XL-es ismerősöm most rakott fel domi karbit, befúvókázva 600-hoz. Az a baj hogy elszakadt a spirálja úgyhogy nem tud valós fogyasztást mondani, lehet azt még megvárom.
Xl-be is jó lett volna a tengely!
xl-xr600,nx fmx fx xrl slr650,gb500 ezekbe tuti jó!Bár az xl-nél cserélni kell az egyik vez.tengely csapágyat,mert annak 20-as mind a kettő,ennek meg 18-as az egyik.
A vez.lánc is új(bár arra jelentkezett valaki hogy januárban elvinné,de azóta semmi hír róla).
Jól láttad!A kipufogó dobok vannak meghírdetve.Meg pár alkatrész ami bontott,meg néhány vadonat új ami bontatlan.Párhuzamosan bontottam,illetve szereztem be az új alkatrészeket.Stage1 tengelyem bontatlanul pl. van 3 is plusszban!
egyébként akár tuning vagy csak jobb kezelhetőség miatt is megéri lecserélni bár tudom sokan kötik az ebet a karóhoz hogy a gyári karbi így meg úgy de sokan meg is lepődtek mikor végül lecserélték ... persze nem 100 ezres mutatványról beszélünk mondjuk hozzá xl nél nem árt hengerfejet cserélni de ezeket leszámolva sem volt több 50 papírnál a mutatvány..
Neked is Búék!
Nekem nem kell mert nekem az van beépítve viszont a dominátor fórumon múltkor a Vasabi érdeklődött Africa rugóstag után,ha őt ismered kérdezz rá nála,hátha kell neki
Sziasztok!
Én csak olvasni szoktam ezt a részleget.Karbiból az ős Domié(88-89)nagyobb volt,azok 42.5-ösek,meg az xr650l-é is 42.5.Nekem xrl-é van az fmx-en,dyno tűvel.4 alá is megy a fogyasztás vegyesben 2 személlyel.Viszont (lehet ez csak placebo)de mintha jobban is menne vele.Majd a nyáron akarom felrakni a tm40-6 karbit.
De a gyári karbi is faragható: http://www.4strokes.com/tech/h...
mint kiderült a bst 40 sem szar fos karbi a gyárihoz képest jó lenne minél több info karbikrol:) idén ki kell kisérletezni melyik a legjobb megoldás ha nincs péz tm 40 re
Ne tévedjél el azért ez nem így működik egy léghűtéses motornál nem veheted el nagyon az üzemanyagot mert túlzottan vissza veszed a benzint akkor nyáron a kánikulába a városba olyan szépen gátas lesz a hengerfej,hogy öröm lesz nézni Amúgy a tm40 el jobb fogyasztás lehet kihozni mint egy gyári karbival,persze ha nagyon nem rángatod a gázt.
Gyárilag körtolattyús karbi van a 650esen, a dominátoré is az, csak CV karbiban. Ettől szerintem jobb a BST 40, és nagyon durva lett tőle a motor is, így megfaragva gázreakcióban majdnem ott van, mint egy síktolattyús karbi. Nekem eddig nagyon bejött!
Nem erre gondoltam hanem a fogyasztásra. Ahhoz hogy megtudjam hogy egy adott beállítással mennyit eszik 2-3 tankolás kell. Aztán ha nem jó karbi megint le, átfúvókáz, megint tankolás. Ezzel meg akár hetekig is el lehet szarakodni.
Hetekig?Kb 3 óra alatt be lehet lőni amúgy én úgy tudom,hogy az xr 600 hoz 25 alapjárati és 160 as főfúvóka kell,de ez attól is változhat,hogy milyen a légszűrő,nyitott vagy gyári a kipufogó és,hogy mekkora a levegő fúvóka mérete az adott karbiba.Viszont,ha neked lövésed sincs a karburátorok működéséről és,hogy mikor milyen reakciót vált ki a motor ha éppen sok vagy kevés üzemanyagot kap akkor inkább ne fogj hozzá
xl-xr600,nx fmx fx xrl slr650,gb500 ezekbe tuti jó!Bár az xl-nél cserélni kell az egyik vez.tengely csapágyat,mert annak 20-as mind a kettő,ennek meg 18-as az egyik.
A vez.lánc is új(bár arra jelentkezett valaki hogy januárban elvinné,de azóta semmi hír róla).
Nekem nem kell mert nekem az van beépítve viszont a dominátor fórumon múltkor a Vasabi érdeklődött Africa rugóstag után,ha őt ismered kérdezz rá nála,hátha kell neki
Én csak olvasni szoktam ezt a részleget.Karbiból az ős Domié(88-89)nagyobb volt,azok 42.5-ösek,meg az xr650l-é is 42.5.Nekem xrl-é van az fmx-en,dyno tűvel.4 alá is megy a fogyasztás vegyesben 2 személlyel.Viszont (lehet ez csak placebo)de mintha jobban is menne vele.Majd a nyáron akarom felrakni a tm40-6 karbit.
De a gyári karbi is faragható:
http://www.4strokes.com/tech/h...
Dominátorosok!
Van egy Africa hátsó rugóstagom eladó. Két éve teljesen fel lett újítva öhlins alkatrészekkel.