Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na jólvan,majd gyártok én is egy speckó gyertyakulcsot
ti használtok légszűrő olajat?
le akartam fotózni az enyém de nem találom, lehet havernál maradt
van hozzá egy végében görbített szár is aztán avval mindenhonnan ki lehet piszkálni mert azért a racsnis szár nem mindenhová fér be
xl-hez kicsit rövid, de az xt-hez meg ettől hosszabb nem lett volna jó
xr-hez teljesen jó, de az fz-ben is működött
az xr-nek megvan a gyári gyertyakulcsa az bénább mint a maszek
nah készitek egyet majd hétvégén,csak most pesten vagyok suliba köszi a tippet
18as csőkulcsot szerezz be
aztán vagy elvágod és kifúrod méretre. vagy ráhegesztesz egy krovafejet
amúgy a yamaha is ugyanígy elrejtette a gyertyát
Itt nagy az offroados társadalom(Karancs Off-road Club), van aki vitarával próbálkozott(városi terepjáró) nem jöhet a nívához! Gázlőmélység, terepszög, no diffi...Akk már Samurai az tényleg sokkal jobb!
hali srácok
ti hogy cseréltek gyertyát az XR600ba? jól elrejtette a japán, gondolom valami speciális gyertyakulcs kell hozzá, hol lehet ilyet venni,vagy esetleg ha tudjátok a méreteit ilyesmi az is jó,van 1 jó esztergályosom mindent megcsinál
a másik kérdés hogy nincs e valakinek,vagy esetleg nem tud e valami helyet,ahonnan tudnék venni kilóméter órát,mert sajta az nincs a gépen,és azért jó lenne ha lenne
nagyon jó a gép amugy,voltam már vele endurozni párszor,nagyon tetszik
eltettem aludni a sarkanyt....fajo szivvel
na akkor eleg hama folavattad a vasat
Szeva!

Ezúton Hálás köszönet mindenkinek!
Sikerült az általad ajánlott oldalról beszerezni az infókat!
Még egyszer köszi!
Megyek kormányt cserélni mert tegnap "betakaróztam" a vassal
Szia!

Hálás köszönet, lejött pillanatok alatt innen, de ez is:Honda_XL_600_650V_Transalp_XRV_750_Africa_Twin_1987-2002_www.manuale
dereparatie.info.zi...
- ZIP archívum, kibontott méret 56 406 301 byte
Az enyém meg 1henger és 85-ös, ha feltöltenéd akkor hálásan megköszönném.
Köszi előre is!
mégsem lesz középütt megtámasztva
magasszintű 3d modellezés kimutatta, hogy akkor csak nagyon nehezen lehetne fel/le szerelni még az égőt is ki kellene veni a lámpából hogy a helyére menjen
én meg ugye nem szeretem a felesleges macerát, meg aztán 4 csavart betekerni lényegesebben egyszerűbb mint 6ot
niva helyett szerezz be egy vitarát ha terepre kell
kis vitara nagyon jó cucc, olyan helyeken elmegy hogy motorral alig lehet követni
a niva az olyan mint két xl800 as egybeheggesztve
én meg két kört megyek a buszomig ami fix talajon áll és már benne is van egy köb fa ami barátok közt is 15 papir.... ammá majnem egy gyujtás ára... bontva persze...
ja rámész a 600 as ra akkor jön a köv. oldal fent bal oldalon van egy okkersárga rész amibe minden be van irkálva egymás alá a manual part list nevüt válaszd
niva minek? nem jó az semmire sem
szoktunk vele pecázni menni alig fér bele pár rekesz bor
bemész erre www.hondaxl.it és egy xl első kerekén log egy cetli, arra klikkelsz. bejön egy oldal, lemész a legaljára ott xl 500 xl 600 kép lessz ráklikkelsz a 600 asra ugye stb. .....
mondjad teso mi érdekel az xl- el kapcsolatban, amugy
www.hondaxl.it
egy lada niva boldog tulajdonosa lettem az előbb... amugy vettem egy buszt is a multhéten és tök jo dolog beteszem az xl-t a helyszinen kiveszem ralli és be és ki és be és ki.....
4 csavar fogja, ha nagyon cumis helyre mennék akkor leveszem
de nemigen akarok ilyen helyre menni
Erre céloztam Arra vigyázni kell!
azért csináltam ilyen vékony anyagból hogy ha kell akkor tudjon görbülni, tekeregni
mondjuk a golyóim lehet gyengébbek tőle
Ez nagyon faxa masszív szerkezet lett,igazi túrás,és még jól is néz ki
Pofás,de azért egyre figyelj oda,mégpedig amikor terepen kiszalad alólad a csikó(pl:hegynek felfelé),nehogy lengőteke bajnokság legyen A felső keret ilyen szempontból egy kicsit necces
nekem elég ha elfér rajta egy ásványvizes palack, és/vagy egy mini szatyor kaja
ha messzebb megyek akkor most már autóval viszem
túrázni meg majd ismét veszek egy ténérét, majd egyszer......