Értem én mit mondasz. De én olyanokról beszélek, hogy pl nekem most elment a menet a gyertyánál. Egy huszonéves motoron franc tudja hányszor volt kivéve és berakva. Ez senkinek se hibája, egyszerűen azért van mert öreg.
Ha csak a főfúvóka mérete számítana ,akkor nem kellene a fejleszteni a mérnököknek a karbit ,a KEVERÉKKÉPZÉSEN van a hangsúly ,mibe van neked 175-ös főfúvóka,az már túlzás szerintem,de a gyertyaszín megmondja a frankót!
Egyébként a túl nagy főfúvókának csak hátránya van,előnye semmi! :többet zabál,a sok benzin "mossa" a hengerfalát(hamarabb szétkopik)............stb,ha nem látod a karburátorok működését, akkor én a helyedben nem fognék bele ilyen karburálási dolgokba,mert el fog menni a kedved még az élettől is,találomra nehéz lesz jól belőni(be lehet ,csak qrva kicsi rá az esély)!
Nem azzal van baj,hogy valami régi,hanem a felhasználóval aki csak hajtja! ,hiába vesz valaki új motort,ha nem foglalkozik vele az még addig se fogja bírni mint a régiek! ,ez Magyarország,amit igényel a motor azt meg kell neki adni,vagy viselni kell a következményeit! ,ha nem akarunk foglalkozni a motorunkkal(álmaink tárgyával, akkor rossz álomban élünk) ,na egyszómint100,törődni kell a gépekkel ,félre ne érts nem rád értettem a negatív dolgokat,hanem a motor korábbi felhasználóira
Úgy néz ki hogy a közeljövőben eladó lesz egy MAKULÁTLAN DOMINATOR!
Barátom számolta be autóba!
Fontosabb adatok :Magyarországi ,2.tulaj,végig vezetett szervizkönyv,
KARCMENTES,FÜSTMENTES,a blokkja mindenféle zajtól mentes,könnyen indul,minden tökéletesen működik,34000km,2002 évjárat,jó gumik, jó lánc szett,hibátlan féktárcsák és betétek(szezonra kész),bontatlan blokk(sehol nem taknyol),vajpuha váltó,tényleg nagyon egyben van,gyári bukócső
ha ilyet akarsz akkor eljössz-megnézed és nem fogod tudni itthagyni!Kis videó a videók közözött(Gyári Dominator)
Tényleg nagyon hibátlan
igen. nekem inkább a nyomaték kellene. mert dimbes dombos helyeken szoktunk menni. de nem száguldozva. egyenes szakaszon is 70 el kb. azt tudom hogy sokkal kevesebbet eszik. főleg hogy a cagivámon nem gyári 26 os karbi van hanem mikuni 35 ös . igy zabál rendesen . és csak olyan 5000 fordulattol indul meg de igazán. megy is olyan 150 et de akkor már pörög rendesen. na mek egy komolyabb dombnak neki kell futni hogy elérje az 5000 ret hogy leadja azt a teljesitményt amivel fel tudok menni. szóval dióhéjban az 125 ös xl kevesebbet eszik, alacsony fordulaton nyomatékosabb mint a cagiva. viszont végsebességre kisebb. a cagiva meg pont az ellenkezője . alacsony fordulaton nem megy semmit . pörgetni kell. zabál mint az állat. és végsebességre több. hát akkor az elmondottak alapján inkább a honda, mert a cagiva ezzel a karbival megeszi az életemet is 8 körül benyel simán. jelen pillanatban kind a kettő üzemképtelen. de egyik haverommal cserélném szóval nem zsákbamacska. a cagiva az hengerfejes álladón nyomja ki a tömitést. a hondának meg le van égve a gyujtótekercse. ami már tekercselőnél van. na meg legalább nem vízhűtéses. meg ha jól látom a hondához olcsóbbak az alkatrészek a cagivához képest. egy hengerfej tömités a két ki*aszott gumitömités 3 ezer. a hondához meg egy teljes szett anyit :D meg több az alkatrész hozzá. hát köszön a segítséget. akkor Hondás leszek :) bocsi a helyesírási hibákért de sietek :D
Én a Bergostòl rendeltem tm40et xr650re. Majdnem alapjàrattól érezhetőe nagyobb a nyomaték,tovàbb elpörög ha nem tèpem neki kevesebbet is eszik ès a hideginditás is sokkal jobb. Nem beszèlve az esetleges bucskaszakizás utáni restartról. Nekem van még rajta egy nyitott dob is. Viszont neccesen fér el a tank alatt. Nem tudom masteron a hsr 42 elfèr?
Na de mivel egy 450 es crf en is 41mm es karbi van ezért nem érzem cseppet sem tulzásnak a 42mm-t egy 650 es mocira, a másik meg, nem tudom hogy javít gázreakción kívül mást a 40mm mert nekem gyárilag 175 ös fúvokám van szerintem az már nem kaphat sehogy sem több benzint 40 mm-nél, tehát erősebb sem lehet. Bár mint mondtam nem sokat értek hozzá. mennyiért tudod a használt 42 est, és az hsr, nagy csak tm?
