Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem vagy szívbajos Ennyiért már komplett motort kapok Én 4 évvel ezelőtt 130.000 ért vettem a domim működőképesen
amit árulsz xr az fasza? vagy az a hibás?
ez az enyém
Tévedés én nem összehasonlítani akarom őket,hanem csupán arra céloztam,hogy ezeknek az öreg vasaknak a kezelhetőségüktől és futóművüktől kár csodát várni.Ezért írtam azt hogy túrázgatni jók mert kényelmesek aztán ott véget is ér tudományuk.
almát hasonlítasz a banánhoz !

Sztem felesleges így összehasonlítani ezeket, hiszen egy kombiautót sem hasonlítunk egy Ferrarihoz...

Nem ugyanarra készültek. Ennyi. A rallye típusú motorozás picit más mint a hardenduró...
nyilván!
Miért vagy kikapcsolva Már megint oda tapadt a fejedre a nitró-s zacskó?
Az irányításuk terepen ezeknek az öreg szarkupacoknak egy nagy 0 teljesen mindegy,hogy domi vagy xl vagy xr mert mész egy normális enduróval ami persze nem 20-30 éves hanem max 10 akkor rájössz,ég és föld a különbség futóműbe,kiegyensúlyozásba,teljesítmény leadásba stb.... Én azt mondom ezek az öreg szarok túrázgatni kiválóak mert kényelmesek és tartósabbak is a mostani vasaknál de egy Ktm vagy egy Husaberg stb... sokkal nagyobb élvezetet ad
Masteron sem véletlen eszik annyni tejport.....
ezert is kerestem olyan domi blokkot ami berugós és önindítós is ..... nekem a súlyával nem volt bajom mivel xl 600 on cseperedtem fel:) de az irányíthatósága terepen
Nem a blokkal volt gond!
hanem azzal hogy a friss homokban 3 perc alatt elfáradtam a motoron, mikor eldőlt, annyi erőm nem volt hogy felállítsam, és ha nincs rajta öngyújtó ( dominatoron szerencsére volt és van) akkor szophatsz vele,míg berugdalod
ez 665 ccm lesz az uj wössner dugóval.. neked jobban tetszett a dominátor blokja mint az xr -é?
Így van orr nehéz a domi de megnyugtatlak,hogy az xr 600 is orr nehéz bár nem annyira mint a domi.Ja és az xr 650r is orr nehéz Vegyél inkább Ktm-et az már nem orr nehéz hanem inkább orr könnyű
én szívesen vásárolnék egy xr vázba varázsolt dominator blokkot!
pár napja sikerült kipróbálnom egy dominatort,hát egyesbe tehát 1.-be volt a sebesség, 5-el gurultam, egyből fel is borultam vele friss homokba a rekultivált szeméttelep tetején ...
orrnehéz a verociraptor
ha esetleg eladod a gépet,mert kitudja, akkor bátran jelezz
Ez igen Előbb elkészül a blokkod míg én felteszem a motorra az új láncszettet Mikor jön meg a veztengeyl
Még ha élvezném. Mondtam Kanyarnak is, nekem kimaradtak a szoci gépek, itt van helyette ez szopórollernek.
masteron megvannak a vezérműlánc vezetők is:) már csak ostorozni kell Kanyar mester és kész a blokk:)
nem tehetek róla szeret engem a nitró:)
hát még épül most készül bele az nx 650 blokk ami teljesen felújitott lesz .... bár ha a legutolsó vételem is vissza igazolják akkor a blokkhoz megvan már minden
A 14-50 es túl rövid lesz szerintem Szerintem inkább kezdésképp tegyél előre egy 14 est aztán már akkor jelentős javulás lesz a 44 es hátsóval.
Múltkor mondtam neked,hogy az enyémen is 15-50 van Csak már elhígítóztad azt a maradék eszed is és nem emlékszel Mondtam már,állj le a nitro-val
Neked meg XR-ed van? Képet róla!
hát én kíváncsi leszek az xr 15 50 áttételre:) van valakinek hasonló?
Igen, kéne egy rövidebb, mert nagyon hosszú. 15-44-el 2.-ba 80-al megy a motor, 3.-ba 110. 14-50-es áttétel lesz majd rajta, akkor tuti fog ugrani a masina. Így se használhatatlan, de nem olyan aminek lennie kéne. Mondjuk mikor utcán megyek vele akkor tetszik. Könnyedén megyek 120-130-at. Csak a ku*va gumi ne sípolna olyankor. Meg az a helyzet sajnálom ledobni az áttételt, mert nem olyan rossz még. Nem új de elmegy.