Egyenlőre ne foglalkozz vele, ha picit kék a füst, csipegeti az olajat, de még nem érett a szerelésre. Nézd az olajszintet,közben használd!
Van itt olyan, akinek elég sokat elment így a gépe, igaz xr400 motor volt, de a blokk ua!
Sajnos nem tudom mennyi olajat fogyaszt, mert nem rég vettem a gépet, én hülye nem néztem meg ha melegen keményen feforgatom produkál e ilyet, amúgy hidegen semmi füstöt nem ad, mint mondtam ha keményen leforgatja az ember majd vissza engedi a gázt akkor ereget nagyon halvány kék füstöt.
ha van alulról egy csavar, azt légkulcsal tudod kiveretni, és utánna szétjön. szerelőknek van katalógus, vagy keresgélhetsz a neten is service manual-t amiben benne van mennyi, és milyen viszkozitású olaj illik bele.
kivettem a telót és szét szedtem 7deci olaj jött le egy szárból az kicsit sok nem? egyébként van valakinek ötlete a szárat és az alsó részt hogyan tudnám széthúzni?
milyen színű a füst?
ha fekete kicsit sokat kap, ha kékes-szürkés akkor olajat eszeget
ha eszi az olajat akkor büdös is, amúgy füstösen elmegy egy jó ideig
A szelephézaghoz köze nincs, de nem jó dolog, lehet szelepszár szimmering (ha hidegen füstöl induláskor)kopott a motor, dugó gyűrű csere!
Mennyi olajat fogyaszt?
Hali!
Volna egy trx400-asom amiben tudtommal az xr vagy xr400 blokkja van. Nos volna egy kis probléma, ha keményen leforgatom, majd a gázt visszaengedve egy kis füstöt ereget a gép. Kezdhetem fogni, a fejem, mert zsebbenyúlós lesz a dolog? Esetleg a szelephézeg állítással orvosolható a dolog, vagy köze nincs hozzá?
a ténérébe ilyent tettem: link
volt helyben meg tök olcsó
sokat nem szaroztam a cserével, kitekertem a végét rugó ki, kiöntöttem az olajat, kimostam zsíroldóval(olyasmi mint a féktisztító)
aztán ment bele az új olaj
Sziasztok elérkeztem az első telo olaj cseréhez ki mit használ mi a jó bele tapasztalat esetleg? miből mennyi kell bele és van e valami szívás vele szétszereléskor?
Van itt olyan, akinek elég sokat elment így a gépe, igaz xr400 motor volt, de a blokk ua!