ja az üzemmelegség
a kesztyűm full lyukas, az a hőmérő
hozzányomom az olajszűrő fedélhez az egyik lyukat és már meg is állapítottam alkalmas-e a motorozásra
az ilyen extrákat inkább ribikre költsd, annak legalább van értelme
Olaj hőfok mérő órán gondolkodtam én is.
Hétvégén erdőztünk kicsit, ott lassú volt a tempó, sokat kellett elsőben szlalomozni, akkor fölment 100°C fölé óra szerint a hőmérséklet. Most ez mennyire fedi a valóságot és mi az a határ ami már baj, nem tudom. Utána tempoztunk kicsit, szépen be is állt 90 °C körülire.
Egy óriási előnye van, hideg inditás után szépen látszik, amikor már tuti üzem meleg a víz.
Fasza Én most raktam a domira olajhőfokmérő órát és csak azt értem el vele,hogy állandóan azt nézem hány fokos az olaj Ami valójában egy baromság mert úgy se állok meg vele ha nagyon meleg Amúgy ebben az időben közepes tempóban max 110 fokig ment fel az olaj hőfoka Tartok tőle,hogy a nyári melegbe lesz ez 130 fok is Pedig óra szerint 120 foktól kezdődik a piros zóna
Sziasztok!
Extrásítottam az Xr650 esemet egy vízhőfok órával. Akksi hijján egy mechanikusat szereltem föl, így az állandó kormány mozgatások miatt nem kerülhetett a kilométer óra mellé. Jobb oldalra , az idom réséhez került, így motorozás közben is kényelmesen leolvasható. Az óra érzékelője pedig a hengerfejnél található vízcső könyökben kapott helyet, ahol a gyári könyököt kicseréltem egy saját gyártásura.
sziasztok.xr 400 hoz eladó k&n sportszűrő.szinte vadi új kb 500km-t ment.hozzá való k&n tisztító készlettel ami 3/4 ig van. egyben eladó 10ezerft.+deko kar,első lánckerék+vez tengely.írj ha érdekel valami.üdv
Szia függetlenül a vásárlás helyétől a az NGK gyertya nem rossz.De a lényeg,hogy a motor milyen hőértékűt kíván . Szerintem nincsen szinkronba egymással a motor és a gyertya. Valószínű hogy alacsonyat raksz bele és ezért nem tűri a verda 2 hónapnál tovább. Azt is fontos volna tudni, hogy mennyit is megy ezalatt az idő alatt. A durrogás viszont nem a gyertya miatt lesz, hanem keveset kap.
ha fekete akkor sokat kap, szóval érdemes lenne az alapjárati rendszert szegényíteni
azon felül jó eséllyel szét van kopva rajta minden nem lesz egyszerű
az a helyzet hogy csak ilyen közhelyekkel lehet segíteni, mert a karbi beállítás nagy cumi annak aki nem ért hozzá
nekem is 3 napomba volt mire eltaláltam a 82es cagivám beállításait
az xr4 már gyorsabb volt, azt egy délután-este alatt megcsináltam és egyszer pontosítottam
kb 4-5 ezer van a hengerbe,alap 200 as henger,az olaj szint stabil,füstmentes a motor! ha megy ,a karbi belövésre viszont adhatnátok egy kis infót mert fingom nincs róla!
ha a kompresszió jó(nincs szétkopva) és az olajat nem eszi akkor be kellene lőni a karbit
kokszos a gyertya rámegy a benzingőz és vezetővé válik és nem jó helyen szikrázik
minek?
annak csak annyi értelme van hogy a hézag lassabban nő
semmivel nem jobb a szikraképzése
amúgy milyen színű a döglött gyertya?
ha gázlángon kiégeted akkor sem szikrázik?
a kesztyűm full lyukas, az a hőmérő
hozzányomom az olajszűrő fedélhez az egyik lyukat és már meg is állapítottam alkalmas-e a motorozásra
az ilyen extrákat inkább ribikre költsd, annak legalább van értelme