Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kollégának igaza van az fcr 41 témában,először én is erről raktam be képeket. Külföldi fórumokon ezt szokták ajánlani,viszont ilyet még nem láttam eladót.
romániában nekem sem indult 1 pöccre
most vagy azért mert 1500méter felett voltunk vagy bevásároltunk valami ócska naftát, mert ilyen hegyek között ilyen kis nyikhaj kutakon tankoltunk
másik alkalommal amikor 1000méteren táboroztunk és itthoni benzin volt benne még, akkor jól indult, mondjuk nem elsőre de 2-3 ra
Amúgy a gázállás érzékelőt ha nem kötöd be sehova(mert nincs is hova),nem lesz belőle semmi galiba.
Mondjuk a neten valóban az FCR 41 szokták írni az XR 650R -re.
Az a különbség a kettő között,ha jól láttam,hogy az fcr39 az exc vagyis az enduro változatokon van(exc 450 -en is). Az fcr41 meg az sxc -ken (cross) van.
én meg szarvasi vagyok,hétközbe meg pesten tartózkodok.szval marad a posta,kaposvárig nem mek le érte
nah örülök hogy meg tudtunk egyezni
épp azért vagyok csóró mert most vettem az XR -t,meg ugye komplett cross felszerelés hozzá,olaj-olajszűrő csere mind2 motorba,stb stb
nah de inkább úgy kéne hogy átutalom neked a lóvét és sima postai csomagként feladod,mert az 990ft
irj egy számlaszámot meg nevet a mailomra(fireball@citromail.hu) és akkor átutalok neked 6ezret,te meg feladod a csomagot,megirom válasz mailba a címem.
és amugy tuti működik az óra,kivolt próbálva meg minden? a spirál is jó?
üdv
Meg kell hogy mondjam neked,fogalmam sincs Amikor az enyémre felszereltem a mikunit,a bowdeneket ki kellett cserélni hosszabbra,de minden más stimmelt. Lehet hogy neked nem kell semmit,majd kiderül. Mindenesetre ha jutottál valamire írd meg.
Vagy ha van valakinek ilyen fent,írja meg a tapasztalatait.
Na most akkor már tényleg nem tudom, hogy mit csináljak. Az érzékelőnek gond ha nincs sehova bekötve? Vagy más gond is van még azon kívül?
Szerintem nem lesz jó, a 39-es fcr karbi 400-as motorokra való,ezen meg van még tps senzor is (gáz állás érzékelő) Tiédre keihin fcr41 mx,vagy Mikuni tm42-es kell.(Ilyet 40-ért hírdetnek itt).De ezt kérdezd meg egy hozzá jobban értőt.
Ehez kell még vegyek valami átalakító gumikat? Vagy stimmelnek a dolgok? Bilincsek csövek, bovdenok, stb.?
csóró mi ,két motor,(két honda!) és az én véremet szivod !
Üsse küszikla!kaposvári vagyok(postaköltség 1950ft utánvéttel).De ha valahol összefutuk a piát te állod!
Ez így van,én is megfizettem a tanuló pénzt,mire találtam egy normálisat...
Ad rá pár nap garanciát. Most megint beszéltünk és az én fasza karbimat beszámolja 30-ba. Annyi gondja van, hogy a levegő állító csavar nincs benne. Ha nem olyan van az enyémbe akkor rendel hozzá egyet azt mondta.
Azt mondja, hogy a motorján elromlott a karburátor és azért vette ezt. De ez nem jó rá mert azon döntött van.
Békésen lakik ami ide 250 km. Tehát ha nem jó akkor már elgondolkodtató, hogy visszavigyem-e.
5ösbe nekem adod a cuccot egybe? csóró egyetemista vagyok
merre laksz amugy?
az nincs sajna.telefonom van 70 392 6846
Csak nehogy utána engem is szidj,ha nem lesz jó
Az biztos hogy FCR 39,és ez kéne a tiédbe,de azért lehet rossz is. Nem lehet belelátni,főleg nem egy fotón keresztül. Kérdezd ki rendesen az embert,hogy milyen évjáratú motorban volt eredetileg? Van -e valami baja amiről tud? STB STB. És ha lehet,adjon legalább
beszerelési garanciát,hogy ki tudd próbálni.
msned van kolléga? ha van vegyél fel msn re ,ott van az adatlapomon
Az a gond, hogy már én sem tudom mert olyan a fejem, hogy........
de most a betetted a bogarat a fülembe. felhívtam a srácot és kiderült, hogy pont holnap megyek oda ahol lakik.Alszok rá egyet és lehet megveszem.
Igazából te tudhatod a legpontosabban ,akkor nekem nem rémlett jól.
Végül is mindegy,túl vagy rajta,többet nem hozom fel a témát, használd egészséggel.
Én 35-re emlékeztem.
Ez köcsögsé szerintem is ahogyan kihasználták a tudatlanságomat.
De most viszont nagyon könnyen indul. Bár lehet a benzin is számít.Haverom mondta, hogy Romániában sokkal nehezebben indulnak el a berugós motorok. És ő ez miatt hozott Németből benzint és kipróbálta azzal de nem volt nagy különbség. A múlt héten minden másnap voltam Ausztriában és minden alkalommal hoztam 25 litert miután én is kipróbáltam és azzal könnyebben indult.
Ez lehet,hogy pont a tiéd volt. De ha nem,akkor ilyet kellett volna kapnod.
A gyárik ára olyan 20-30000 között mozog.
Én raktam fel mindet.
Egyszerűen bosszant az ilyen fokú köcsögség. Mert a gyárit miért mérték aranyáron? Azért az árér tényleg FCR -t szoktak adni,nem gyárit!
Most is láttam 60 ropiért fent egyet,lehet pont a tiéd volt.
Az! De azt még nem is mondtam,hogy akkor a gyári Keihin mitől kerül 50-60000Ft -ba? Mert ha jól emlékszek ennyiért adták.
Na az ilyenektől megy el mindenkinek bizodalma a szerelőktől,a normálisak kárára.
Az a fajta volt amit valaki a múltkor ide fel is tett. Kihúzhatós volt a szivató.
Igazad van de ők erre azt mondták, hogy amikor mi megegyeztünk akkor nem tudhatták, hogy milyen van rajta. Az árat úgy határozták meg, hogy az akkor is jó legyen nekik ha egy müködésképtelen van rajta. Az már csak a hab volt a tortán, hogy jobbat kaptak mint amit adtak.
Én voltam az ökör, hogy nem jártam utána jobban.
Ez nagyon az....
Ez ok,de amikor leszedték a másikat,akkor láthatták hogy az is Keihin volt(az elmondásod szerint talán pont az volt az FCR),és még jobb is mint amire cserélik.
Ez ha tényleg így van,akkor ez nagyon bicska nyitogató.