Ha van egy lelkes tini akinek most lett meg a jogsija, lóvéja stb és évek óta NX 650 Dominátorra vágyakozik, az meg fogja vásárolni 7-8-900.000 ft-ért feltéve ha van ilyen, bár én már akkor fiatalabb gépet néznék ugyanilyen patika állapotban ( de ez én vagyok).
Az Xr-ed nem ilyen árban van mint a Dominatorok, de azt mióta hirdeted?
Abból az egyik én vagyok!
Nézd, papír nélküli megy 380 ért! Akkor mennyi egy műszakilag tökéletes, karbantartott és tényleg jó gép ára?
Amennyiért elviszik!
Mert láttam 200 ért mit adnak! Még annyit rá lehet költeni!
Ha még nem viszik el, akkor sincs baj, nyugodt szívvel használom!
Na jó feladom. Nem tudom felrakni a dominator karbit. 5 percig melegítettem hajszárítóval azt a teherbevert csonkot és így se megy rá. Valakinek valami ötlet?
avval az a baj hogy sok ember árulja a gépét közben nem is akarja eladni annyira
tavasszal meg amikor beindulnak a hangyák akkor egyből olcsóbban kínálja amikor már tényleg eladó
Beválasztottam ezzel az endurozással. Vagy öreg, vagy nem papíros, vagy üzemórás. Vezetni viszont baszott jó városban. Ez az első olyan motorom amit vezetéstechnikailag nem kellett szoknom. Lámpánál autóknak semmi esélye, befér mindenhova, ha elbaszok valamit könnyű megtartani, könnyű maga a motor is. Szóval ha nem is ezzel a motorral de az enduro kategóriáról nem mondanék le melóban.
a túl szegény keverékkel vigyázz, mert akár el is olvadhat pár dolog tőle
igazándiból egy 250 lett volna erre a célra a legjobb
csak sajna azok se igen olcsóbbak mint a 600as
kurva kevés régi vas van (eladó) ami rendszámos
Már én is rájöttem hogy hibás elgondolás volt. 400ast akartam eredetileg de azok sokkal drágábbak voltak. Az olajcserével még nem is lenne gond.
Nézd, én elhittem az ismerőseimnek hogy 4,5-re le lehet vinni utcai körülmények között. Ki tudja, ha nem fúj ki sehol, nem szív be plusz levegőt, jó a karbi meg az áttétel még igaz is lehet.
amúgy az egész koncepció hibás volt nálad
futárkodni egy ilyennel nem a leggazdaságosabb mutatvány
még ha csak a fogyasztást és az olajcseréket számoljuk is
esetleg szerezz be egy jó állapotút aminek nincs papírja aztán 2in1 akcióban lehetne hajtani őket amelyik épp futóképes
vidd el a blokkot egy gépműhelybe(vagy egy jobban felszerelt motorszerelő), ott csinálnak javítómenetet
szerintem max 2000ft
nem kell azért megvenni egy készletet
Nekem azt mondták szelepfedélbe nem lehet menetet vágni. Én menetjavító betétet akarok belerakni. De azt célszerszámmal lehet ami természetesen csak készletben van ami 11 pénz.
Nekem az olajszűrő fedele 3 különböző csavarral van megfogatva:)
Ha hobbi motor lenne nem lenne semmi gondom, eláll a garázsban amíg lesz lóvé összerakni. Csak ezzel kéne lóvét csinálnom.
havernak simán vágtak bele új menetet hengerfej leszedés nélkül az xl600ba, nem is volt sok zseton
a szelepfedél tuti lent volt mert vezérműláncot is cseréltek
az xl-ben szerintem ferdén kapatták bele a gyertyát mert kb kihozta a menet 3/4 részét a gyertya
ha már egyszer megcsinálod minek eladni?
amúgy ez a barbárság mindenhol megvan
nekem eddig szinte minden motoromon lógott-lötyögött minden csavar
leereszők néha olyan állapotban hogy az ember sírva fakad
mert ugye mit csinál a paraszt?
megtépi mit a "zállat".....aztán persze hogy folyik a 10x felhasznált alátéttel, utána mégjobban megtépi melegen.......
az xt-n a szentlélek meg a teflonszalag tartja az egyik olajszűrőfedél csavart mert ugye nem költünk 120forintot egy új o-gyűrűre hanem tépjük amíg valami el nem szakad
Ja, tegnap kölcsönkaptam mocistól egy domi karbit, nem bírtam feltenni a légszűrő felőli csonkra. Kanyar mondta hogy melegítsem meg a csonkot hőpisztollyal. Megfordult a fejemben hogy előtte lelocsolom benzinnel.
Sanszos hogy eladás lesz a vége. De egyrészt ha visszaadtam mocisnak a karburátort kell szereznem egy sajátot hogy egyáltalán elinduljon. Másrészt rohadtul bassza a csőröm hogy valaki másnak újítottam fel a blokkját.
Mostanában van kapás, elég sok....