Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helye sincs a dekompresszornak?
érdemes betenni kurva szar deko nélkül rugdalni már egy 350es is izzasztó tud lenni
lábbal:)....
Ha nincs rajta dekompót hogy fogod berúgni amikor elmegy a villany?:) Amúgy szép hangja van, az enyémben meg megint csörög valami.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Állat egy gép lesz ha minden összeáll!
Már alig várom!
Kitartást addig is!
jódöntés építésbe jobb nem belefogni mert többe jössz ki mintha veszel egy másikat..ez van
Köszi az utbaigazitás.! még nemtudom milesz..lehet hogy eladom igy..azt veszek egy másikat.! :)
olcsó volt a dobozszett ezért megvettem
bár kicsit viharvert, kicsit görbe, de legalább nem kell rá vigyázni
ez inkább "útra" való túrázáskor lesz feltéve, el akarnék egyszer tépni albániába szóval ilyen esetekre
ha muterék nyernének a lottón akkor marokkó megtekintése is elő van jegyezve, persze akkor már a földközi-tenger megkerülésével
de ha marad ez a 80 ezres fizetésem akkor albánia lesz a legtávolabbi terv
túrára készülsz?.)
ok
akkor csak 2 mázsa súlyt teszek a 2 mázsás motoromra hogy legyen esélyed
Megindult baszottul az olvadàs. Ûgy néz ki 8.- a körül utazunk. De még pontosítok.
Figyelj már ide Ini Az a helyzet,hogy az egész mérnöki gárdát ami a Hondánál van elteszem zsebre olyan újításokat eszközölök az öreg domin
Veletek ellentétben nekem nem indult be, szikra van, benzint is kap, de semmi... Leveszem a karbit holnap, remélem ott a hiba.
Még csak 1 durranás sem volt.
Grat!

Dobj fel egy videót! Kíváncsi vagyok hogy veszi a lapot!
Gratula!

Szépen muzsikál! Nem lesz vele gond!
még mókolsz rajta egy kicsit és be se kell indítanod egyszer sem a 3 napos túrán
Ma összeraktam én is a gépet,bekerült a spéci könnyített generátor ami kb 30%-al könnyebb mint a gyári domié.Jól működik,jól veszi a lapot,bár azzal eddig se volt gond hála a karbinak.Viszont majd kiderül mit mutat a gyakorlatba Még feldobom rá holnap a nyitottabb leömlőt és utána aki bújt,aki nem
elég nagy az indítóáram, szóval jól tekeri, ellenben sokkal gyorsabban kimerül mint egy 12ah-s
amikor már lassan tekeri akkor már nem indul be
most még nagyon parázok hogy minden jól működjön a blokkban annyi dolog lett cserélve hogy parázok már
az lesz ..elég jól indítja pedig azt hittem hidegen problémásabb lesz mivel nincsen se kézi se autó dekó
csinálj neki egy kis dobozkát a bal oldalidom alá
simán elfér, még az xr4-en teszteltem
topinban csak ez volt 8 amperosban és nem volt drágább a hagyományososknál... még helyet kéne találni neki
jó az akkud
óvatosan bánj vele mert egyszer leejtettem, vagyis csak leesett a saru rajta volt, és azóta szivárog a kivezetésnél
a gépen ideiglenes kötések láthatóak sajnos nem vagyok nagy elektromos guru így néhol ideiglenesen csokival kellet rögzitenem a kábeleket indítás megmondom őszintén remegett kezem lábam hogy most mi lesz
dominátort nx 650 hamarabb kapsz ... normális vezérműtengelyt is könnyebb szerezni hozzá.. és máris elérkeztél a tuning első lépcsöjéhez
Honda xl 600hengerfejet keresek