nem annyi a gyári?
tegyél hátra egy 40es lánckereket próbának
de jó szarul fog gyorsulni, így kisebb sebességben fogod használni, szóval nem leszel sokkal előrébb városban
kell neked egy faca villanyos bicikli
Azért egy autó fogyasztásával hülyeség összehasonlítgatni! Karbi, légszűrő, kipufogó, hengerfej legyen rendben, akkorj mérj egy fogyasztást. Ha akkor is sokallod, cseréld le a motorodat. Butítani nem szabad, mert az a spórolás a benzinen drága lesz.
nekem az xr4 aszfalton 90es átlag tempóval evett 7 litert
a hegyekben meg volt hogy 4,5 litert
úgy gondolom nem kifejezetten aszfaltra volt az áttétel tervezve
Nem azon csodálkoznék hanem ha 6,5-et enne továbbra is. Azért az nem normális hogy utcai gumival aszfalton ennyit eszik. Kétszer ekkora benzines autók produkálnak ilyet.
Amúgy most is szarul megy.
Kipufogógázzal nem foglalkozom, mert se CO mérőm, se kedvem, hogy környezetkímélő legyek.
Hangra, és gázreakcióra állítom be, majd egypár próbakör, és megnézem a gyertyaképet. A BST 40et könnyű fúvókázni is, le sem kell szedni a motorról, egy csavart kell kitekerni. Nézz meg egy robbantott ábrát róla, nagyon sokban eltér a domi karbitól.
Mondjuk úgy hogy jó áron sikerült hozzájutnom,és annyiért nem hagyhattam ott!
Ha jól emlékszem fesz.szabályzóm van még,meg kuplung lamelláim(2.98mm a vastagságuk),főtengely csapágyak,meg egy rossz főtengely rossz csapágyakkal:),meg a 2dob,bár lehet a kormányt is eladom róla(renthal 22-es).Új vez.láncom van 10-ért,meg a tengelyek 45-ért.De ha valakinek kell mind a 3,akkor 35darabja.Ennyiért adják a tényleg jó bontottakat is.Mondjuk ráérek eladni,enni nem kér úgy voltam vele.
Akkor érdemesebb szem előtt tartani a fogyasztást!
Ha pedig hobby-ra kell,akkor ne sajnáld tőle a 7 litert sem!
Én sose néztem fogyasztást (meg nem is mertem), mert az én csuklóm másabbul dolgozik mint sok már embernek
Végre személyesen is találkoztunk persze a sörözés el maradt