Itt vettem Magyarországon,de a 42 est elég nehéz bekalibrálni mivel ezeket a 42 eseket már az ilyen 1500-1600 ccm es Harley-kra rakják tuning céljából.Másik fajta tűt kellett hozzá rendelnem az U.S.A-ból.A Tm 40 es egy sokkal egyszerűbben kalibrálható karbi és olcsóbb is.Ha esetleg mindenképp Tm 42 est keresel,tudok egy használt eladót,de azzal van egy kis játék mire bekalibrálod,persze,ha értesz hozzá
Van egy kis gondom a tehénkével kicsit sok benzint hagy a tankban ma is meg szoptam rendesen rugdostam mint egy barom aztán asszony jött rotyogoval menteni és hozot benzint tehát elég morcos vagyok nincs valami őtleted (persze nem benzin meg gyufa)
Nekem 15-50 van fent és így kb 130-135-öt megy végre gps-el mérve.Terepen teljesen jól használható.Szerintem egyenlőre csak dobj fel egy 14 es lánckereket és abból már tudsz következtetni,hogy mi a jobb neked.13 as lánckereket már túl kicsinek találom,gyorsan kopna és szerintem a láncod nagyon koptatná a láncvezetőd is.
Sokkal keményebb,pattogósabb terepen az FMX futóműve a Dominátorénál,de a domi futóműve meg túlságosan a kényelemre van hangolva és ezért terepen eléggé puhának tűnik azért cseréltem ki én is inkább Wp-re.Súlyra úgy tudom 180 kg körül van az FMX
A 15-50-re mit mondasz? Mivel 14-esell 15-47-nek felelne meg. Esetleg kopaszkával csináltassak 13-ast (azt már nem kapni hozzá), az akkor 15-50 lenne a 44-es hátsóval.
még 250 reális érte, annyiért át is venném, de nem 370 ?!
egy honda fmx 650 milyen súlyban van,tudod-e? irányíthatósága mennyivel lenne másabb terepen sm futóművel, mint egy dominátornak? vélemény?
Én 14-50 el próbáltam már nagyon rövid volt Nem jó ezeknek a alacsony fordulatú enduróknak ha túl rövid az áttétel mert van kb 3000 használható fordulat 2000 től 5000 ig aztán nem tudod kihasználni a nyomatékát
Nekem EZ jelenti az endurózást, itt a tt-vel is eltudok menni mindenhol. Bár 5:20 környékén még nem motoroztam felfelé. XR-el simán fel lehet menni, tehát a motor képes rá, én még nem.
Az XL/XR, az Africa Twin, a Tenerék... inkább rallye motorok!
Nem extrém akadályok, hanem extrém távolságok megtételére valók, ott ahol a keréknyom van a legközelebb az út fogalmához!
Az egész világ el van tolódva... egy sima enduro futamon alig van néző, míg az erzbergi vagy a rumaniacson egymást tapossák.
Az megy a médiában, az épül be a fejekbe, hogy enduro!
(meg az 1200gs reklámja, hogy: "Megállíthatatlanul enduro!" )
Nem érdekel valakit egy használható állapotú 50 fogas dominátor hátsó lánckerék?Kb 3000 km van benne és nincs kihegyesedve.Jó xl 600 ra is,ha érdekel valakit rakok fel róla képet.Az ára 2000 ft
de a ténérével el tudnék mászkálni akár minden nap is, ha lenne megfelelő társaságom
a husky meg olyan hogy egy nap után látni sem akarom egy ideig, bár amikor tépem neki jól esik
Ebben egyet értek veled,mert szerintem se az az endurózás mikor neki mennek egy olyan hegynek amin 1 óra alatt haladnak 50 métert és abból 30 métert tolták a motor a hegynek felfele
lehet öregszem azért gondolom így de ezek az endúrózásnak mondott dolgok eléggé eltolódtak az extrém irányba
számomra az endúrózás azt jelenti hogy eljutunk egyik pontból a másikba aztán ha épp hegy van előttünk akkor azon át
de ezek a 10m magas függőleges sziklafalak és társaik már nem endúró, az már valami nagyon más
és az igazi endórózásra teljesen jók a régi vasak is, bár izzadósabbak mint a mostaniak
De jobban szeretem ha szép helyekre is vezet az út, mint pl. itt a video második részében: http://youtu.be/o-E0p51CLyk
egy honda fmx 650 milyen súlyban van,tudod-e? irányíthatósága mennyivel lenne másabb terepen sm futóművel, mint egy dominátornak? vélemény?
_gyari_allapotu_-7473690
ez a motor egy hónappal ezelőtt 260 e ft volt, amit békéscsabán lehetett megvásárolni
Nem extrém akadályok, hanem extrém távolságok megtételére valók, ott ahol a keréknyom van a legközelebb az út fogalmához!
Az megy a médiában, az épül be a fejekbe, hogy enduro!
(meg az 1200gs reklámja, hogy: "Megállíthatatlanul enduro!" )
de a ténérével el tudnék mászkálni akár minden nap is, ha lenne megfelelő társaságom
a husky meg olyan hogy egy nap után látni sem akarom egy ideig, bár amikor tépem neki jól esik
aki 90 kilos motorrol álmodozik vegyen magának azt .. aki meg nem az meg jó kondiban lesz
számomra az endúrózás azt jelenti hogy eljutunk egyik pontból a másikba aztán ha épp hegy van előttünk akkor azon át
de ezek a 10m magas függőleges sziklafalak és társaik már nem endúró, az már valami nagyon más
és az igazi endórózásra teljesen jók a régi vasak is, bár izzadósabbak mint a mostaniak
Nem a korral van baj, mert akkor is voltak kemény cross meg enduro motorok.