Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha lehetne 2 opció az xr4-hez:
+20ló
-30kiló
tuti nem a lovakat választottam volna, mert sosem láttam szükségét a plusz lovaknak
de nem is jártam olyan helyeken ahol esetleg hiányzott volna
üdv. mindenkinek. most egy cagiva elephant 125öm van csak membrános. és elakarnám cserélni egy xl 125 re a dakaros kivitelűre. az lenne a kérdésem. hogy nyomatékosabb mint a 2t? esetleg erősebb? végsebességre, úgy tudom hogy inkább a 2 t. olvasgattam máshol is . de az egyik ez monda a másik azt . és nem tudom eldönteni. köszönöm a válaszokat
Szia Mester!
A főszereplőnek Hondája van: http://youtu.be/3op7NUgKGSg
Milyen hasonlóak vagyunk
Éreztem,hogy nem vagy vevő rá Azért köszönöm,hogy ilyen előzékeny vagy,de inkább maradnék a csajoknál ezen a téren
Kihagynám a lehetőséget,és egyben szívesen átadom neked
Egyetértek Masteronnal:-)
Tehát akinek nincs kamerája az nem is tud motorozni?
Te ettől a két szerencsétlen faszorrútól vagy így elhalva,hogy dagonyáznak a sárba? A tuningolásról meg annyit,hogy itt senki se azért tuningol mert túl motorozza a motorja korlátait,hanem csupán a saját ízlésére formálja a motorját.Az meg,hogy nem látsz videót az nem azt jelenti,hogy itt senki se tud motorozni Ha meg ennyire szimpatizálsz a Colt-al akkor elégítsd ki orálisan
Úgy tuningoltok itt mindig karbit meg tengelyt meg mindent mintha akkora motorosok lennétek, hogy már kevés lenne a gyári erő... Senkitől nem láttam még egy olyan videót sem mint ez:
kivéve Colt
ok köszi
A 100/100x18 az 122mm széles,a 110/100x18 az 128mm,illetve Kenda 110/100x18 az 130mm,ezeket nem felnin lévő gumin mértem,szerintem ha felteszed,felfújod akkor ezek a méretek csökkennek!
Az xr4 karbi teljesen jó!semmi értelme lecserélni !Inkább vidd el SZAKEMBERHEZ! és állíttasd be a gyári értékre!azt se tudod mitől dadog,mivel még a gyertyát sem tudjátok kivenni!egyszerűbb karbit cserélni?Hidd el csak segíteni akarok,ha az xr karbi jól be van állítva azzal nincs semmi gond!
A Dr es ötlet jobban bejön már csak találni kell olyat :)
Ez egy elég erős karbi arra az xr 400 ra Fel lehet rá tenni,mert a 39-es torkot még elbírja az a motor,de azt nem tudom,hogy a szívócsonkra egy az egybe rá -e megy a karbi Arra azért készítsd fel magad,hogy lehet sokat kell szopnod a bekalibrálással,de ha nem értesz hozzá inkább neki se állj Nem találkoztam még olyannal aki xr 400 ra fcr 39-et rakott volna. Az általános a tm 36 szokott lenni,az könnyen kalibrálható.Olyant is hallottam,hogy tm 40 et raktak rá 440 es hengerrel.Amúgy van neked egy olcsóbb alternatívám Suzuki dr 600 karbit (Mikuni vm 38ss) is fel lehet rá dobni az is síktolattyús és
spricces és fillérekért lehet venni.
Köszi szépen! hát ha az a karbi meg lesz jövő hónapba is akkor oké :) De nem baj ha nagyobb a torokátmérő? Ráfog passzolni az XR beömlőjére?
Tudok egy használt tm 42 est olyan 30.000 körül.Az új tm 40 úgy tudom megjön postával együtt 70.000 ft ból.Nekem Hsr 42 es van fent ami szinte ugyan az mint a tm csak ez újabb széria.Annyit tudok elmondani,hogy a gázreakció jelentősen javult és a nyomatéka is jobb lett a motornak,sokkal élvezetesebbé tette a motor teljesítmény leadását.
Köszi szépen!
Az nem a szivatója, hanem TPS szenzor. A gázkar állását érzékeli, a CDI-használja fel, az előgyújtás állításához. De a Hondában nem ilyen CDI van.
Lehet valahonnan szerválok hozzá de most elméletileg rakok egy sport rendszert erről a mociról veszem meghttp://www.kepesmotor.hu/honda... na de ugye akkor meg megint variálni kell a karbin :/
az xl600 fúvókája is jó bele bár az rövidebb, de legalább nem szedi fel a szemetet az aljáról
Lehet elsőnek én is alakítok rajta de legjobb lenne tényleg egy fasza karbi rá.
én kicsit faragtam rajta
162es főfúvóka helyett 150es volt benne
így ment a legjobban, bár felül ez is egy kicsit sok volt, lehet a tű is kopott valamennyit már