Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

JA meg másfél hét mire meglesz.
Azt mondták sérültnek veszik, így 12 ropi + műszaki matrica.
Én is eleve úgy tervezem hogy a sérültet leadom. Ha elfogadják sérültnek akkor motorra is kérhetem ugyan azt.
Akkor drágább, egy tök új rendszámot kell bevinni a rendszerbe, amihez egy új forgalmi is kellene ami még pénz. Plusz ha eltűntként akarnám bejelenteni az okmányiroda előtt el kell menni a rendőrséghez is.
csak akkor adnak ugyanolyant ha leadod a régit
ha nem adod le akkor újat kapsz
autóra lehet csak kérni ugyanolyant ha elveszett, de csak 1x
És ha esetleg nem rongáltként jelentenéd be, hanem elhagyott rendszámként ?
tudja valaki xr 600 telo szmering méreteket és hogy milyen olaj kell teloba és mennyi?
Na most már rohadt kíváncsi vagyok holnap mit fognak mondani. Nekem nem tűnik logikusnak hogy az a drágább ami kevesebb módosítással jár a rendszerben.
ezért is jó a husky, előbb kell rajta olajat cserélni minthogy lemenne a szint
ezen még nívópálca sincs csak olyan csavar mint ami a szimókon van
persze se olajtartály se semmi "extra"
nekem kopott volt az olajszivattyú és sosem mutatott ugyanolyan szintet de nagyjábol be lehetett határolni....
jobb ha meg az ember egy kört utána jár pár percig alapjáraton
sokkal pontosabb
de ha faca minden akkor nem kell trükközni
haver xl600asa 2 hónapos állás után is jó szintet mutat beindítás nélkül
nem
az új (másik)rendszám valami 5ezer párszáz+ forgalmi6000
ki van ez találva
Akkor ennyi ha új rendszámot kell csinálni új karakterekkel, de akkor új forgalmi is kell ami + 6 rongy meg a matrica. Azért mondtam hogy 20 körül lenne.
Köszönöm!
azért nem árt 2-3 megnézni az alapján azért könnyebb eldönteni jó e a szint
de ha kicsit kopotaska az olajszivattyú akkor elengedheti az olajt ugy picit nehezebb valós értéket nézni ...
elméletileg 5 perc járatás aztán leállít és némi várakozás után ellenöriz.....
Sziasztok! Egy nagyon alap kérdéssel fordulok hozzátok. Olajszintet hogyan ellenőrizzek pontosan? Tehát járassam vagy ne ilyesmi. Első nagymotor és szeretnék nagyon jól bánni vele ilyen gyermeteg hibákat kiszűrve. Előre is köszönöm!
csak azért írtam hogy kb tökmindegy hogy újat kapsz vagy a régit gyártják le kb azonos a költség
max annyi a különbség hogy nem kell a biztosítóhoz bejelenteni
bár ha pl a netrisken szoktad kötni intéznek mindent csak írni kell nekik
úgy emlékszem 11300at mondtak
Húszasnál többet mondtak? Az érdekes. Holnap derül ki mennyire tuti, amit írtam azt a netről szedtem össze az elmúlt pár napban. Természetesen semmi nincs világosan és egyértelműen leírva. Ezért a kérdésem inkább arra vonatkozott hogy volt már e valakinek hasonló hogy el kellett bírálni sérült vagy megsemmisült rendszámot.
na akkor majd legközelebb
a 600as még mindig ott áll felcuccolva menetkészen
Csak-is
tervben volt, de nem úgy alakult
bár ha tudtam volna hogy mentek, elmentem volna veletek, mert gondolom földutakon mentetek-jöttetek
tuti?
nekem sokkal többet mondtak
amikor írattam át a huskyt akkor kérdeztem mert elég jól széjjel van furkálva a rendszáma