Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És Te nem vettél részt?
Amíg szar a karbi nem árt, nem biztos hogy meg lehet lépni vele a yardok elől
6500 elvileg ha a meglévő rendszámot akarod legyártatni + a műszaki matrica 450ft. De csak ha sérültnek és nem megsemmisültnek veszik. Ha megsemmisült kb 12 az új rendszám+forgalmi (6000)+matrica.
Nekem konkrétan az eu-s felségjel és a betűkből az első (U) hiányzik. Kérdés hogy ennek hiányában azonosítható-e.
Rendszám? Az minek egy enduróra?
kérdezz rá az okmányirodában
de nem sokkal olcsóbb ám ugyanaz a karakterkiosztású rendszám mint egy új rendszám+új forgalmi
ha jól emlékszem 11300 a legyártás
Cserélt már itt valaki sérült rendszámot motorra? Azt olvastam hogy akkor gyártják le ugyan azt a sérült rendszámot ha azonosítható. Namost nekem úgy tört le hogy két betű és 3 szám meg a műszaki matrica maradt meg. Valakinek tapasztalat azzal kapcsolatban hogy ezt sérültnek vagy megsemmisültnek veszik-e?
most már mindegy.....
az a terv hogy kap az xr4 egy 440es hengerszettet, meg némi tuningot....
aztán ki tudja nem egy kitartó a gazdája, a husky is 3 hónapig volt csak nála
majd akkor találsz ha már nem keresed ez szokott bosszantó lenni
egyszerűnek egyszerű, egy 8as krovával kb az egész gépet szétbontod
kuplung magura, fék bermbo, a teleszkóp marzocchi, a karbi keihin, kb mint a többi gépeken..lego az egész, idomszett mint a többi cross gépekre van minden
egyéb alkatrész
ez már bajosabb az ebay-on ahogy nézem minden van, itthon is van ez-az de a hivatalos forgalmazó elég fura
bár hogy most a ktm érdekeltségébe tartozik remélem jobb lesz a helyzet
nekem játszós motornak tökéletes
ha már nem találtam quad blokkot az xr4-be
Ini a Husqvarna egyáltalán nem gázos? Hülye megoldások, beszerezhetetlen alkatrészek, vagy mondjuk csak nagyon drágán. Ilyenekre gondolok. Van minden hozzá? Egyszerű szerkezet?
ha sikerül a link akkor az exhondám látható balról:
http://www.sportmotor.hu/motor...
utána a rettenet crf250l...... katasztrófagép
fantasticóóóó
egy igazi ördög,
szerencsére nem annyira hirtelen mint a wr450, de nagyobb fordulaton bevadul rendesen
napi 50-60 km teljesen elég az izomláz előidézéséhez
jó az a kis husy baszatnám neki
a csapat:
ltz, így talán jobban látszik
Ez meg talán ltz?
nemigen fotózkodtunk, csak az érdekességeket
déni akkor most nincs ára a berúgókarnak?
több kép?
legurult a buckán.......
szerencsére elég fiatal a gép 1-2 beakasztó fülecske adta csak meg magát, nem tört semmi idom
egyedül a husky maradt a talpon, az xr650 is volt párszor a földön
most akkor mivan legel?
Persze batyám majd mond mi bánt segitek
Akkor megpróbálok egy 14-est. Mondjuk igaz, hogy jobban fogja koptatni a vezetőt.
a kvaaaaad rooooooooosz