Szia ! A kérdésedre nehéz válaszolni, A Két 125 -os közül a kétütemü természetessen erősebb mint a 4T De az utóbbi kissebb fordulaton is megy nyomatékbol, ezért nem kell állandóan nyélgázon motorozni vele.A kétütemü élettartama rövidebb mivel igazábol csak akkor megy ha kinyit a pover szelep, ezért qva sokat eszik mig a négyütemü 125-ös beéri akár 3 literrel is.Nem szabad elfelejteni azt se hogy mire akarod használni? Ha gyorsan akarsz bizonyos távot megtenni akkor a 2t De ha az enduró motort arra akarod használni amire gyártották, tehát a külömböző tereptárgyak legyőzésére akkor 4T.Egyébként a kis xl közül a 200 Párizs -dakaros erösebb 4 -5 loerővel ez már a 125.-ös gyári tuning verziója.Igy megy nyomatékbol,,,,, xl
Hát, nekem Honda van a deklin, meg Made in Japan oszt mégis ami szar lehet rajta az szar. Arra jöttem rá mióta megvan az xr hogy nem márkák vannak hanem régi szarok és új jók.
Én azt látom,hogy Honda klasszisokkal jobb és erősebb a Ktm-nél és a többinél is idén csak az a probléma,hogy nincs egy normális versenyzőjük A yamaha egy határ szar Kínlódik vele a Despres.Remélhetőleg jövőre vásárol a Honda egy komoly versenyzőt és azzal meg lesz a győzelem,mert amit eddig elért a Barreda azt nagyobb százalékba a Hondának köszönheti,mint a saját tudásának.
csak az jött le az írásodból hogy úgy fikázod hondásként a cagivát, mint a ktm-esek a hondát
amúgy néztétek hogy amíg a honda volt élen a dakaron addig nagy kuss volt, de mihelyt élre állt a ktm egyből jöttek az éljenző cikkek?
Na ja, de az nem is 125 ccm volt! Lehet, hogy a 125 xl alapjáraton felpöfög a tőltésre, de tempóban bizony egy szimó is többet tud. Ezért írtam hogy legalább 250 ccm. Az jó kezdőmotornak. A négyéves fiamnak sem adnék mást....
nekem volt 2 évig egy ilyen motorom (ahogy nézem 99% hogy ez volt, csak nagyon kifényezték)
soha semmi baja sem volt pedig 82es volt(a hirdetésben kamu az évjárat) képes volt akár 3 havi állás után is pöccre indulni, olyan 3,5 litereket evett
simán elfogadnám melóbajárós gépnek akár most is
persze a futóműve, ereje nem mérhető össze a maiakkal, de nem is kell 50 óránként szelepeket cserélni benne
voltam vele a biharon is 100kiló alatti emberkével gond nélkül elmenne bárhol
szóval attól hogy cagiva még nem az ördög jele
ellenben 2t-vel nem volt kapcsolatom, azt nem tudom milyen....bár a 125ös elephant kinézetre nagyon olyan mint az ar350 volt
Kedves kacsa! Mindenképpen cseréld le a 2 ütemű cagiva motorod egy négyütemű honda tipusú endúró felépítésű motorkerékpárra. A helyedben én egy percig sem gondolkoznék ezen.Mondjuk a cagivát nem is sorolnám sem a motorok, sem az endurók közé. Sőt! Javasolom, ha a 125cm3-es hondád úgyis papír nélküli, keress inkább egy minimum 200, de inkább 250 cm3-es hondát. és egyből nem fog csalodás érni a végsebesség tekintetében sem.Pláne, ha a kőrzeti meghízott épp kerget. Továbbá fontos, hogy ne az adattáblán lévő évjáratot nézd az adott pénzedért, hanem a motor oldalán lévő felíratot: HONDA. És nem fogod visszasírni a cagiva érzést soha, hidd el.
7-800 e közöztt!
Egyébként a túl nagy főfúvókának csak hátránya van,előnye semmi! :többet zabál,a sok benzin "mossa" a hengerfalát(hamarabb szétkopik)............stb,ha nem látod a karburátorok működését, akkor én a helyedben nem fognék bele ilyen karburálási dolgokba,mert el fog menni a kedved még az élettől is,találomra nehéz lesz jól belőni(be lehet ,csak qrva kicsi rá az esély)!
Barátom számolta be autóba!
Fontosabb adatok :Magyarországi ,2.tulaj,végig vezetett szervizkönyv,
KARCMENTES,FÜSTMENTES,a blokkja mindenféle zajtól mentes,könnyen indul,minden tökéletesen működik,34000km,2002 évjárat,jó gumik, jó lánc szett,hibátlan féktárcsák és betétek(szezonra kész),bontatlan blokk(sehol nem taknyol),vajpuha váltó,tényleg nagyon egyben van,gyári bukócső
ha ilyet akarsz akkor eljössz-megnézed és nem fogod tudni itthagyni!Kis videó a videók közözött(Gyári Dominator)
Tényleg nagyon hibátlan
amúgy néztétek hogy amíg a honda volt élen a dakaron addig nagy kuss volt, de mihelyt élre állt a ktm egyből jöttek az éljenző cikkek?
soha semmi baja sem volt pedig 82es volt(a hirdetésben kamu az évjárat) képes volt akár 3 havi állás után is pöccre indulni, olyan 3,5 litereket evett
simán elfogadnám melóbajárós gépnek akár most is
persze a futóműve, ereje nem mérhető össze a maiakkal, de nem is kell 50 óránként szelepeket cserélni benne
voltam vele a biharon is 100kiló alatti emberkével gond nélkül elmenne bárhol
szóval attól hogy cagiva még nem az ördög jele
ellenben 2t-vel nem volt kapcsolatom, azt nem tudom milyen....bár a 125ös elephant kinézetre nagyon olyan mint az ar350 volt