Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát láthatál olyat is, de neki egy s-es kék dr-z je van.akit látál az is cimbi.
nem egy ex drz-s ember? most vagy wr vagy yz-vel tép
szoktam látni, ősszel beszéltünk is
Nekem 152-es volt benne.most 165-ös van benne.de visszaraktam a kisebbet de ugy se jó.
hogyan tudom kimérni?A trafót kimértem az jó.Persze könyv szerint 20fokon.Tekercseket nem tudtam az nekem nincs meg.Mármint hogy mit is kéne mérnem.
Mekkora a gyàri mèrete a főfûvókànak.
Pont ezaz. Nagyobbat rakj bele mert keveset kap.
Nem hiszem hogy segít raktam bele kisebb fuvókát is.Ugy se jó.
azért előbb mérd ki elektromosan aztán lehet bootolni nekem domi blokk van xrben igy fölösleges de van az apéz amiért postázom
az jó hely.A cimbinek van ott egy kilyárt pályálya.
Annyit próbàlj meg hogy a subert lejjebb rakod. Ha így jobban kipörög főfúvóka lesz.
Menyiért adnád?Bár ha nem az a probléma nem szivesen venék fölösbe.A környékbe senkinek nincs xr hogy átraknám próbára.
vazz
itt vagy szinte mellettünk
kisizsáki dombokon szoktunk túrni edzésképp
cdit is ki lehet mérni hogy szar e Vitboy épp ezekben van benne kurvára neki van leírása is xr hez hogy hol mennyinek kell lennie
éppenséggel van egy elfekvő cdim xr hez...
Bács megye, Izsák
honnét való vagy?
na ezaz amit nem tudom hogyan tudnék kiszürni.nincs cseredarab.
cdi?
üzemanyag redszer teljesen kitakarítva,beállítva.olyan mintha leszabájozna az elektronika de hát ebben nincs ilyen és edig nem is csinált ilyesmit
csak szaggat vagy pl ha haladsz az úton hörögve le is áll?
utána visszaengedve a gázt megy tovább
ha igen akkor alacsony a benzinszint, de ha egy ideig nem is indul akkor meg a tankszellőző dugult el
ha egyik se akkor valahol van retek még a rendszerbe
valami videó többet segítene mit probáltál csinálni eddig vele? karbi gyári?
de egyik pillanatról a másikra
egy nagyobb túra alkalmával
igen valami ilyesmi
Eladó ha érdekel
Ez mitt takar nem pörög ki hanem kb 4 5000 -nèl bedadog?