Nézegettem a videóidat és tényleg jól egyben van a gép,viszont ami feltűnt,hogy elég hosszú az áttételezésed.Szerintem egy rövidebb áttétellel kezelhetőbbek ezek a nehéz endurók terepen és élvezetesebbek is
Fél évig volt meg az XT-m, 29 éves létére ehhez nem voltam hozzászokva, pedig mentem vele egy ezres. Se olajfogyasztása nem volt se semmi, mondjuk fékbetéteket vettem bele meg ilyeneket, de nem kellett volna. De erre muszáj költenem komolyabban. Olajat 1000kmnél cserélném, az xt-nél is erre gondoltam, de ott a 2.-ig nem jutottam el. Ez a TT hosszútávra lesz. Frankó motor, csak nyálkás ne legyen az emelkedő, azt nem szereti/én se.
Teleszkópja szimeringes elől, meg kormánycsapágyat cserélem, mert nem az igazi. Meg hát tavaszra kap levegőszűrőt. Olajat is ledobom szezonra. Sok kis apróság, de időm meg nincs rá nagyon.
ez igaz ha van elszórandó 200 kilód egy fasza gépet tudsz faragni az xr alaktrész meg valóban ritka főleg ha van benne jó alkatrész is .... belsod fasza a géped milyen évjárat?
Ezért írtam azt,hogy az ilyen motorral úgy kell számolni,hogy 200.000 körüli összeget rá kell költened de akkor lesz egy olyan motorod amiről tudod,hogy egyben van mert te csináltad Amúgy meg ha 100-150 között hozzájut bukni nem tud rajta mert kiárulja darabokba,mert nagyon keresettek az xr 600 cuccok.
Mondjuk lehet nem ez volt, de ugyan ilyen matricaszett volt és ugyan ez a buzi fejidom volt rajta. 1 éve volt elbizonytalandotam. Mondjuk én másképp nézem a dolgokat. Lehet nagyon féltem azt a keveset is ami van!?
Ezt a motort már 1 éve is hirdették, akkor a sebességeket szórta és nehezen indult, eltörte a fickó bokáját, úgy visszarúgott. Ha ezt nem tudnám, lehet hogy nem mondtam volna ezt, de ha ezeket nem javították akkor igen csak bele lehet nyúlni. Kipróbálni ugye nem lehet.
Szia
Szerintem a berugó tengely ilyen 4-5 ezer ft körül mozog, jó hozzá az XL 600 R -RM -LM tengelye is
Hengerfej tömítés.... lehet hogy szakadva vannak a hf csavarok azér enged ill. olajszvárgás gyári hf. tömítés 7-8 ezer ft körül mozog.
De felső tömítés készletet veszel 14 e.ft ért
De az érdekes hogy tolásra se indul be...
Így,hogy nem lehet beindítani nagyon lutri a motor lehet neki akár milyen baja,elektronikus,váltó, stb.... Tehát úgy érdemes megvenni hogy rászámolsz kb 200.000 ft ot az esetleges rejtett hibákra amik majd akkor fognak meglepetést okozni amikor beindul a motor (ha beindul )Tehát ezt tartsd szem előtt.Amúgy milyen évjárat és mennyit kérnek érte?
Hali srácok. Lenne lehetőségem hozzájutni egy xr 600-hoz és lenne pár kérdésem. Problémás a motor, ugyanis a berugó tengely kopotsága miatt nem lehet rugni a motort és a hengerfej tömitést is cserélni kelllene a gépen. Tulaj állitása szerint tolásra nem tudták beinditani a motort, mert nem fordult át hanem elcsuszott a kerék. Nyáron még ment a gép. A kérdésem az lenne hogy érdemes e foglalkozni a motorral, vagy igy hogy nem kipróbálható a gép hagyjam a fenébe? Valamint a berugó tengely cseréje és a hengerfejtömités milyen árban mozog? Külön megvehető a hengerfejtömités vagy csak szettben? Válaszokat köszönöm előre is!
Szerintem a berugó tengely ilyen 4-5 ezer ft körül mozog, jó hozzá az XL 600 R -RM -LM tengelye is
Hengerfej tömítés.... lehet hogy szakadva vannak a hf csavarok azér enged ill. olajszvárgás gyári hf. tömítés 7-8 ezer ft körül mozog.
De felső tömítés készletet veszel 14 e.ft ért
De az érdekes hogy tolásra se indul be...