Basszameg végre muzsikál karbit leszedtem kifujtam uszószíntet beállitottam 14,5 helyett 15mm volt és számitott nem indult most két rugásra jár mint a doxa visszateszem a régi cdit és hátha az is jó mert ez kőcsönbe van
Aikor nekem szar volt én is az elektromosságon mentem végig. Gyertya,pipa,kábel,trafó. Nekem is újra lett tekercselve . Utána is szar volt. A végén kiderült hogy fele kompót van benne mint kéne.
érdemes a pipába is belenézni van egy ellenállás meg egy rugó, ott is előfordulhatnak oxidációk. nekem szar volt a rugó aztán megégett egy kicsit, csere után sokkal szebb lett a szikra színe
Kösz breacher a segitséget, beinjekciózok a hengerbe indul 3 rugásra max utánna ha bepöffent tatatatatatatatata és le is áll de szivatóval semmi 3 hónapot állt régi betyát leengedtem sárga volt szerintem lehet hogy karbi koszos pedig tavaly okt fujtam ki akkor elvittem szerelőhöz mert egyszer indult egyszer nem a gyenge szikra volt aztán baszott rá igérgetett most végre gyujttekercs felujitva cdit kértem kölcsön hátha az is xar igy uj bele tegnap hoztam elmost meg erre a karbigondra tippelek szerintetek
ezt az "örökkévalóság ígéretével" dumát már régebben is olvastam egy dominál, lehet ez volt az
ha igen annyira nem jó vétel
cimbi kb ilyen állapotút vett 320ért másfél éve
ha találsz valakit aki megcsinálja helyetted akkor megoldható
csak kell csinálni egy megbízást
de nem tudom milyen nyomtatvány vagy hogy megy
ha van valami autó-motorkupec ismerős az tuti tudja a választ
pl az autóm is olasz volt aztán már névre írva friss műszakival adták át
mondjuk a biztosításnál nem törekedtek a legolcsóbbra
A gyertya általános nagyon minimális korom van, nem vészes, szerintem nem kaphat vészesen sokat, mióta meg van ekkora fúvóka van benne 6-max 7 et zabál(persze csak terepen, ország út meg egyenletes 80 as tempó egy percig sincs), úgy tudom az normális. egyébként nem én akarok bekarburálni egy hsr 42 es karbit, hanem ha megnézed az előzményeket írtam, hogy neten láttam direkt xr 650r hez valót, és azt próbálom kideríteni, hogy az jó lehet e, vagy még sok szarakodás van vele. de köszi az észrevételeket.
Kérdés mennyire lóg,lehet már be van rágódva és ha meghúzod akkor akadozni fog,célszerű lenne átzsírozni is...
Ha meg akarod húzni akkor lazísd fel a felső kifli villacsavarjait hogy ne feszüljön be és hozzáférsz a körmös anyához /amivel állítod a csapágyhézagot/ amin húzol majd meghúzod a fellazított csavarokat.
Ha nem férsz hozzá a körmös anyához akkor felső kormánykifli levesz és úgy húzol rajta,majd vissza az egész.
oké, de én még ilyet nem csináltam és azt sem tudom hogy hol kell meghúzni... ezért kértem a segítséget!
Azt megköszönném ha leírnád részletesen hogy mit kell csinálni!
Előre is köszönöm!
Ini most àprilis vègéig kint vagyok osztràkban. Jövő honapban viszont vennèk papiros mocit. Van annak valami esélye hogy úgy a nevemre kerüljön hogy nem vagyok otthon vagy felejtsem el?
Mindenkinél egyéni milyen sérülés fér bele. Nálam enduronál a törött műanyag belefér. Mondjuk az is igaz ha felnit kellett cserélni ott nem csak elcsúszás volt.
Ilyen idős motornál az lenne a fura ha még nem cseréltek volna benne dugót. A 490-esre 32000 km-et írnak, amit szerintem hagyjunk. Az enyém órájában most van 36, mégis újra kellett perselyezni annyira vége volt. Magyarországon a km állás szigorúan tájékoztató jellegű.
Új dugó, gyűrű, fúrás és már nem is fogy!
domi
ténéré
a reális árképzés nem sikerül mindenkinek
ha igen annyira nem jó vétel
cimbi kb ilyen állapotút vett 320ért másfél éve
csak kell csinálni egy megbízást
de nem tudom milyen nyomtatvány vagy hogy megy
ha van valami autó-motorkupec ismerős az tuti tudja a választ
pl az autóm is olasz volt aztán már névre írva friss műszakival adták át
mondjuk a biztosításnál nem törekedtek a legolcsóbbra
Gyári cuccok olcsón: 41.5ös karbi; kipufogó; első sárvédő; fejidom lámpával.
Továbbá 4 darab carbon mintás index.
Árak megegyezés szerint, te mondod mennyit adnál érte, én meg rábólintok.
Ha meg akarod húzni akkor lazísd fel a felső kifli villacsavarjait hogy ne feszüljön be és hozzáférsz a körmös anyához /amivel állítod a csapágyhézagot/ amin húzol majd meghúzod a fellazított csavarokat.
Ha nem férsz hozzá a körmös anyához akkor felső kormánykifli levesz és úgy húzol rajta,majd vissza az egész.
http://www.ronniesmailorder.co...
ezt szeretném részletesen megtudni hogy kell csinálni!
Azt megköszönném ha leírnád részletesen hogy mit kell csinálni!
Előre is köszönöm!
Valaki leírja nekem hogy kell meghúzni egy xr600-on a kormánycsapágyat?
Előre is köszönöm!
Ilyen idős motornál az lenne a fura ha még nem cseréltek volna benne dugót. A 490-esre 32000 km-et írnak, amit szerintem hagyjunk. Az enyém órájában most van 36, mégis újra kellett perselyezni annyira vége volt. Magyarországon a km állás szigorúan tájékoztató jellegű.