A dr 650 karbija bst 40 es vákumos karbi,ugyanúgy mint a domié.Talán annyiból lehet jobb ,hogy sík tolattyút emelget a vákum.Viszont egy jó állapotú dr 600 karbitól meg tudna vadulni a gép egy kicsit.
Kb decemberben vettem a vázat, a blokkot meg lassan építettem, cserélgettem benne a cuccokat.
Vett domi karbit, meg xr6 szívócsonkot is, 20 volt egyben.
Holnap kiderül milyen...
Egyébként sok gépre rápakolják, láttam huskyn, és KTM-en is.
Nem értelek el telefonon, válaszolok itt. A karbidat többek között azért nem tudtam hozzáállítani az xr-hez mert nem nyúltam a fúvókákhoz. A keverék csavart azt valóban össze-vissza állítgattam, ezért simán lehet hogy kitekerve hagytam. Valamikor csörgess meg és megbeszéljük az anyagiakat.
más téma xr 600 asoktol kérdezném hogy mindegyiknek ennyire puha a hátsó rugós tagja? mert én már teljesen kifeszítettem a rugót és még mindig puhának érzem terepen... xl rugója valamelyest keményebb volt érzésre...
én úgy láttam a domi karbit sem igen tudtátok beállítani xr 600 ra amit vissza adtál karbit azon szét volt nyírva az egyik fúvóka (Matesonnak köszönhetően) cserélni tudtam és gondolom a keverék állító csavart sem azért hagytam el mert 2 tekerés volt rajta beállítva hanem mert valószínűleg anyjáig ki volt tekerve.. Valószínűleg ez volt az első és utolsó is hogy valakinek segítettem bármilyen kölcsön alaktrészel
Az az igazság hogy én már eleget kínlódtam vele. Talán egy új tűszelep segítene rajta, de már ennyi energiát és pénzt se vagyok hajlandó áldozni rá. Inkább intézem én is a domi karbit.
Kösz jó vétel volt a 129 euro bár jobban örülnék egy nem redukáltnak.
A régi tulaj illetve a "szerelő szerű" embere rosszul rakták be az egyik csapágyat a bütyköstengely végére vagy eleve rossz nem porvédős csapágyat tettek bele miáltal kipurcant 2 bütyök teljesen mert az olaj átfolyt rajta le a lánc mellett,én szedtem szét de mielőtt összerakom utánajárok pontosan melyik oldala is legyen zárt a csapágynak.
Szerintem az olaj jobbról jön és bal oldalon megy le tehát a jobb oldali csapágy legyen zárt kifelé és a baloldali csapágy meg teljesen nyitott hogy átfolyhasson rajta a luk felé az olaj?
A képek szerint,ezeket a képeket a neten találtam:
De a helyedben nem tennék rá másik karbit, drága a blokk érte!
Vett domi karbit, meg xr6 szívócsonkot is, 20 volt egyben.
Holnap kiderül milyen...
Egyébként sok gépre rápakolják, láttam huskyn, és KTM-en is.
Nekem az eső xr6ban piros volt, az jó kemény.
A mostani xr6-ban kék van, elég gyenge, puha, egy személyre is...
A régi tulaj illetve a "szerelő szerű" embere rosszul rakták be az egyik csapágyat a bütyköstengely végére vagy eleve rossz nem porvédős csapágyat tettek bele miáltal kipurcant 2 bütyök teljesen mert az olaj átfolyt rajta le a lánc mellett,én szedtem szét de mielőtt összerakom utánajárok pontosan melyik oldala is legyen zárt a csapágynak.
Szerintem az olaj jobbról jön és bal oldalon megy le tehát a jobb oldali csapágy legyen zárt kifelé és a baloldali csapágy meg teljesen nyitott hogy átfolyhasson rajta a luk felé az olaj?
A képek szerint,ezeket a képeket a neten találtam:
Kb 220 euro az ára, 1985 xl250r hez.