Tévedés én nem összehasonlítani akarom őket,hanem csupán arra céloztam,hogy ezeknek az öreg vasaknak a kezelhetőségüktől és futóművüktől kár csodát várni.Ezért írtam azt hogy túrázgatni jók mert kényelmesek aztán ott véget is ér tudományuk.
Az irányításuk terepen ezeknek az öreg szarkupacoknak egy nagy 0 teljesen mindegy,hogy domi vagy xl vagy xr mert mész egy normális enduróval ami persze nem 20-30 éves hanem max 10 akkor rájössz,ég és föld a különbség futóműbe,kiegyensúlyozásba,teljesítmény leadásba stb.... Én azt mondom ezek az öreg szarok túrázgatni kiválóak mert kényelmesek és tartósabbak is a mostani vasaknál de egy Ktm vagy egy Husaberg stb... sokkal nagyobb élvezetet ad
ezert is kerestem olyan domi blokkot ami berugós és önindítós is ..... nekem a súlyával nem volt bajom mivel xl 600 on cseperedtem fel:) de az irányíthatósága terepen
Nem a blokkal volt gond!
hanem azzal hogy a friss homokban 3 perc alatt elfáradtam a motoron, mikor eldőlt, annyi erőm nem volt hogy felállítsam, és ha nincs rajta öngyújtó ( dominatoron szerencsére volt és van) akkor szophatsz vele,míg berugdalod
Így van orr nehéz a domi de megnyugtatlak,hogy az xr 600 is orr nehéz bár nem annyira mint a domi.Ja és az xr 650r is orr nehéz Vegyél inkább Ktm-et az már nem orr nehéz hanem inkább orr könnyű
én szívesen vásárolnék egy xr vázba varázsolt dominator blokkot!
pár napja sikerült kipróbálnom egy dominatort,hát egyesbe tehát 1.-be volt a sebesség, 5-el gurultam, egyből fel is borultam vele friss homokba a rekultivált szeméttelep tetején ...
orrnehéz a verociraptor
ha esetleg eladod a gépet,mert kitudja, akkor bátran jelezz
hát még épül most készül bele az nx 650 blokk ami teljesen felújitott lesz .... bár ha a legutolsó vételem is vissza igazolják akkor a blokkhoz megvan már minden
Igen, kéne egy rövidebb, mert nagyon hosszú. 15-44-el 2.-ba 80-al megy a motor, 3.-ba 110. 14-50-es áttétel lesz majd rajta, akkor tuti fog ugrani a masina. Így se használhatatlan, de nem olyan aminek lennie kéne. Mondjuk mikor utcán megyek vele akkor tetszik. Könnyedén megyek 120-130-at. Csak a ku*va gumi ne sípolna olyankor. Meg az a helyzet sajnálom ledobni az áttételt, mert nem olyan rossz még. Nem új de elmegy.
ezt vásároltad meg?
Sztem felesleges így összehasonlítani ezeket, hiszen egy kombiautót sem hasonlítunk egy Ferrarihoz...
Nem ugyanarra készültek. Ennyi. A rallye típusú motorozás picit más mint a hardenduró...
hanem azzal hogy a friss homokban 3 perc alatt elfáradtam a motoron, mikor eldőlt, annyi erőm nem volt hogy felállítsam, és ha nincs rajta öngyújtó ( dominatoron szerencsére volt és van) akkor szophatsz vele,míg berugdalod
pár napja sikerült kipróbálnom egy dominatort,hát egyesbe tehát 1.-be volt a sebesség, 5-el gurultam, egyből fel is borultam vele friss homokba a rekultivált szeméttelep tetején ...
orrnehéz a verociraptor
ha esetleg eladod a gépet,mert kitudja, akkor bátran jelezz