Xr6 cdi 88-2000 ig azonos, na most nekem 87-es cdi-m van.
Ami nem lenne baj, csak a blokk 94 körüli, ezért az alternátor nem jó hozzá.
De sikerült szereznem cdi-t, aztán mehet a próba.
Nyilván való.Még tipuson belül sincs két egyforma motor.Állítgatni akkor is kell ha ugyanolyan motorra rakja valaki.Csak a köpködésre írtam,hogy ugyan az mint a domi karbi csak nagyobb.
Most nézem,jól írtam!Az pedig megegyezik a domiéval.Főleg mivel az ős domiban(88-89) még ez a 42,5-ös(VE81) volt,csak azon nem volt helye a tps-nek.Az xrl karbin ott a helye,csak nincs bele menet fúrva.
Pedig pont annyi baj van vele mint a domiéval.Elvégre ugyan az,csak ebben nagyobb a belső átmérő.Jaaaa,bocsi megvan mi a hiba.Rosszul írtam xr650l karbit tettem rá.
de akkor is jó :) tök csilli és mig elmentem a boltba meg vissza csak 2 szer kellet megálnom egyszer azért mert a gyertya pipa leugrott utánna meg azért mert kifeküdt az index relé:)
Csak annyi, hogy szikra van de nem intenzív! Cdi-a generátorral nem kompatibilis.
Ezért érdekelne a cdi szám, vagy hogy milyen alternator van a gépben. ( ohm)
Szoval ennyire hianycikk a kerek :) :)? Haverom vett egy xr-t es az agyrol le vannak torve a lanckerek rogzito fulei.....szoval a gyari karbi tudom h nem igazan jo..unokatesomnak dominator karbija van..az tenyleg stabilnak tunik...
Ha sok a tuning a kuplung bánhatja.....