Nem tudom nekem városban mennyire hamar koszolódik el a légszűrő. Az is igaz hogy nagy gázra füstöl, ha szépen egyenletesen váltogatok el lámpától akkor nem. Illetve tartós 60-80 közötti sebességnél kicsit rángat, 100 felett már nem.
milyen gyertya kell bele?
mert ha olyan mint az xr4 akkor küldök egy denso gyertyát
használt de tökéletesen ment vele
csak azért vettem ki hogy megnézzem mi a picsáért nem megy a gép
aztán kiderült azért nincs szikra mert széthúztam a jeladó egyik vezetékét amikor rángattam ki a gazakat
hát ezt nem tudom ne haragudj nekem sosem voltak ilyen fogyasztási problémáim nyilván én csak terepen használtam...a fúvókázást én a jól belőtt karbi miatt ajánlom a többi rajtad meg a csuklódon múlik majd... Kálvin-térnél szokott lenni egy domi le láncolva azt hiszem az is egy futáré meg kéne kérdezni nála mennyi az annyi
nekem magas fordulaton tolta a fekete füstöt, de nem lehetett vele mit kezdeni
ha babráltam a tűvel akkor meg szarul ment, ha kisebb főfúvóka volt akkor is szarul ment
ellenben ha retkes volt a légszűrő jobban tolta a feketét. ha nagyon-nagyon retkes volt akkor meg már lehörgött 3/4 gáz felett
aham ... mindenképp bár nekem is nagyobb fuvóka volt benn aszem 48 as
amit késöbb 45 re cseréltem de inkább kicsivel kapjon többet mint szegény legyen a keverék
NGK, semmi extra. A hőértéknek is stimmelnie kell mert az oázisban katalógus alapján adták. Tuti hogy a karbi amúgy. Olyan fekete pamacsokat ereget gázra mintha dízel lenne.
Akartam is kérdezni: az ismerős ismerősének karbijával kell még valamit csinálni (átfúvókázni 600-hoz pl)?
az csak a tré karbi matt lehet ... domi karbival és irridumos gyertyával nekem nem volt gond( bár volt idő hogy gyertyára gyanakodtam) de nem volt vele gond.. milyen gyertya van benne?
a hondán is mindig gyűrtem a rendszámot
már olyan mester voltam az egyengetésben mint a török rézművesek
aztán egy keményebb alu lapot vágtam és fbs-el ráragasztottam a rendszámot és körbetűztem szegecsekkel
atombiztos lett
bár nem volt szép
mondtam én hogy ugyanannyi mint az új rendszám lenne új forgalmival
így annyiból jó hogy nem kell a biztosítóval kínlódni, az újjal meg az az előny hogy több műszaki fér el benne(főleg ha majdnem be van telve)
mert ha olyan mint az xr4 akkor küldök egy denso gyertyát
használt de tökéletesen ment vele
csak azért vettem ki hogy megnézzem mi a picsáért nem megy a gép
aztán kiderült azért nincs szikra mert széthúztam a jeladó egyik vezetékét amikor rángattam ki a gazakat
ha babráltam a tűvel akkor meg szarul ment, ha kisebb főfúvóka volt akkor is szarul ment
ellenben ha retkes volt a légszűrő jobban tolta a feketét. ha nagyon-nagyon retkes volt akkor meg már lehörgött 3/4 gáz felett
1x
kipróbáltam hogy indul rúgásra
az xr4-et könnyebb volt berúgni
amit késöbb 45 re cseréltem de inkább kicsivel kapjon többet mint szegény legyen a keverék
Akartam is kérdezni: az ismerős ismerősének karbijával kell még valamit csinálni (átfúvókázni 600-hoz pl)?
már olyan mester voltam az egyengetésben mint a török rézművesek
aztán egy keményebb alu lapot vágtam és fbs-el ráragasztottam a rendszámot és körbetűztem szegecsekkel
atombiztos lett
bár nem volt szép
így annyiból jó hogy nem kell a biztosítóval kínlódni, az újjal meg az az előny hogy több műszaki fér el benne(főleg ha majdnem be van telve)