve műszerfalak. A piros hátlapos még pont illene a tiédhez:) Amúgy gyárilag szerintem xr 125 é de végül is ugyanaz. http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ha ennyire nem vagy biztos a dolgodban,és tényleg most jól be van állítva a mostani karbival,és meg tudsz vele barátkozni,akkor egyenlőre hagyd így. Én semmiképp nem csináltatnék alu tankot,már csak azért se mert behorpad ha eldőlsz,és egy kalap lóvé.
Egyébként meg nem gondolnám,hogy egy jól beállított FCR ne dobna rajta sokat,mert akkor miért rak bele sok ember olyat,főleg supermotokba,ahol a teljesítmény nem mellékes...........ez az egyik oldala a dolognak. A másik meg az,hogy pl. a haverom tökéletesen elégedett a gyári karbival is a teljesítménnyel,sőt terepen kicsit sok is.
Gondoltam, hogy nem butaságokat beszél a gyerek. Meg az ő érdeke az lenne, hogy vigyem a karbit. De megmondta, hogy nem megy rá, vagy csak úgy, hogy a tank nincs a helyén. Azt ajánlotta, hogy aluminiumból csináltassak rá tankot. De ez egyszerűbb megoldásnak túnik.
Gondolkodok mi legyen mert ő is azt mondja, hogy nem sokkal jobb.(konkrétan leszarozta) és az én elözőm ha olyan volt akkor nem egy nagy durranás.
Színes feliratok azon nem voltak és azért is azt gondolom, hogy nem 41-es ami rajta volt mert az én tankomon nem emlékszem, hogy lenne ilyen horpasztás. Egyébként 40-ért adja a karbit.
Tele vannak a külföldi fórumok,hogy ilyen FCR 41-et raknak az XR 650R-re. Először nem akartam elhinni,de nézd csak mit találtam: Beépítési segédlet
Mindig tanul az ember valamit
tegnap beledobtam benzinbe a km óra kihajtást
mostanra elég jól kiázott a szutykos zsír belőle
úgy gondolom, hogy ezt is meg kell évente takarítani, egy csomó homok volt benne, az áttétel műanyag fogaskerekes és már elég jól meg is van kopva....
Szia!
Nem vettem meg a 39-est viszont találtam ilyen 41-est.
De azt mondja a gazda, hogy a Hondára nem megy fel a tanktól. Próbálta és valamivel jobb lett a motor de a tankot nem lehetett feltenni.
Hali mindenki!
Érdeklödni szeretnék töletek hogy van e valakinek véleménye,tapasztalata egy 83' Honda XL500R-essel kapcsolatban
most vásárolok egyet éppen de azért kiváncsi lennék mire kéne odafigyelnem hogy tartos legyen!az épitöjellegü válaszokta elöre is köszönöm
Ez a videó viszont megnyugtatott amit betettél, hogy az én motoromon nem ilyen 41-es karbi volt fent.