Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló
Végre személyesen is találkoztunk persze a sörözés el maradt
igaz nem honda, de melós motornak jó lenne:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr_250_s-7473179

az én régi kis motorom gumik, láncszett állapotából ítélve nem sokat mentek vele mióta eladtam.. és igazából 350-es.
kipróbálnám most milyen
ha megépülne végre a bicikliút akkor én villanyos biciklivel járnék melózni
ingyen tudnék járni mert a melóban feltölteném az akkut
Nem villanyos bicikli inkább egy BKV bérlet vagy ha még spórolósabb megoldás kell akkor marad a tujázás
nem annyi a gyári?
tegyél hátra egy 40es lánckereket próbának
de jó szarul fog gyorsulni, így kisebb sebességben fogod használni, szóval nem leszel sokkal előrébb városban
kell neked egy faca villanyos bicikli
Azért egy autó fogyasztásával hülyeség összehasonlítgatni! Karbi, légszűrő, kipufogó, hengerfej legyen rendben, akkorj mérj egy fogyasztást. Ha akkor is sokallod, cseréld le a motorodat. Butítani nem szabad, mert az a spórolás a benzinen drága lesz.
Gondolom. Én is módosítani akarok az áttételen,legalább egy 15-ös előre.
nekem az xr4 aszfalton 90es átlag tempóval evett 7 litert
a hegyekben meg volt hogy 4,5 litert
úgy gondolom nem kifejezetten aszfaltra volt az áttétel tervezve
Á, ha nem indítom be akkor még fél literre is le tudom vinni:D
Nem azon csodálkoznék hanem ha 6,5-et enne továbbra is. Azért az nem normális hogy utcai gumival aszfalton ennyit eszik. Kétszer ekkora benzines autók produkálnak ilyet.
Amúgy most is szarul megy.
Nincsen!A feszítő felőli sínt is most vadászom újban olcsóért!
650 hez milyen fuvókákat tettél fel? elhiszem hogy jó a bst 40 még az is lehet egyszer veszek egyet kiprobálásra.. merre is laksz te?
alapjáratot simán lehetne csinálni vele
be állithatja 1 literre is ha nem teszi fel motorra:)
40esnél kisebb karbit ne tegyél rá, nagyobb mehet!
simson karbi lenne az igazi, avval simán beállna a fogyasztás 2 literre
Kipufogógázzal nem foglalkozom, mert se CO mérőm, se kedvem, hogy környezetkímélő legyek.
Hangra, és gázreakcióra állítom be, majd egypár próbakör, és megnézem a gyertyaképet. A BST 40et könnyű fúvókázni is, le sem kell szedni a motorról, egy csavart kell kitekerni. Nézz meg egy robbantott ábrát róla, nagyon sokban eltér a domi karbitól.
Így van rakj fel egy drz 400 karbit amit csak 36mm es torok átmérővel gyártottak és ne csodálkozz ha majd szarul megy az xr
a jó alkatrész mindig elkél... ezek nekem is vannak fötengelyböl 2ö is bár mind2ö jó meg sok nyalánkság..vezérmü feszitöd nincs uj?
Mondjuk úgy hogy jó áron sikerült hozzájutnom,és annyiért nem hagyhattam ott!
Ha jól emlékszem fesz.szabályzóm van még,meg kuplung lamelláim(2.98mm a vastagságuk),főtengely csapágyak,meg egy rossz főtengely rossz csapágyakkal:),meg a 2dob,bár lehet a kormányt is eladom róla(renthal 22-es).Új vez.láncom van 10-ért,meg a tengelyek 45-ért.De ha valakinek kell mind a 3,akkor 35darabja.Ennyiért adják a tényleg jó bontottakat is.Mondjuk ráérek eladni,enni nem kér úgy voltam vele.
megnézted a gyertyát?
hétfőn adom a motyót, addig nézd meg olyan-e mint az xr4-hez való
Egyenlőre nem tudom megoldani a külön hobby és melós motort. Kénytelen vagyok ezzel szórakozni.
Akkor érdemesebb szem előtt tartani a fogyasztást!
Ha pedig hobby-ra kell,akkor ne sajnáld tőle a 7 litert sem!
Én sose néztem fogyasztást (meg nem is mertem), mert az én csuklóm másabbul dolgozik mint sok már embernek
baszus jól bevásároltál .... ritkán keresnek stage 1 vezérműtengelyböl .. Veztengely ára ... bontott cucod mi van ?
Drz