Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom nekem városban mennyire hamar koszolódik el a légszűrő. Az is igaz hogy nagy gázra füstöl, ha szépen egyenletesen váltogatok el lámpától akkor nem. Illetve tartós 60-80 közötti sebességnél kicsit rángat, 100 felett már nem.
igen mondjuk a légszürö is sokat számit mennyire fogja vissza a frisslevegöt...
milyen gyertya kell bele?
mert ha olyan mint az xr4 akkor küldök egy denso gyertyát
használt de tökéletesen ment vele
csak azért vettem ki hogy megnézzem mi a picsáért nem megy a gép
aztán kiderült azért nincs szikra mert széthúztam a jeladó egyik vezetékét amikor rángattam ki a gazakat
hát ezt nem tudom ne haragudj nekem sosem voltak ilyen fogyasztási problémáim nyilván én csak terepen használtam...a fúvókázást én a jól belőtt karbi miatt ajánlom a többi rajtad meg a csuklódon múlik majd... Kálvin-térnél szokott lenni egy domi le láncolva azt hiszem az is egy futáré meg kéne kérdezni nála mennyi az annyi
2006os kivitel, de 2005ös évjárat
nekem magas fordulaton tolta a fekete füstöt, de nem lehetett vele mit kezdeni
ha babráltam a tűvel akkor meg szarul ment, ha kisebb főfúvóka volt akkor is szarul ment
ellenben ha retkes volt a légszűrő jobban tolta a feketét. ha nagyon-nagyon retkes volt akkor meg már lehörgött 3/4 gáz felett
Hát mert csak egyszer indultál el vele:)
Szóval akkor még azzal is szórakozhatok mire belövök valami értelmes fogyasztást.
mikori évjárat?
tegnap tudjátok hányszor rúgtam be a huskyt?
1x
kipróbáltam hogy indul rúgásra
az xr4-et könnyebb volt berúgni
aham ... mindenképp bár nekem is nagyobb fuvóka volt benn aszem 48 as
amit késöbb 45 re cseréltem de inkább kicsivel kapjon többet mint szegény legyen a keverék
NGK, semmi extra. A hőértéknek is stimmelnie kell mert az oázisban katalógus alapján adták. Tuti hogy a karbi amúgy. Olyan fekete pamacsokat ereget gázra mintha dízel lenne.
Akartam is kérdezni: az ismerős ismerősének karbijával kell még valamit csinálni (átfúvókázni 600-hoz pl)?
az csak a tré karbi matt lehet ... domi karbival és irridumos gyertyával nekem nem volt gond( bár volt idő hogy gyertyára gyanakodtam) de nem volt vele gond.. milyen gyertya van benne?
És csak 250 dollár? Szinte ajándék:)
Hát amikor egész nap megyek vele átlagba 3x köpi be a gyertyát. Szóval ja, rugdalom eleget. Ma a változatosság kedvéért az úszó akadt fönn.
sokat kell rugdalnod?
Edzek én de most csak jobb lábra.
kipuff jóféle lehet
áhh csak puhány vagy edzél
Majd észben tartom Csak az aláöltöző-termogatya-esőgatya kombóban nem vagyok olyan agilis.
Nem ugyanannyi. Az új forgalmi is + lóvé lett volna.
a hondán is mindig gyűrtem a rendszámot
már olyan mester voltam az egyengetésben mint a török rézművesek
aztán egy keményebb alu lapot vágtam és fbs-el ráragasztottam a rendszámot és körbetűztem szegecsekkel
atombiztos lett
bár nem volt szép
hát fasza máskor emeld a lábad
mondtam én hogy ugyanannyi mint az új rendszám lenne új forgalmival
így annyiból jó hogy nem kell a biztosítóval kínlódni, az újjal meg az az előny hogy több műszaki fér el benne(főleg ha majdnem be van telve)