az alumíniummal( leginkább a "kemény"ötvözeteivel) az a baj hogy törik
nem bírja magából kiadni a feszültséget amit kap(nem rugalmas) aztán egyszer csak eltörik
Így már világos!
Viszont én annó az xr600 karbiba vékony acéllemezből vágtam ki új szelepet.Utána alulra fúrtam bele egy 5-ös lukat amin teljesen elzárt szelepnél is tud lélegezni.Tökéletesen működött.Ha nem kapkodva csinálja az ember,akkor jól lekövethető a torok alakja,és majdnem úgy is néz ki mintha gyári lenne.
Típushiba!
Másnak is letörött, aztán nem lehet kapni csak egyben.
De áll, valamelyik oldala repedve van, és le is szakad.
Cserélj karbit! Van értelme domit rakni rá!
Szerintem nem az a kérdés hogy fog indulni,hanem mégis hogyan akarod nélküle szabályozni a fordulatot?Ha nincs pillangószelep,akkor azonnal teljes gázon fog pörögni!
Nem lehet annyira meghúzni. Nem tudom neked milyen nehéz az aksi, de nekem a doboz cuccokkal 5+ kg. Sorba töri a csavarokat amiket a szerszámostáskának fúrt lyukakba rakok.
Nah szevasztok tegnapi motorozás eredménye egy hülye kattanás és csörgés a hengerfej felől aztán 5 km tollás bszki aztán szétszed kiderült a karbi pill szelepet beszivta és megállt a dugó tetején hál az égnek no problem de egy hengf tömités és szelepsz sz7im csere már akkor de most dilemma honnan szerezzek bele másik pill szelepet vagy egyáltalán érdemes beletenni szerintetek?
nem bírja magából kiadni a feszültséget amit kap(nem rugalmas) aztán egyszer csak eltörik