Sokat megyünk homokban is,de nekem jobban tetszik a gyári méret. Habár ha visszaemlékszek,a szélesebbel talán kevésbé járt a motor fara,de ez mintázat függő is.
Mondjuk 140-es még nem volt fent,így nem tudom milyen lehet
Milyen típust raktál fel? Nem ér hozzá a hátsó teló védőhöz?
Húúúú,az nagyon széles,akkor értem már a problémádat.Nekem már a 120-as sem tetszik igazán.Visszatértem a gyári mérethez(110/100X18),és ez sokkal jobban tetszik,nagyon faxán lehet vele kanyarodni gázzal
nekem 140es de passzintgatni kell hogy kiférjen
120ast akartam de nem volt, igazán ennek a 140esnek nem sok értelme van mert összehúzza a felni
bár 1 bar alatt elég jól fekszi az utat
2 csavar tartja. Ha ennyire nem fér ki a kerék,akkor könnyű leszedni. Nekem amikor 120-as hátsó gumi volt hátul,akkor is kifért a kerék
Amúgy szerintem nem baj ha rajta van,valamennyire csak védi a tárcsát,mondjuk olyan terepen ahol a tárcsa felülne egy jó nagy kövön, vagy esetleg oldalról karistolná.
Az egyik havernak nincs fent mondjuk,és idáig semmi baja a tárcsájának
szopatós helyeken 4-5 ember a legjobb
kicsit szopatóson 3 is elég
mert azért 4 ember kézben kiviszi a motort bárhonnan
meg aztán jobb a több ember mert egy tuti tud fotózni
Én nem szedem le a lánckerék védőt,a nagynyomású mosó kiszedi a sarat onnan is
Nem ismerem ezt a betétet,viszont ha kell,a Bárditól tudok szerezni neked -30% kedvezménnyel Ferrodo,vagy Lucas betétet. Nekem a Lucas jobban bejött,azt használok.
Kedvezménnyel az első betét: 6031Ft, hátsó:4911Ft, az internetes áruházuk szerint. Persze telefonon azért rá kéne kérdezni. Ha kell szólj,és megkérdezem.
Szép motor
Most irigykedek egy picit,de nekem a kertet kellett rendbe tenni, sajna nem is értem volna rá. Amúgy az új mocin még nincs cross gumi ,ami meg volt rajta,a gyári enduro azt eladtam.
Azért ketten jobb motorozni, ilyen esetben meg főleg Gondolom akkor kifáradtál,és nem kellett altatni
Szombaton du. gurultam egy rövidet, Mende, Gomba, Sülysáp, Pécel, feltérképezni a környéket.
Colt: hirtelen jött a lehetőség, családot elhívták egy rögtönzött buliba, nem akartalak zavarni szombat du. Késöbb pedig nagyon megbántam, hogy egyedül voltam. A sülysápi tó mellett akartam elmenni, GPSsel turistautak.hu-t használva, egy lejtő után egy mocsár katlanba kerültem. Több esés, motormellett menés, stb. végigmentem a mocsár végéig, ahol is a hidat szétszedték, alatta 2 méteres esélytelen vizes árok. Fél méteres tócsában fordulás vissza 1 órát szarakodtam, mire kiértem Ja, térerő nem volt, közel s távol sehol egy ember
na olyan vékonyban van inox(is) az az igazi
nálunk olyan a vasbót hogy minden van benne de az épp nincs ami kellene
sok időm meg nem volt ugrálni mert éjszakára kellett jönni
hozzákezdtem a csomagtartó készítéshez
nem egyszerű ez a rozsdamentes anyag feldolgozása
rendes vágókorong nem viszi csak keni, előbb vágom el fűrésszel mint géppel
valami inox korong kellene csak épp nincs a helyi vasbóótba
de úgy gondolom jövő héten már kész lesz a java része
sajna semmi info nem volt a fékbetéten....
robogósboltban hoznak 2500ért extra noname betétet lehet azt is kipróbálom hátha.....
mondjuk engem nem zavar ha kopik 15 perc a csere, és a munkahenger sem rohad be
de mintha valami sós betét lett volna a ténérében ilyen könnyen kezelhető...
jól fog ez is mosz hirtelen nem tudom milyen márka
de a másik a puha kopós, kb fele annyi erőt igényelt
jöttél a hegyoldalon lefelé és 1 ujjal húztad...... avval is épphogy
nagyon álat volt
csak hát 1000km és vason volt
Nekem most Lucas van benne,és ez bevált,fog is,és nem csikorog.
Előtte próbáltam Ferrodo betétet,ami szintén jól fogott,de nagyon csikorgott vele.........mindkettő szinteres.
már csak valami faca fékbetéteket kellene találnom
ami benne volt az nagyon jól fogott alig értem a fékhez és tök jól fékezett, csak elkopott 2 nap alatt (persze nem átlagos használatnál)
vettem most szinter betétet, az nem kopik nagyon, csak érezhetően erősebben kell a kart húzni, ráadásul csipegeti a tárcsát is
mondjuk a tárcsa nem érdekel, csak nem tetszik hogy jobban kell húzni....
legközelebb hosszabb láncot veszek