Rákérdezek majd remélem rálehet valahogy szerelni ja és persze jó is legyen vele. Ez a gyári karbi néha gány szóval megyek 3. ba oda verek neki és van amikor befullad..
18as csőkulcsot vágj méretre
párszáz ft
én ráhegesztettem a végére egy dugókulcsot aztán egész jó lett
de a szárat meg kell görbíteni mert elég kevés a hely
de van aki csak sima csőkulcs+fémtüske kombóval szedi ki
pár éve ugyanígy szoptam
ha beindul nagyon egyenletlen az alapjárat? néha ki-ki hagy? meg ha nem pörgeted le is áll?
ha igen akkor gyertyacsere
a hondáéktól rendeltem denso gyertyát, avval 1-2 rúgásra indult akkor is amikor csupa dér volt a motor
előtte a (vélhetőleg hamis) ngk-val meg folyt a hátamon a víz mire beindult
Olyan problémám lenne, hogy szét kaptam a gépet karbit kipucoltam összeraktam és kibaszott nehezen indul hidegen... 10 percig rugdalom mire beindul.. szivató pillangó szelep maszek benne előző tulaj csinálhatta bele nem tudom nem e az lehet a gond vagy gyertya de viszont melegen pöcröff
akkor 3/4 gáz fölött már bedarált
pl a parkír (kapcsoló előtti) áramára
aztán ahogy beindul egyből melegíti
de szerintem nem automata szivatós az
párszáz ft
én ráhegesztettem a végére egy dugókulcsot aztán egész jó lett
de a szárat meg kell görbíteni mert elég kevés a hely
de van aki csak sima csőkulcs+fémtüske kombóval szedi ki
ha beindul nagyon egyenletlen az alapjárat? néha ki-ki hagy? meg ha nem pörgeted le is áll?
ha igen akkor gyertyacsere
a hondáéktól rendeltem denso gyertyát, avval 1-2 rúgásra indult akkor is amikor csupa dér volt a motor
előtte a (vélhetőleg hamis) ngk-val meg folyt a hátamon a víz mire beindult
Olyan problémám lenne, hogy szét kaptam a gépet karbit kipucoltam összeraktam és kibaszott nehezen indul hidegen... 10 percig rugdalom mire beindul.. szivató pillangó szelep maszek benne előző tulaj csinálhatta bele nem tudom nem e az lehet a gond vagy gyertya de viszont melegen pöcröff