új dugót ne tegyél bele köszörülés nélkül
max akkor ha nagyon faszán bemérték és nem ovális
ha már ennyire szétkapjátok szerintem érdemes lenne újracsapágyazni
az már nem emeli vadul a költséget
Mindenképp lesz lánccsere is(má most irtam a mikulásnak,hogy hozzon xr cuccokat ),sajnos nem vagyok kő gazdag ezért a javitás anyagi része,elég fejtörést okoz!Majd kérek végkielégitést(a csajomtól) !
Én is inkább sokat futott 600-nál hallottam erről a felső szem kikopásáról,de hát egyszer minden elromolhat.
A láncot ne hagyd benne ha teheted,jó munkát
Igen!a hajtókar felsö szeme nagyon tulvan a tűréshatáron,úgyhogy hajtókar csere,(állitólag ez elég sok xr4 el elöfordul,én erről még nem hallottam),a dugó nem kopott de a gyűrűhornyok nagyon kivannak kopva,úgyhogy a dugó is cserés,két szivószelep cserés,hengerfej megnéz,szelepek becsiszol(gépműhelybe),a vezérmülánc okés,de lehet hogy azt is kicseréljük,hogy nemá ezé kelljen szétkapni nemsokára!Ez van! Egy vagyon lessz!De remélem megint elmegy 4 évet minden gond nélkül!
690ft egy szűrő hozzá ,nem 1 vészes összeg milyen időközönként szoktál olajat cserélni? gondolom ink órába méritek mint km be, erdőbe meg a sárba nemnagyon peregnek a km ek a gépbe meg nekem nincs is km órám,bár jó lenne szerezni 1et,nemtudtok vhol elfekvőbe?1et?
én múltkor valami kacatot rendeltem aztán kértem 5 szűrőt hozzá
olajam is van 6 liter szóval következő év kb megvan
benzin kellene már csak pár hordóval........
ezek hivatalosan milyen motorról vannak? és mi pénzbe vesztegeted őket? bovdenek nincsennek hozzá?
üdv