németben én találtam direkt xr 650r hez kalibráltat, meg máshonnan szereztem egy listát, hogy mi kell a hsr 42 höz, hogy jó legyen de ugye semmi sem biztos, ja és nem sokat értek a kalibráláshoz csak probálkozom, de a gyári karbim egy szar nem tudom rendesen beállítani sem az alapjáratot, sem a gázreakciót, szerintem az air cut of szeleppel(membrán9 lehet baj de mivel 45 szerelőnél volt a csavarjait is szétbaszták, és azt a részét szét se lehet szedni, hogy megnézzem mi van vele.
Te mennyiért tudsz tm 42 est?
Nem tudom , hogy mejiket vegyem, 40 est vagy 42 est, de én úgy gondolom, hogy a 40 es max a gázreakción javít, máson semmit, és ha ennyi pénzt áldoznék rá akkor azért valami kis javulást elvárnék tőle.
Nekem 110/18 as kellene de nem mindegyik 110-es mert a bütykök az oldalán 140-es re növelik,és az nekem nem fér el a villába. erre a méretre lennék kiváncsi!
ha esetleg van egy szelepszakadásos 18as belsőd azt is beteheted valamelyik gumiba
de csak ha ki van szakadva a szelep, szóval használhatatlan(de különben ép, max defektes)
üdv. mindenkinek. esetleg nem tudná nekem megmondani hány menet van a gyujtótekercsen ? mert vettem egy állórészt de az nagyobb és nem fél rá a lendkerék. előre is köszi
mindegy csak legyen a széle jó. úgy is a 600asra lesz, a közepét leeszi az aszfalt
1 túra 1 gumi....
szerencsére van itthon mindig tartalék ilyesmi kopottakból, de azért szeretek tartalékolni
Te mennyiért tudsz tm 42 est?
Nem tudom , hogy mejiket vegyem, 40 est vagy 42 est, de én úgy gondolom, hogy a 40 es max a gázreakción javít, máson semmit, és ha ennyi pénzt áldoznék rá akkor azért valami kis javulást elvárnék tőle.