Ezt,hogy érted? Mennyi km-t bírt mielőtt elkezdte enni?Mert azért az 5100 asnak tartósabbnak kell lennie a kenés szempontjából mint egy sima ásványinak.
Igazából én szinte teljesen meg vagyok elégedve a 20w-50 es olajjal,csupán annyi gondom van vele,hogy 10 fok alatt erőteljesen megfogja a főtengelyt és mivel nekem még automata dekompresszor sincs benne a tuning veztengely miatt ezért hidegen az első indításnál
eléggé megterhelő a szabadonfutónak meg az akksinak és nem örülnék ha megdöglene a szabadonfutó
nekem egy ideig avval ment az xr4
nem volt abban semmi hiba
füstölni a végén füstölt, de ugyanúgy füstölt a másikkal is, szóval nem az olaj hibája volt
ellenben az 5110 olajfüstnek határozottabban jobb szaga volt mint az összes többinek
a váltóban-kuplungban semmit nem vettem észre. teljesen egyforma volt minden olajjal
Ezt már másoktól is hallottam,hogy az 5100 as motul-t ette erőteljesen
a gép Most teszek egy próbát én is a 10w-50 5100 al mert kíváncsi vagyok milyen lesz vele a váltó,mert azt mondják azon sokat javítt,de ha meglátok egy kis füstöt vagy pedig erőteljesen fogyni fog az olaj akkor úgy kibaszom belőle mint macskát szarni
valami 20w50 a legolcsóbb motorba való
teljesen felesleges a drága olaj bele, ártani nem árt de semmivel nem lesz jobb tőle semmi
csak cseréld olyan 3 ezrenként
Az fasza!
Én nem akarom beárazni senki motorját, azt már megtették a KTM fórumban, vagy kérésre szívesen megteszik
Viszont az a benyomásom hogy egy Renthal merevítős kormánnyal eladhatóbb lenne!
Alapból olyan mintha jóval kisebb lenne a csonk átmérője. Felrakom a 3/4ére a maradéknál alányúlok csavarhúzóval amikor meg bemegy valahol máshol kijön a helyéről.
egy csomó csaj is szarul néz ki mégis jól muzsikál
eléggé megterhelő a szabadonfutónak meg az akksinak és nem örülnék ha megdöglene a szabadonfutó
nem volt abban semmi hiba
füstölni a végén füstölt, de ugyanúgy füstölt a másikkal is, szóval nem az olaj hibája volt
ellenben az 5110 olajfüstnek határozottabban jobb szaga volt mint az összes többinek
a váltóban-kuplungban semmit nem vettem észre. teljesen egyforma volt minden olajjal
a gép Most teszek egy próbát én is a 10w-50 5100 al mert kíváncsi vagyok milyen lesz vele a váltó,mert azt mondják azon sokat javítt,de ha meglátok egy kis füstöt vagy pedig erőteljesen fogyni fog az olaj akkor úgy kibaszom belőle mint macskát szarni
teljesen felesleges a drága olaj bele, ártani nem árt de semmivel nem lesz jobb tőle semmi
csak cseréld olyan 3 ezrenként
Mi is már lemondunk az LM -ről, mert még külföldön is ritka, de aztán...
Azért többet nem ér szerintem!
2008 ba jött be Mo.ra, 19 e van az órájában.
Ezek vannak:
Én nem akarom beárazni senki motorját, azt már megtették a KTM fórumban, vagy kérésre szívesen megteszik
Viszont az a benyomásom hogy egy Renthal merevítős kormánnyal eladhatóbb lenne!