Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincsenek hőérzékelő receptorok a kezedben?
csak indulásig nem mindegy....
az látható ha épp lefelé álnak a bütykök szelep kukakon keresztül is
ez miért kellene?
nem tökmindegy milyen hőfokú az olaj?
Az azt jelenti,hogy lépcsős a szimering porvédő felőli kialakítása és dupla záró karima van.
Nincs valaki itt a kozelbevaki segíteni tudna nekem (bács kiskun megye)
az r 4 t hogy erted?
a vezerlest ugy allitottuk be hogy t legyen butykok lefele fogaskerek jelolese parhuzamosan a hengerfej peremmel a dugo holtponton de nem indul ilyen meg sosem tortent hogy osszeraktuk es nem indul
ha jól lövöd be a veztengely bütykei lefelé állnak és a számot is látod ami rajta van aszem r4...
hát olvastam én már párszor vissza ezt az xl oldalt de volt néhány tehetséges aki megoldotta hogy elrakta a vezérlést... mikor beállítod a vezérműtengelyt holt pontra néz bele fölülről hogy állnak a bütykök és a vezérmüvön látod e a számozását..
De azt az ellen darabot biztos nem lehet rosszul felrakni mert mielőtt szétszedtük beindult de most meg nem, pedig csak vez mű láncot cseréltünk a vezérlés jol beallitottuk most meg nem indul sehogy.elsőbb azt hittem hogy benyat nem kap îgy a hengerbe külön ontottonk benzint de ugy sem indul pedig szikra van , de am mielott osszeraktunk kb 3 hetet allt.de nem tom még mindig miert nem indul de nem is röffen
én is utána néztem nem lehetséges hogy ez a 3 féle magasság felel meg?
Heló! Itt laksz 40km-re tőlem :)
Szevasztok!

Teleszkópszimeringnél mit jelent ez a számozás?
Pl.: 46x58,1x10,5/11,5

46-os belső átmérő
58,1-es külső átmérő,
de a magassággal mi a helyzet? Van ilyen is, hogy 46x58,1x9,5/11,5-és és simán 10,5-ös is. A lényeg, hogy a ...x10,5/11,5 mit jelent?

Előre is köszi.
Összekevertem a fogalmakat! :D De köszönöm a válaszokat! :)
az nem gond a lényeg hogy az enyémet tudod....
Ennyire okosnak azért ne gondoljál Még a csajom telefonszámát se tudom fejből pedig már 8 éve együtt vagyunk
olajhöfok mérö valaki használt már ilyet?
hát az lehet .. Masteron nem tudod véletlenül a dominátor vezérmülánc vezetö alkatrész cikkszámát fejböl? kiváncsi vagyok menyi az uj
Szerintem ő nem a hengerfej tömítésre gondol hanem a szelepfedél tömítésre csak nincs tisztába a fogalmakkal
Szar a hengertalp tömítésed .Semmilyen galibát nem okoz a motor működésében.Annyit viszont tehetsz vele ha zavarnak az olajcseppek,hogy hígítóval lemosod és kicsit csiszolópapírral megcsiszolod azt a részt ahol engedi az olajat és bekened valami jóféle tömítő ragasztóval.Cigány megoldás és nem is esztétikus de volt akinek ideiglenes megoldásnak bevált
egyébként hogy a picsába látszik hogy ragasztott a hengerfej tömítés ?
olajszintet mindig ellenőrizd aztán mehet ezeknél az öreg csettegőknél mindig fingik valahol egy tömités vagy szimering : berúgókar,szelepfedél,amíg csak finom olajat tol ki nem sok gond van ha potold ... csak ne fújjon ki.. a tömítésnél mert akkor biza már cserés ...
Azt a kis fekete dobozt ami a képen van gyújtás jeladónak hívják és ami a főtengelyen van ellen darabja azt nem tudod rosszul felrakni mert úgy van kiképezve a belső fogazása,hogy másképp ne tud feltenni a főtengelyre.Ez a kis doboz ad egy jelet a cdi-nek és a cdi pedig a fordulatszám változás arányába állítja be az előgyújtás fokot.Pl: alapjáraton ilyen 8 fok körüli az előgyújtás szög viszont mondjuk 4000-res fordulaton már 30 fok is lehet.
Frisstulaja vagyok egy Xl600Lm-nek ami 85-ös gyártású. A hengerfejtömítésnél látszik, hogy meg van ragasztva a tömítés ott nincs olajfolyás, viszont a henger és a blokk közti tömítésnél mikor jár a motor egy nagyon kevés olaj szivárog. Tényleg minimális egy 20 perces motorzoás után alig pár csepp. Ez okozhat komolyabb problémát? Jelenleg sajnos nincs keret arra, hogy cserélve legyen. Lehet vele így motorozni?