Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az szerintem nem jelent semmit mert egy léghűtéses motor jobban megégeti és ezáltal gyorsabban megfeketedik mint egy vízhűtésesnél.Én így gondolom
szarul néz ki.....
egy csomó csaj is szarul néz ki mégis jól muzsikál
Amikor vez.lánc csere volt Kanyar kérdezte hogy mikori az olaj mert baromi szarul nézett ki. Akkor volt benne 5-600 km között.
Ezt,hogy érted? Mennyi km-t bírt mielőtt elkezdte enni?Mert azért az 5100 asnak tartósabbnak kell lennie a kenés szempontjából mint egy sima ásványinak.
Nem füstölt, nem volt vele semmi gond, csak baromi hamar elfáradt.
Igazából én szinte teljesen meg vagyok elégedve a 20w-50 es olajjal,csupán annyi gondom van vele,hogy 10 fok alatt erőteljesen megfogja a főtengelyt és mivel nekem még automata dekompresszor sincs benne a tuning veztengely miatt ezért hidegen az első indításnál
eléggé megterhelő a szabadonfutónak meg az akksinak és nem örülnék ha megdöglene a szabadonfutó
nekem egy ideig avval ment az xr4
nem volt abban semmi hiba
füstölni a végén füstölt, de ugyanúgy füstölt a másikkal is, szóval nem az olaj hibája volt
ellenben az 5110 olajfüstnek határozottabban jobb szaga volt mint az összes többinek
a váltóban-kuplungban semmit nem vettem észre. teljesen egyforma volt minden olajjal
Ezt már másoktól is hallottam,hogy az 5100 as motul-t ette erőteljesen
a gép Most teszek egy próbát én is a 10w-50 5100 al mert kíváncsi vagyok milyen lesz vele a váltó,mert azt mondják azon sokat javítt,de ha meglátok egy kis füstöt vagy pedig erőteljesen fogyni fog az olaj akkor úgy kibaszom belőle mint macskát szarni
valami 20w50 a legolcsóbb motorba való
teljesen felesleges a drága olaj bele, ártani nem árt de semmivel nem lesz jobb tőle semmi
csak cseréld olyan 3 ezrenként
Nekem azt az xr megette.
10w40 Motul 5100
Sziasztok! Ti milyen olajat használtok a motorba? Konkrétan viszkozitás érdekelne. Köszönöm! Xl600-ba lenne.
Igen, eladó!
Ezek eladó dobok ?
Nem értem mire gondolsz!
A két olasz számozása hogy néz ki ?
Konkrét!

Mi is már lemondunk az LM -ről, mert még külföldön is ritka, de aztán...
Ez nem a forgácsgyártó blokkos!
Azért többet nem ér szerintem!
2008 ba jött be Mo.ra, 19 e van az órájában.
500 papírért ?
Egy gyönyörű szép KTM 625 sxc-re vitték el, most azon szól!
Ezek vannak:
Megvan még az arrow az xr-ről?
Az fasza!
Én nem akarom beárazni senki motorját, azt már megtették a KTM fórumban, vagy kérésre szívesen megteszik
Viszont az a benyomásom hogy egy Renthal merevítős kormánnyal eladhatóbb lenne!
Dehogy is azt már rég levettem róla.
Pedig rámegy, csak egy picit szorosan, de nem a bilincsel együtt akarod rátolni-ugye?
Alapból olyan mintha jóval kisebb lenne a csonk átmérője. Felrakom a 3/4ére a maradéknál alányúlok csavarhúzóval amikor meg bemegy valahol máshol kijön a helyéről.