Oké Köszönöm a Segítségedet! Ha ez volt a baja hanem irni fogok ide hogy ez volt e a baja vagy sem! Még egyszer Köszönöm a Válaszod! További Szép napot! Helló
Csak nem tudom hogy ezt hogy lehet meg találni neten hogy egyáltalán lehet e ujjat venni vagy használtat! De azt se tudom hogy a másik é meg egyezik e vele mert ez 125 S de szerintem a többi é is meg egyezik vele. Nem tudom
Televolt koksszal és volt benne egy kis viz! De már meg találam a problémát vagyis remélem! A Karburátor és a henger közötti csonk elvan reedve és szerintem ott farsot szív és sok a levegő! Ez lehet hogy a baja! Vagy nem?
HONDA XL250R 1985-höz vettem egy új vezérműtengelyt.
De nem néztem meg jól és ez valami 17Ps (lóerő)névvel ellátott tengely a bütykei 2mm-rel kisebbek mint ami benne volt.
Nagyjából el tudom képzelni mit jelent a 2mm-rel kisebb bütyök de azért megkérdem beszerelhető e szimplán vagy sem.
Szerintem mint józan paraszt szerint ha kisebb a bütyök kisebb a nyitás kisebb a térfogat ami keresztül kibe áramlanak a gázok.
Vélhetően mivel a karbi képessége a régi akkor kevesebb benzin jut be és nagyobb ellenállással távozik a kisebb résen a szelepnél.
Tehát eleve nagyobb ellenállása lesz a motornak.
Mit tegyek simán szereljem be vagy pl létezik extra tuning szelep aminek el kell viselnie a nagyobb hőterhelést?
Amúgy valakit érdekel szerintem eladom ugyanannyiért amennyiért vettem postával együtt kb 45e de majd utánanézek.Teljesen érintetlen le van zárva alu dugóval stb..
Sziasztok. Olyan broblémám lenne vettem egy Honda Xl 125 motor kapott ujj dugattyút ujj hengert. A probléma az lenne hogy hidegen melegem dadod nem pörög ki! Előtte mikor a kipufogó televolt nem pufogott ki semmi baja nem volt szépen vette a fordulatot! Most hogy kipufog dadog ez miért van? Köszönöm a Válaszokat!
A 75. rugás után átdobtam a szomszédba....
A domi karbival, 2.ra minden helyzetben elindult...csak most nincs mer a másik gépen maradt, azzal adtam el...
két féle kábelezésem van most ami a motoron van ahhoz csak egyenáramirányító van ... de biztos kell hozzá másik is a világításhoz Masteron tudja jobban
HONDA XL250R 1985-höz vettem egy új vezérműtengelyt.
De nem néztem meg jól és ez valami 17Ps (lóerő)névvel ellátott tengely a bütykei 2mm-rel kisebbek mint ami benne volt.
Nagyjából el tudom képzelni mit jelent a 2mm-rel kisebb bütyök de azért megkérdem beszerelhető e szimplán vagy sem.
Szerintem mint józan paraszt szerint ha kisebb a bütyök kisebb a nyitás kisebb a térfogat ami keresztül kibe áramlanak a gázok.
Vélhetően mivel a karbi képessége a régi akkor kevesebb benzin jut be és nagyobb ellenállással távozik a kisebb résen a szelepnél.
Tehát eleve nagyobb ellenállása lesz a motornak.
Mit tegyek simán szereljem be vagy pl létezik extra tuning szelep aminek el kell viselnie a nagyobb hőterhelést?
Amúgy valakit érdekel szerintem eladom ugyanannyiért amennyiért vettem postával együtt kb 45e de majd utánanézek.Teljesen érintetlen le van zárva alu dugóval stb..
Sztm 2 ből sem lehet 1-et csinálni!
De ez nem szokott túlfolyózni....
Átkérem a szomszédból....
A domi karbival, 2.ra minden helyzetben elindult...csak most nincs mer a másik gépen maradt, azzal adtam el...
az xr4en kettő volt de csak az egyik volt egyenáram, a világítás váltóáram volt
jó csak pillanatok alatt lemerül, fél óra állás világítással aztán tolni kellett
kár hogy ebből nincs nagyobb, jó lenne egy 14es belőle