14-50, vagy 14-48-47, az első lánckerék már megvan, a 44-hez akartam kipróbálni, de ha valaki rákapna a láncomra, akkor nem próbálgatnám. Ha nem akkor megpróbálom a mostani 14-44,et 15 helyett. Kemény terepen akarom használni a motort, de most 2.-ban 80-al megy. A nagy köbcenti miatt így is helyt áll (már amennyire), de nem az igazi. XT-hez képest viszont mikor megvettem ég és föld volt. . Attól félek, hogy a nagy lánckerék miatt hátúl folymatosan bele fog érni a vezetőbe, a kicsi miatt meg elől érne bele. Persze ezt csak én gondolom!
Szevasztok! Áttételcsere miatt eladó egy SMC 520 HDX lánc, gyűrűs és patentszemes. Annak ellenére, hogy a google nem hoz rá semmit, a motoromon 600km-t futott (nem újan lett rátéve), de nem kellett utánaállítanom! 112csapos! Ha valakit érdekel, írjon!
ez az út sem volt semmi
lipka gépét feltoltuk, az öreg a crf-el totál kivolt, viktor itt utálta meg az sm 610est(167.álomgépe volt )
néha beugrik az ember a csőbe, mert ugye sosem fordulunk vissza
itt az xr4el végigcsattogtam a fénysebesség 99%-val, nemigen értettem mint bénáznak
Nálam is ez volt a probléma a szívócsonknál,elnyalta az imbusz a kulcsnyílást mert 5.6 os csavar volt benne.A 12,9 es csavar szépen kijön,persze minőségi imbusszal.
hülyék ellen nincs okosság
azok a 6-8 nm-es csavarokat is 1 méteres csövekkel huzigálják meg
utána meg nem győzi az ember menetjavítózni az alu dolgokat
A héten meglesz. Meg akkor meg is rendelem a csonkot hozzá. Az enyémet teljesen szét kellett baszni mert valami szakbarbár úgy beletépea azt a 3 imbuszt, hogy az egyik kinyílt és nem lehetett leszedni.
xr 600-on 13/48-as áttételnél kb mennyi a motor végsebessége?
Előre is köszönöm!